Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy szacowne grono motyklistów mogłoby wpisywać swoje ulubione marki i typy tegoż gatunku motocykli i ewentualnie powiedzieć coś na ich temat. Chcę zgłębić troszkę ten temat a może też i zakupić takowy typ motocykla. Jako drugi sprzęt świetnie bedzie spełniał rolę dublera na miasto.

Może rozwinie się jakaś ciekawa dyskusja.....a jak nie to do oczyszczalni :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.rockers.webd.pl/news.php

i wsio i jasne

 

mam ducati gt 1000 - bedę nim w Grotnikj 21

mam także TRiumpha bonneville ten biały z wypadu w beskid śląski

ale pewnie do 21.08 nie będę już jego właścicielem

 

 

 

 

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducati monster s4r. Piękny, lekki, zajebisty silnik - przyciąga wzrok, jest poręczny i zwrotny, a do tego spokojnie można się z innymi pościgać, bo chociaż nie ma plastików, to 2 stówy dla niego to pestka. Wady to mały baniak i trochę za mało sztywna rama, ale w końcu to nie ścig. No i najważniejsze - to jest włoszczyzna !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kazdego mnoto mozesz zrobic cafe racera, przeciez to styl jak streetfighter.

Natomiast mam duze watpliwosci czy moto zrobione w tym stylu bedzie akurat dobre do jezdzenia w miescie.

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ichBclubman.jpg

 

To np fabryczny cafe racer z lat 60 tych - BSA Lightning Clubmann.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, a gdzieś na forum były linki do mz-ki przerobionej na cafe ;) jak dla mnie śliczna była, klasyka w każdym centymetrze

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kazdego mnoto mozesz zrobic cafe racera, przeciez to styl jak streetfighter.

Natomiast mam duze watpliwosci czy moto zrobione w tym stylu bedzie akurat dobre do jezdzenia w miescie.

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ichBclubman.jpg

 

To np fabryczny cafe racer z lat 60 tych - BSA Lightning Clubmann.

Adam....królestwo za taki motocykl :buttrock: :notworthy:

Przecież każdy powinien mieć takie cudo w garażu :lalag:

Mimo to uważam że styl streetfightera a cafe racera jest inny......to bardziej mi podchodzi na jakieś deco lub retro....street to uliczny zabijaka, awanturnik....CR...to troche szybszy przelot z knajpy do knajpy ale w znacznie lepszym stylu ;)

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo to uważam że styl streetfightera a cafe racera jest inny (...)

 

jest inny. Adamowi raczej chodziło o to, że to styl przeróbek w motocyklu, a nie konkretna marka czy model

 

mnie się właśnie marzy taki cudak postawiony na jakimś tanim silniku, np. r2 z jakiegoś gs-a, tak na polatanie sobie 150-200km w sobotni poranek na podgórskie winkielki... :icon_twisted:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://thekneeslider.com/images/2009/06/ro...field-sport.jpg :buttrock:

 

Nie kazdy amator ma umiejetnosci i pieniadze, zeby scigac sie na nowoczesnych motocyklach sportowych klasy 600 czy 1000. Nie ma tez za bardzo gdzie tego robic ;) Motocykle takie jak na zdjeciu, proste w konstrukcji i oparte na starszej technologii, moglby dac przepustke wielu osobom do amatorskiego scigania. Tansze i prostsze w budowie, utrzymaniu i naprawach po glebach. Fajnie byloby zobaczyc puchar takich maszyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest inny. Adamowi raczej chodziło o to, że to styl przeróbek w motocyklu, a nie konkretna marka czy model

Tak nie do końca bo przedstawił fabryczne cacko ale wiem ze to jest pewien styl przeróbek, zgadza się. Bardzo fajny styl nota bene :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy szacowne grono motyklistów mogłoby wpisywać swoje ulubione marki i typy tegoż gatunku motocykli i ewentualnie powiedzieć coś na ich temat. Chcę zgłębić troszkę ten temat a może też i zakupić takowy typ motocykla. Jako drugi sprzęt świetnie bedzie spełniał rolę dublera na miasto.

