Skocz do zawartości

levis

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O levis

  • Urodziny 09/16/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia levis

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No wlasnie jedno jest kiepskie - akumulator. Jest to 8Ah a powinno byc 12Ah ...
  2. Troche mnie to irytuje, bo w Koszalinie (moim miescie rodzinnym), moj tata ma GS500 o przebiegu 65tys km... Zapala od dotkniecia, na ssaniu, bez, z odkrecona manetka, lub bez. Jak sie chce - Cyk i pali, a ten dran nie chce mi zapalac dobrze. Zaraz pojde zrobic synchro i zobacze czy beda jakies efekty.
  3. Witam. W moim motorku mam nastepujacy problem. Rano pali bez problemu, daje ssanie na 3/4 ciach i odpala. Problem wystepuje jak sie zagrzeje. Jak zgasze go normalnie, to nie moge go odpalic. Jak zgasze go na ssaniu. Wylacze silnik, wylacze ssanie, to zapala normalnie... Na pych rowniez zapala bez problemu. Motorek to Kawasaki ZZR400. Jedyne co przychodzi mi do glowy, to zbyt uboga mieszanka (trzeba wykrecic dysze pilotowe) i / lub zly luz zaworowy (stawiam, ze za maly, bo zawory nie stukaja...) Z gory dzieki za sugestie. :-) Bartek PS synchro wykonuje sie na cieplym silniku... Mam 4 gazniki (1 2 3 4) i 3 srubki (a b c). Wyglada to tak 1-a-2-b-3-c-4 W jakiej kolejnosci mam odczytywac pomiary i ktore srubki regulowac jako pierwsze. Jakie mniej wiecej powinno byc wychylenie wakuometru ? :}
  4. No to teraz mnie zmartwiles... Zobaczymy co powie jeszcze tlumikarz. Dzieki Panowie za porady.
  5. Generalnie moje moto powinno miec 2 tlumiki... Ale ktos sie kiedys na nim wywalil i rozsypal sie lewy tlumik. Teraz jest zdjety, a jego wylot zatkany jakims kawalkiem metalu i opaska. Natomiast z drugiej strony mam fabryczny rozwiercony tlumik... A co chce wstawic, hmm, myslalem nad firma motowydech z konstancina, za 550 pln maja mi przerobic moj kolektor pod jeden tlumik i dorobic wlasnie taki tlumik, aby dawal rade przy mojej maszynie. Obecnie jak wkrecie sie na obroty to gdzies w zakresie 10-11 tys jest mega odcinka (wyglada to tak jakby sie dusil iloscia spalin...) Ciezko mi powiedziec ile dokladnie jest obrotow, poniewaz moto przerobione jest na nakeda i narazie nie podlaczylem jeszcze zegarow... Ale fakt jest taki, ze jak wlasnie zaczyna lapac moc to jest to zdlawienie...
  6. Hmm, moje kawasaki chyba nie jest az tak mocno zajezdzone :) 42 tys km to duzo jak na 400cc, ale za to malo chyba jak na 16 letnie moto :) No coz, poczekam na te krocce do wakuometrow i zaczne dzialac :) Takie pytanko, czy najlepiej byloby sprawdzic analizatorem spalin mieszanke paliwowo-powietrzna ? Jaki powinien byc odczyt, zeby bylo dobrze ? :> Czy po wymianie tlumika, trzeba ponownie dokonywac synchro i ustawienia pilotowych ? :]
  7. Dzieki za fachowa porade. Bo wg instrukcji srubki mialybyc wykrecone na 2.5 jak zdazylem przeczytac pozniej, a ja wykrecilem je o 2 i 1/4.... Do tego zrobie ta synchronizacje, tylko musze krocce na wakuometry zamowic :) Dzieki serdeczne. Bartek
  8. Czesc. Zrobilem sobie gruntowne czyszczenie gaznikow. Troszke pokrecilem srubkami pilotowymi od dysz, tzn wszystkie ustawilem na 2 i 1/4 obrotu od max wkrecenia i srubkami od synchronizacji gaznikow. Teraz moto wolno schodzi mi z obrotow, w zasadzie to bardzo slabo hamuje silnikiem... Nie wiem czy jest to bardziej wina tych dysz pilotowych czy raczej najpierw zsynchronizowac gazniki a jak nie pomoze, to bawic sie dyszami ? Motor to Kawasaki ZZR400K z 1993 roku. Z gory dzieki za pomoc.
  9. Czesc. Niedawno zakupilem dosc egzotyczny motorek - Kawasaki ZZR400 z 1993 roku. Problem jaki zaobserwowalem jest taki, ze motorek jak jest zimny zapala w porzadku (na ssaniu). Ale jak zgasnie mi na miescie na cieplym silniku to moge zapomniec o odpaleniu. Musi postac z 20 min wtedy znow moge go zapalic na ssaniu. O dziwo, jak pojezdze troszke i mimo cieplego silnika, wrzuce ssanie i zgasze go na ssaniu to zapala bez problemu. Nie ma znaczenia czy po chwili czy po calej nocy... Zaczalem od czyszczenia i synchronizacji gaznikow. Sprawdzilem krocce laczace gazniki z silnikiem, nie wydaja sie byc sparciale... Dziwny, jak dla mnie, jest kranik paliwa. W zasadzie to jest guzik a nie kranik, a wyglada mniej wiecej tak: http://allegro.pl/item670399813_kawasaki_z...nik_paliwa.html Nie wiem za bardzo jak to dziala i jak go obslugiwac. Wiem ze jak wcisne go, to sie otwiera... Sprawdzilem swiece (2-elektrodowe NGK) i kable - wydaja sie byc ok. Jak motor zapali, to chodzi jak na szlifierke przystalo, czyli bardzo ladnie lapie moc na wyzszych obrotach. Problem jest z tym zapalaniem i obrotami na biegu jalowym... Dzisiaj podlacze na chwile akumulator od samochodu, bo mam wrazenie, ze te 4 swiece 2-elektrodowe + rozrusznik biora za duzo pradu i moze stad tez sie brac problem. Po za tym nigdzie na internecie nie bylem w stanie znalezc jakie luzy zaworowe powinien miec moj silnik... Wszystkie wskazowki mile widziane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...