Limo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Dodatkowo sprawdź tylny amortyzator, czy napięcie wstępne nie jest zbyt mocno podkręcone. Generalnie bardzo polecam poczytać sobie artykuły na stronie www.sportjazda.pl, zwłaszcza w dziale Zawieszenie i Ustawienie zawieszenia, bardzo dużo rozjaśniają. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetabodzio Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Dodatkowo sprawdź tylny amortyzator, czy napięcie wstępne nie jest zbyt mocno podkręcone. Generalnie bardzo polecam poczytać sobie artykuły na stronie www.sportjazda.pl, zwłaszcza w dziale Zawieszenie i Ustawienie zawieszenia, bardzo dużo rozjaśniają.wielkie dzięki juz czytam :) kumpel nawinął angel gt do r6 zobacze jak sie lata i jego opinie chociaż coś mnie kręcie metz m5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) No dobra - dlaczego? Raz, ze juz na desce kreslarskiej jest ona tak zaprojektowana, dwa motocykl jest tak tez zestrajany z malymi odchylkami w stosunku do jazdy z sociusem Im bardziej guma pracuje, tym szybciej sie zuzywa no i nagrzewa. Podczas hamowania awaryjnego inaczej sie odksztalca, przy zbyt duzej roznicy wartosci moze miec mniejsza powierzchnie tarcia co wydluzy droge hamowania ( w zaleznosci od opony i jej budowy ). Motocykl z prawidlowo napompowanymi oponami prowadzi sie pewniej, mniej plywa jest precyzyjniejszy w prowadzeniu, wejsciach a co wazniejsze na wyjsciach z zakretu. ...ale nie jestm zadowolony z tych oponek cos przód extra ale tyl nieraz lekkiego psikusa zrobi...troszkę brakuje mi z 2cm moze mniej do zamknięcia ale dopiero kupiłem zeta więc zgrywam sie z nim...stopnie twardości opony bieżnik wygladają rewelka Tak czytam i czytam, i cos mi tu nie pasi. Aby podaskutowac o oponach to trzeba troche pojezdzic. Jezeli przod jest extra a tyl sprawia niespodzianki, to pierwsze co stwierdze, ze masz dwie rozne opony. Nie wpadles na pomysl, ze to juz moze sie grysc ? Jak sie ma umiejetnosci, to sie nie zgrywa, tylko wsiada i jezdie i zamyka opony. W M5 jaki stopien twardosci opony ? ? ? :icon_mrgreen: Naprawde chcesz powiedzec, ze po biezniku opony jestes w stanie powiedziec, ze opona bedzie rewelka ? ? ? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Bieznik kolego, to moze bedzie Ci na mokrym potrzebny. W oponie motocyklowej jest on co najwyzej dodatkiem design i rownie dobrze mozna by z niego zrezygnowac. To ciśnienie zalecane przez producenta to jest na zimno czy ciepło? Pewnie na ciepło. A strzelam że Ty bijesz tyle na zimno. Więc po rozgrzaniu masz jeszcze większe ciśnienie i być może to jest źródłem uślizgów. Jakbyś zrobił eksperyment i napompował 2,2 na zimno to na pewno moto będzie się prowadziło równie dobrze a być może uślizgi znikną. Limo, naprawde myslisz, ze przy projektowaniu pracuja ludzie od pluga oderwani ? Naprawde myslisz, ze oni tego nie wiedza ? O ile kumam, ze w sporcie jak sie jest dobym i wie co sie robi, to mozna to dopasowac i lepiej zestroic, tyle, ze kto ma to wykorzystac ? Ktos kto ma 2 cm chicken strips ? kumpel nawinął angel gt do r6 zobacze jak sie lata i jego opinie chociaż coś mnie kręcie metz m5 Moze jestem juz za bardzo umanierowany, ale jezeli mialbym R6 to ostatnie co bym na nia zalozyl to Angel ST lun M. Z6 :icon_mrgreen: Z ciekawosci zapytam co Ci w tej M5 nie pasi ? :crossy: Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetabodzio Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Raz, ze juz na desce kreslarskiej jest ona tak zaprojektowana, dwa motocykl jest tak tez zestrajany z malymi odchylkami w stosunku do jazdy z sociusem Im bardziej guma pracuje, tym szybciej sie zuzywa no i nagrzewa. Podczas hamowania awaryjnego inaczej sie odksztalca, przy zbyt duzej roznicy wartosci moze miec mniejsza powierzchnie tarcia co wydluzy droge hamowania ( w zaleznosci od opony i jej budowy ). Motocykl z prawidlowo napompowanymi oponami prowadzi sie pewniej, mniej plywa jest precyzyjniejszy w prowadzeniu, wejsciach a co wazniejsze na wyjsciach z zakretu. Tak czytam i czytam, i cos mi tu nie pasi. Aby podaskutowac o oponach to trzeba troche pojezdzic. Jezeli przod jest extra a tyl sprawia niespodzianki, to pierwsze co stwierdze, ze masz dwie rozne opony. Nie wpadles na pomysl, ze to juz moze sie grysc ? Jak sie ma umiejetnosci, to sie nie zgrywa, tylko wsiada i jezdie i zamyka opony. W M5 jaki stopien twardosci opony ? ? ? :icon_mrgreen: Naprawde chcesz powiedzec, ze po biezniku opony jestes w stanie powiedziec, ze opona bedzie rewelka ? ? ? