Skocz do zawartości

po czyszczeniu gaznikow moto wolno schodzi z obrotów


levis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.

Zrobilem sobie gruntowne czyszczenie gaznikow. Troszke pokrecilem srubkami pilotowymi od dysz, tzn wszystkie ustawilem na 2 i 1/4 obrotu od max wkrecenia i srubkami od synchronizacji gaznikow.

Teraz moto wolno schodzi mi z obrotow, w zasadzie to bardzo slabo hamuje silnikiem...

Nie wiem czy jest to bardziej wina tych dysz pilotowych czy raczej najpierw zsynchronizowac gazniki a jak nie pomoze, to bawic sie dyszami ?

Motor to Kawasaki ZZR400K z 1993 roku.

Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po co grzebałeś przy tych dyszach? :banghead: Rozregulowałeś gaźniki i teraz masz lipę. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż , trzeba wyregulować wolne obroty .

Słabe hamowanie silnikiem jest skutkiem za mocno uchylonej przepustnicy na jałowych obrotach .Lub dużą desynchronizacją . A to uchylenie spowodowane zbyt bogatą mieszanka .

A moze po prostu nie wyregulowałeś obrotów na właściwym poziomie ? ( u mnie 1200RPM)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalisty od siedmiu boleści ....

 

Po pierwsze - synchronizacja.

 

Po drugie - mieszanka jest za UBOGA a nie za bogata. Trzeba wykręcić więcej śruby regulacyjne, tak, aż schodzenie z obrotów będzie szybkie, a jednocześnie bez objawów zalewania (np. chwilowe zejście na zbytniskie obroty).

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalisty od siedmiu boleści ....

 

Po pierwsze - synchronizacja.

 

Po drugie - mieszanka jest za UBOGA a nie za bogata. Trzeba wykręcić więcej śruby regulacyjne, tak, aż schodzenie z obrotów będzie szybkie, a jednocześnie bez objawów zalewania (np. chwilowe zejście na zbytniskie obroty).

 

Pawel

 

Dzieki za fachowa porade. Bo wg instrukcji srubki mialybyc wykrecone na 2.5 jak zdazylem przeczytac pozniej, a ja wykrecilem je o 2 i 1/4.... Do tego zrobie ta synchronizacje, tylko musze krocce na wakuometry zamowic :)

 

Dzieki serdeczne.

Bartek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mocno uzywanych sprzętach, często konieczne jest inne niż w serwisówce wykręcenie tych śrub. Jak nie będzie ok przy 2,5 obrotu, daj nawet 3 lub 3.5.

 

Hmm, moje kawasaki chyba nie jest az tak mocno zajezdzone :) 42 tys km to duzo jak na 400cc, ale za to malo chyba jak na 16 letnie moto :)

 

No coz, poczekam na te krocce do wakuometrow i zaczne dzialac :)

 

Takie pytanko, czy najlepiej byloby sprawdzic analizatorem spalin mieszanke paliwowo-powietrzna ? Jaki powinien byc odczyt, zeby bylo dobrze ? :>

 

Czy po wymianie tlumika, trzeba ponownie dokonywac synchro i ustawienia pilotowych ? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia jak to piszesz pilotowe mało mają wspólnego z tłymikami itp. Tutaj już jest inna kwestia, zależy co cchesz wstawić. Mam nadzieję że nie jakiś pełen przelot :). Zrób tak, by obroty schodziły, dobra synchronizacja i będzie OK. Analizator spalim możesz sobie wtedy podarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia jak to piszesz pilotowe mało mają wspólnego z tłymikami itp. Tutaj już jest inna kwestia, zależy co cchesz wstawić. Mam nadzieję że nie jakiś pełen przelot :). Zrób tak, by obroty schodziły, dobra synchronizacja i będzie OK. Analizator spalim możesz sobie wtedy podarować.

 

Generalnie moje moto powinno miec 2 tlumiki... Ale ktos sie kiedys na nim wywalil i rozsypal sie lewy tlumik. Teraz jest zdjety, a jego wylot zatkany jakims kawalkiem metalu i opaska. Natomiast z drugiej strony mam fabryczny rozwiercony tlumik...

 

A co chce wstawic, hmm, myslalem nad firma motowydech z konstancina, za 550 pln maja mi przerobic moj kolektor pod jeden tlumik i dorobic wlasnie taki tlumik, aby dawal rade przy mojej maszynie. Obecnie jak wkrecie sie na obroty to gdzies w zakresie 10-11 tys jest mega odcinka (wyglada to tak jakby sie dusil iloscia spalin...) Ciezko mi powiedziec ile dokladnie jest obrotow, poniewaz moto przerobione jest na nakeda i narazie nie podlaczylem jeszcze zegarow... Ale fakt jest taki, ze jak wlasnie zaczyna lapac moc to jest to zdlawienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podczas czyszczenia gaznikow w ogole ruszales sruby regulacyjne od synchronizacji?

 

moze po prostu podczas czyszczenia wymyles wszystko co na swoj sposob uszczelnialo przepustnice i teraz maja za duze luzy= cos w rodzaju przedmuchów?

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że analizato spalin odpada. Jeśli odczyt będzie nieprawidłowy to skąd będziesz wiedział który gaźni masz reulować? Spaliny ze wszystkich cylindrów będą sie gromadziły do jednego tłumika. Regulacja z analizatorem ma tylko sens jak jest jeden gaźnik lub każdy wydech do ma osobny wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mocno uzywanych sprzętach, często konieczne jest inne niż w serwisówce wykręcenie tych śrub. Jak nie będzie ok przy 2,5 obrotu, daj nawet 3 lub 3.5.

 

Potwierdzam, w GS 500 miały być wykrecone o 2.5 na jednym i drugim gaźniku, tymczasem po regulacji wyszło ze jeden jest na 3.5 a drugi na 4.5 wiec fabryczne dane nie zawsze są miarodajne, tak jak mówiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...