levis Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Czesc. Zrobilem sobie gruntowne czyszczenie gaznikow. Troszke pokrecilem srubkami pilotowymi od dysz, tzn wszystkie ustawilem na 2 i 1/4 obrotu od max wkrecenia i srubkami od synchronizacji gaznikow. Teraz moto wolno schodzi mi z obrotow, w zasadzie to bardzo slabo hamuje silnikiem... Nie wiem czy jest to bardziej wina tych dysz pilotowych czy raczej najpierw zsynchronizowac gazniki a jak nie pomoze, to bawic sie dyszami ? Motor to Kawasaki ZZR400K z 1993 roku. Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Raczej łapie lewe powietrze przez króćce. Popryskaj króćce wudekiem albo jakimś dezodorantem, jak obroty wzrosną to masz przyczynę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 No i po co grzebałeś przy tych dyszach? :banghead: Rozregulowałeś gaźniki i teraz masz lipę. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Cóż , trzeba wyregulować wolne obroty . Słabe hamowanie silnikiem jest skutkiem za mocno uchylonej przepustnicy na jałowych obrotach .Lub dużą desynchronizacją . A to uchylenie spowodowane zbyt bogatą mieszanka . A moze po prostu nie wyregulowałeś obrotów na właściwym poziomie ? ( u mnie 1200RPM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 rozsynchronizowales gazniki - wakuometry w lapke i doprowadzic do porzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Specjalisty od siedmiu boleści .... Po pierwsze - synchronizacja. Po drugie - mieszanka jest za UBOGA a nie za bogata. Trzeba wykręcić więcej śruby regulacyjne, tak, aż schodzenie z obrotów będzie szybkie, a jednocześnie bez objawów zalewania (np. chwilowe zejście na zbytniskie obroty). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Specjalisty od siedmiu boleści .... Po pierwsze - synchronizacja. Po drugie - mieszanka jest za UBOGA a nie za bogata. Trzeba wykręcić więcej śruby regulacyjne, tak, aż schodzenie z obrotów będzie szybkie, a jednocześnie bez objawów zalewania (np. chwilowe zejście na zbytniskie obroty). Pawel Dzieki za fachowa porade. Bo wg instrukcji srubki mialybyc wykrecone na 2.5 jak zdazylem przeczytac pozniej, a ja wykrecilem je o 2 i 1/4.... Do tego zrobie ta synchronizacje, tylko musze krocce na wakuometry zamowic :) Dzieki serdeczne. Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 W mocno uzywanych sprzętach, często konieczne jest inne niż w serwisówce wykręcenie tych śrub. Jak nie będzie ok przy 2,5 obrotu, daj nawet 3 lub 3.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 W mocno uzywanych sprzętach, często konieczne jest inne niż w serwisówce wykręcenie tych śrub. Jak nie będzie ok przy 2,5 obrotu, daj nawet 3 lub 3.5. Hmm, moje kawasaki chyba nie jest az tak mocno zajezdzone :) 42 tys km to duzo jak na 400cc, ale za to malo chyba jak na 16 letnie moto :) No coz, poczekam na te krocce do wakuometrow i zaczne dzialac :) Takie pytanko, czy najlepiej byloby sprawdzic analizatorem spalin mieszanke paliwowo-powietrzna ? Jaki powinien byc odczyt, zeby bylo dobrze ? :> Czy po wymianie tlumika, trzeba ponownie dokonywac synchro i ustawienia pilotowych ? :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Ustawienia jak to piszesz pilotowe mało mają wspólnego z tłymikami itp. Tutaj już jest inna kwestia, zależy co cchesz wstawić. Mam nadzieję że nie jakiś pełen przelot :). Zrób tak, by obroty schodziły, dobra synchronizacja i będzie OK. Analizator spalim możesz sobie wtedy podarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Ustawienia jak to piszesz pilotowe mało mają wspólnego z tłymikami itp. Tutaj już jest inna kwestia, zależy co cchesz wstawić. Mam nadzieję że nie jakiś pełen przelot :). Zrób tak, by obroty schodziły, dobra synchronizacja i będzie OK. Analizator spalim możesz sobie wtedy podarować. Generalnie moje moto powinno miec 2 tlumiki... Ale ktos sie kiedys na nim wywalil i rozsypal sie lewy tlumik. Teraz jest zdjety, a jego wylot zatkany jakims kawalkiem metalu i opaska. Natomiast z drugiej strony mam fabryczny rozwiercony tlumik... A co chce wstawic, hmm, myslalem nad firma motowydech z konstancina, za 550 pln maja mi przerobic moj kolektor pod jeden tlumik i dorobic wlasnie taki tlumik, aby dawal rade przy mojej maszynie. Obecnie jak wkrecie sie na obroty to gdzies w zakresie 10-11 tys jest mega odcinka (wyglada to tak jakby sie dusil iloscia spalin...) Ciezko mi powiedziec ile dokladnie jest obrotow, poniewaz moto przerobione jest na nakeda i narazie nie podlaczylem jeszcze zegarow... Ale fakt jest taki, ze jak wlasnie zaczyna lapac moc to jest to zdlawienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Hmmm, załóż wydech i potem dalej kombinuj. Może być tak, że czeka Cie zabawa z dyszami głównymi. Seryjny wydech jest tutaj najbezpieczniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 a podczas czyszczenia gaznikow w ogole ruszales sruby regulacyjne od synchronizacji? moze po prostu podczas czyszczenia wymyles wszystko co na swoj sposob uszczelnialo przepustnice i teraz maja za duze luzy= cos w rodzaju przedmuchów? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Myśle, że analizato spalin odpada. Jeśli odczyt będzie nieprawidłowy to skąd będziesz wiedział który gaźni masz reulować? Spaliny ze wszystkich cylindrów będą sie gromadziły do jednego tłumika. Regulacja z analizatorem ma tylko sens jak jest jeden gaźnik lub każdy wydech do ma osobny wydech. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 W mocno uzywanych sprzętach, często konieczne jest inne niż w serwisówce wykręcenie tych śrub. Jak nie będzie ok przy 2,5 obrotu, daj nawet 3 lub 3.5. Potwierdzam, w GS 500 miały być wykrecone o 2.5 na jednym i drugim gaźniku, tymczasem po regulacji wyszło ze jeden jest na 3.5 a drugi na 4.5 wiec fabryczne dane nie zawsze są miarodajne, tak jak mówiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.