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Bieznik kolego, to moze bedzie Ci na mokrym potrzebny. W oponie motocyklowej jest on co najwyzej dodatkiem design i rownie dobrze mozna by z niego zrezygnowac. Limo, naprawde myslisz, ze przy projektowaniu pracuja ludzie od pluga oderwani ? Naprawde myslisz, ze oni tego nie wiedza ? O ile kumam, ze w sporcie jak sie jest dobym i wie co sie robi, to mozna to dopasowac i lepiej zestroic, tyle, ze kto ma to wykorzystac ? Ktos kto ma 2 cm chicken strips ? Moze jestem juz za bardzo umanierowany, ale jezeli mialbym R6 to ostatnie co bym na nia zalozyl to Angel ST lun M. Z6 :icon_mrgreen: Z ciekawosci zapytam co Ci w tej M5 nie pasi ? :crossy:mam przód i tył takie same opony strada a o m5 piszę ze mi pasi właśnie , czytam opinie motocyklistów i każdy pisze ,ze strady są dobre ale do turystyki i każdy spotkał sie z uślizgiem jeżdże 9lat i wiem czy mi guma pasi czy nie wczoraj sobie cisnienie w kolach zrobiem jak trzeba ale dałem 2.4 i 2.8 i jest ok ale zaufania do strady nie mam a kolega do r6 założył angel GT nie ST. Opinie motocyklistow są rewelka o M5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 zaufania do strady nie mam a kolega do r6 założył angel GT nie ST. Opinie motocyklistow są rewelka o M5 Zaufanie wazna rzecz, fakt, moj blad bo miedzy ST a GT bedzie taka sama przepasc ajk miedzy Z6 a Z8 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e3dx Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Trochę z innej beczki. Duża różnica jest pomiędzy pirelli diablo superbike a metzeler racetek slick ? Mam okazje zalożyć metzelery i strasznie się waham (wcześniejsze doświadczenia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetabodzio Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 przepuszczam ,ze pirelli bo na tor wygrywają przeważnie w każdym teście ja uzupelniłem ciśnienie w stradach lekki burnout i sie kleją ale i tak zmienie na nowy sezon bo jeszcze jest ich jak nowych:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) Mam pytanko - mam do kupienia opnkę na przód-metzeler z8, 4 mm grubości bieżnika więc całkiem dobra. Ale jest lekko wyząbkowana. Wyrówna się w jeździe czy dać sobie z nią spokój ? Jak myślicie? Edytowane 6 Listopada 2013 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 a nie sądzisz, że jakby miało się ząbkowanie w jeździe wyrównywać, to nikt nie zdejmowałby tej opony..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Dzięki za rady pozdr kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Z drugiej strony jak kupisz nową to też zrobi się wyząbkowana i to szybciej niż myślisz. Jeśli jest świeży dot i dobra cena to ja bym brał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jeśli jest świeży dot i dobra cena to ja bym brał. Co Wy wszyscy z tym swierzym DOT'em ? O ile biore udzial w zawodych to owszem, im swiezsze, tym lepsze, tyle, ze ilu z Was jezdzi wyczynowo ? Do zwyklej jazdy wokol komina bez problermowo mozna zalozyc z 3 letnim DOT'em, i tez jest gucio. Opony powinno sie zakladac ca. pol roku po wyprodukowaniu, sa troche twardsze od nowiusienkich dzieki czemu trzymaja nieco dluzej. Sa po prostu w zupelnosci wystarczajace. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Właśnie to miałem na myśli pisząc świeży, tak do 3 lat. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Tylko nie Z8, gorszych nie miałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Tylko nie Z8, gorszych nie miałem :) Blasfemie ! Najlepsze opony w kategori sportowej turystyki ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.