evon Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Panowie w zakupionym motocyklu mam opony z połowy 2011 r.Przód ma bieżnik ok. 3 mm, tył ok. 5 mm. Przód najprawdopodobniej pójdzie do wymiany z racji bieżnika ale zastanawiam się nad tyłem. Opona nie jest popękana, jedynie środkiem bieżnik jest nieco mocniej starty niż bokami. Doradźcie, wymieniać czy nie? Bieżnik jeszcze ok ale nie wiem czy to już stara opona czy nie? Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ja bym zostawił ale przede wszystkim ty musisz się pewnie na moto czuć,jak nie jeździłeś na tej gumie jeszcze to poczekaj na sezon i przetestuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Obydwie do wymiany Chyba, ze to endurak. O tym jakie to sa opony tez nie napisales ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evon Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Duży V-Strom, a opony to Metzeler Tourance Exp.Zastanawiam się cały czas co robić, bo opony z tygodnia na tydzień coraz droższe. Co do czucia się pewnie to wiele nie mogę powiedzieć bo kupiłem moto tuż przed końcem sezonu i wiele się nie najeździłem. Nic niepokojącego też nie zauważyłem, z tym że nie jestem jeszcze na tyle wprawiony w jeździe i nie składam się ile się da w zakrętach. Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ian Moore Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 CześćChciałbym kupić na ten sezon opony torowe typu P supercorsa lub Dunlopy D211. Może polecicie kogoś w tym temacie. Interesują mnie oczywiście opony używane, które były chwile na torze i zawodnikom już się nie przydadzą, a takiemu amatorowi jak ja jeszcze chwile posłużą. Co prawda na allegro jest tego trochę ale nie chce się naciąć na sprzedawców co to potrafią wcisnąć wszystko byle tylko się tego pozbyć. Liczę na Waszą pomoc w tym temacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Taaaaa, zawodnicy kupuja za ciezka kase opony, i oczywiscie po kilku rundach sciagajai..... Kup czy to sportowe czy to sportoo turystyczne i posmigaj sobie kilka rundek. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Tak się właśnie dzieje.Z tym ze kolega w tej SVce ma 160 z tyłu, będzie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Wleć na tor w niedzielę po wyścigach. Jak pójdziesz do najszybszych, to czasami sprzedają opony używane tylko przez jeden wyścig. Wg mnie jednak lepiej zrobisz, jak kupisz mieszankę typu endurance, czyli np. Pirelli SP lub BSB albo Metzeler COMPK. itd. Taki kapeć dłużej Ci wytrzyma a będzie wystarczająco dobrze trzymał. Pozdr.F. Edytowane 5 Lutego 2017 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ian Moore Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Tak się właśnie dzieje. Z tym ze kolega w tej SVce ma 160 z tyłu, będzie problem.Mam 180/55 tył i 120 przód, także nie będzie problemu bo to standardowe wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Mam 180/55 tył i 120 przód, także nie będzie problemu bo to standardowe wymiary.Niekoniecznie. Tyły Pirelli Supercorsa z tego co widziałem często używają w rozmiarze 180/60 a nie 180/55. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Wczoraj zajechalem swoją tylną oponę Pirelli Angel ST. W CBR 600RR wytrzymała 9500km. Jazda głównie poza miastem z prędkościami autostradowymi. Opona jednoskladnikowa więc środek mocno zużyty a boki prawie wcale. Czyli opona bardziej do ostrego winklowania niż do szybkiej turystyki. Zimna opona potrafi sie uslizgnać na suchym. Po nagrzaniu przyzwoicie trzyma na suchym i mokrym Jak dla mnie 9,5kkm to troche za mało, dlatego teraz zakładam Angele GT. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Samolot, nie zapominaj, ze przed zakretem nalezy pochylic motocykl, bez pochylania to jezdzi sie autem. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Jeździj slalomem po autostradzie to przyoszczedzisz środki opon. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Ta...jak na 100km drogi jest parę zakrętów to akurat boki opon będą się fajnie scierać;-) No chyba żebym łuki pokonywał 250km/h to wtedy motocykl byłby pochylony i opona właściwie zużyta. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Jak dla mnie 9,5kkm to troche za mało, dlatego teraz zakładam Angele GT.Chyba standarcik na tym sprzęcie co masz :)U mnie Brigstony BT 14 fabryczne po 10 tys km nadawały się do wyrzucenia, bo środek miał łysiutki i też od jazdy nie po winklach. Przednia jeszcze z 2 tys by pojeździła, ale tył był masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.