Skocz do zawartości

Opony po raz setny...


Rekomendowane odpowiedzi

Dodatkowo sprawdź tylny amortyzator, czy napięcie wstępne nie jest zbyt mocno podkręcone. Generalnie bardzo polecam poczytać sobie artykuły na stronie www.sportjazda.pl, zwłaszcza w dziale Zawieszenie i Ustawienie zawieszenia, bardzo dużo rozjaśniają.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo sprawdź tylny amortyzator, czy napięcie wstępne nie jest zbyt mocno podkręcone. Generalnie bardzo polecam poczytać sobie artykuły na stronie www.sportjazda.pl, zwłaszcza w dziale Zawieszenie i Ustawienie zawieszenia, bardzo dużo rozjaśniają.

wielkie dzięki juz czytam :)

 

kumpel nawinął angel gt do r6 zobacze jak sie lata i jego opinie chociaż coś mnie kręcie metz m5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - dlaczego?

 

Raz, ze juz na desce kreslarskiej jest ona tak zaprojektowana, dwa motocykl jest tak tez zestrajany z malymi odchylkami w stosunku do jazdy z sociusem

 

Im bardziej guma pracuje, tym szybciej sie zuzywa no i nagrzewa.

 

Podczas hamowania awaryjnego inaczej sie odksztalca, przy zbyt duzej roznicy wartosci moze miec mniejsza powierzchnie tarcia co wydluzy droge hamowania ( w zaleznosci od opony i jej budowy ).

 

Motocykl z prawidlowo napompowanymi oponami prowadzi sie pewniej, mniej plywa jest precyzyjniejszy w prowadzeniu, wejsciach a co wazniejsze na wyjsciach z zakretu.

 

...ale nie jestm zadowolony z tych oponek cos przód extra ale tyl nieraz lekkiego psikusa zrobi

...troszkę brakuje mi z 2cm moze mniej do zamknięcia ale dopiero kupiłem zeta więc zgrywam sie z nim

...stopnie twardości opony bieżnik wygladają rewelka

 

Tak czytam i czytam, i cos mi tu nie pasi.

 

Aby podaskutowac o oponach to trzeba troche pojezdzic. Jezeli przod jest extra a tyl sprawia niespodzianki, to pierwsze co stwierdze, ze masz dwie rozne opony. Nie wpadles na pomysl, ze to juz moze sie grysc ?

 

Jak sie ma umiejetnosci, to sie nie zgrywa, tylko wsiada i jezdie i zamyka opony.

 

W M5 jaki stopien twardosci opony ? ? ? :icon_mrgreen: Naprawde chcesz powiedzec, ze po biezniku opony jestes w stanie powiedziec, ze opona bedzie rewelka ? ? ? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

Bieznik kolego, to moze bedzie Ci na mokrym potrzebny. W oponie motocyklowej jest on co najwyzej dodatkiem design i rownie dobrze mozna by z niego zrezygnowac.

 

To ciśnienie zalecane przez producenta to jest na zimno czy ciepło? Pewnie na ciepło. A strzelam że Ty bijesz tyle na zimno. Więc po rozgrzaniu masz jeszcze większe ciśnienie i być może to jest źródłem uślizgów. Jakbyś zrobił eksperyment i napompował 2,2 na zimno to na pewno moto będzie się prowadziło równie dobrze a być może uślizgi znikną.

 

Limo, naprawde myslisz, ze przy projektowaniu pracuja ludzie od pluga oderwani ? Naprawde myslisz, ze oni tego nie wiedza ?

 

O ile kumam, ze w sporcie jak sie jest dobym i wie co sie robi, to mozna to dopasowac i lepiej zestroic, tyle, ze kto ma to wykorzystac ? Ktos kto ma 2 cm chicken strips ?

 

 

kumpel nawinął angel gt do r6 zobacze jak sie lata i jego opinie chociaż coś mnie kręcie metz m5

 

Moze jestem juz za bardzo umanierowany, ale jezeli mialbym R6 to ostatnie co bym na nia zalozyl to Angel ST lun M. Z6 :icon_mrgreen:

 

Z ciekawosci zapytam co Ci w tej M5 nie pasi ?

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Raz, ze juz na desce kreslarskiej jest ona tak zaprojektowana, dwa motocykl jest tak tez zestrajany z malymi odchylkami w stosunku do jazdy z sociusem

 

Im bardziej guma pracuje, tym szybciej sie zuzywa no i nagrzewa.

 

Podczas hamowania awaryjnego inaczej sie odksztalca, przy zbyt duzej roznicy wartosci moze miec mniejsza powierzchnie tarcia co wydluzy droge hamowania ( w zaleznosci od opony i jej budowy ).

 

Motocykl z prawidlowo napompowanymi oponami prowadzi sie pewniej, mniej plywa jest precyzyjniejszy w prowadzeniu, wejsciach a co wazniejsze na wyjsciach z zakretu.

 

 

Tak czytam i czytam, i cos mi tu nie pasi.

 

Aby podaskutowac o oponach to trzeba troche pojezdzic. Jezeli przod jest extra a tyl sprawia niespodzianki, to pierwsze co stwierdze, ze masz dwie rozne opony. Nie wpadles na pomysl, ze to juz moze sie grysc ?

 

Jak sie ma umiejetnosci, to sie nie zgrywa, tylko wsiada i jezdie i zamyka opony.

 

W M5 jaki stopien twardosci opony ? ? ? :icon_mrgreen: Naprawde chcesz powiedzec, ze po biezniku opony jestes w stanie powiedziec, ze opona bedzie rewelka ? ? ? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

Bieznik kolego, to moze bedzie Ci na mokrym potrzebny. W oponie motocyklowej jest on co najwyzej dodatkiem design i rownie dobrze mozna by z niego zrezygnowac.

 

 

Limo, naprawde myslisz, ze przy projektowaniu pracuja ludzie od pluga oderwani ? Naprawde myslisz, ze oni tego nie wiedza ?

 

O ile kumam, ze w sporcie jak sie jest dobym i wie co sie robi, to mozna to dopasowac i lepiej zestroic, tyle, ze kto ma to wykorzystac ? Ktos kto ma 2 cm chicken strips ?

 

 

 

Moze jestem juz za bardzo umanierowany, ale jezeli mialbym R6 to ostatnie co bym na nia zalozyl to Angel ST lun M. Z6 :icon_mrgreen:

 

Z ciekawosci zapytam co Ci w tej M5 nie pasi ?

 

 

:crossy:

mam przód i tył takie same opony strada a o m5 piszę ze mi pasi właśnie , czytam opinie motocyklistów i każdy pisze ,ze strady są dobre ale do turystyki i każdy spotkał sie z uślizgiem jeżdże 9lat i wiem czy mi guma pasi czy nie wczoraj sobie cisnienie w kolach zrobiem jak trzeba ale dałem 2.4 i 2.8 i jest ok ale zaufania do strady nie mam a kolega do r6 założył angel GT nie ST. Opinie motocyklistow są rewelka o M5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaufania do strady nie mam a kolega do r6 założył angel GT nie ST. Opinie motocyklistow są rewelka o M5

 

Zaufanie wazna rzecz, fakt, moj blad bo miedzy ST a GT bedzie taka sama przepasc ajk miedzy Z6 a Z8

 

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam pytanko - mam do kupienia opnkę na przód-metzeler z8, 4 mm grubości bieżnika więc całkiem dobra. Ale jest lekko wyząbkowana. Wyrówna się w jeździe czy dać sobie z nią spokój ? Jak myślicie?

Edytowane przez kiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest świeży dot i dobra cena to ja bym brał.

 

Co Wy wszyscy z tym swierzym DOT'em ?

 

O ile biore udzial w zawodych to owszem, im swiezsze, tym lepsze, tyle, ze ilu z Was jezdzi wyczynowo ?

 

Do zwyklej jazdy wokol komina bez problermowo mozna zalozyc z 3 letnim DOT'em, i tez jest gucio. Opony powinno sie zakladac ca. pol roku po wyprodukowaniu, sa troche twardsze od nowiusienkich dzieki czemu trzymaja nieco dluzej. Sa po prostu w zupelnosci wystarczajace.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie Z8, gorszych nie miałem :)

 

Blasfemie !

 

Najlepsze opony w kategori sportowej turystyki !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...