Może rozwinie się jakaś ciekawa dyskusja.....a jak nie to do oczyszczalni :biggrin:

 

Jeśli chcesz kupić gotowego cafe racera - to najłatwiej chyba będzie w salonach Royal Enfield, właśnie na stronie dałem niusa o dodatkach tuningowych, jakie proponują:

http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=363#comments

 

Z "gotowych" klasyków warto rozejrzeć się za Kawasaki W650, co prawda już nie produkowana chyba - ale bez trudu znajdziesz egzemplarze w idealnym stanie. Oczywiście, jeśli nie szukasz "zamienników" - to tylko Triumphy: Bonneville. Truxton czy Thunderbird (ten ostatni jest chyba u mnie na stronie na sprzedaż, zapytaj użytkownika "Piotrek Triumph"). Poza tym cafe racera może zrobić z wielu innych motocykli - nawet współczesnych. Kwestia chęci, wyobraźni i możliwości. Masz tu trochę przykładów z mojej strony internetowej:

http://www.rockers.webd.pl/articles.php?cat_id=2

Oczywiście są to stylizacje a nie rasowe "cafe". Jeśli chodzi o Ducati - to te motocykle są piękne w każdej postaci, jednak akcesoria tuningowe sporo kosztują....

 

Czy cafe racer nadaje się do jazdy po mieście??? Oczywiście, że tak!!!! Pod warunkiem, że nie wybierasz się nim na działkę po ogórki, czy nie przyjdzie ci do głowy jazda z pasażerką. Jest to motocykl wymyślony dla samotnego faceta do "krętej" jazdy po mieście. Próbowałem kilka razy pojechać swoim na jakiś zlot. Niby da się, ale to porażka jechać nim gdzieś w dalszą trasę z bagażem, tu masz przykład:

http://www.rockers.webd.pl/images/photoalb...87/100_1877.jpg

Za miasto tylko na krótkie "relaksacyjne spacerki" po jakiś fajnych okolicach. Na ryby nim się nie zabierzesz, ale o "hardcorowej' jeździe też lepiej zapomnieć. do tego nadają się lepiej współczesne "sporty". Klasyczny cafe racer musi mieć wąskie opony, klasyczną ramę. Naprawdę trudno mi nieraz sobie wyobrazić, jak rockersi w latach 1950/60 osiągali tymi motocyklami "tonup" czyli 100 mil/godz.

Szukając klasycznego motocykla do przeróbki na cafe racer ciągle będziesz natykał się na dylemat: znajdziesz motocykl zbyt ładny i w dobrym stanie by go przerabiać, już lepiej zostawić go w oryginalnym stanie dla potomnych, lub motocykl będzie tak zajeżdżony, że remont i przeróbki pochłoną sporo kasy. Dlatego warto czasem pomyśleć o gotowym Triumphie czy Kawasaki czy Royal Enfieldzie.

 

Subkultura rockersów i historia cafe racerów to bardzo fascynujący temat. chcesz poczytać więcej, to zajrzyj u mnie tu:

http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=14

http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=2

http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=27

 

Kompedium wiedzy na ten temat znadziesz na stronie Breina:

http://www.breinride.home.pl/moto/index.ph...id=95&Itemid=54

 

Jak dobrze poszperasz to sam znajdziesz więcej.... :)

 

 

P.S. Tak wygląda moja "mała czarna" na bazie Yamahy XS360 z 1977 roku:

http://www.rockers.webd.pl/images/photoalb...afe_racer77.jpg

Edytowane przez alterego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alterego, wielki szacun. Masz piękną maszyne.

Czy cafe racer nadaje się do jazdy po mieście??? Oczywiście, że tak!!!! Pod warunkiem, że nie wybierasz się nim na działkę po ogórki, czy nie przyjdzie ci do głowy jazda z pasażerką. Jest to motocykl wymyślony dla samotnego faceta do "krętej" jazdy po mieście. Próbowałem kilka razy pojechać swoim na jakiś zlot. Niby da się, ale to porażka jechać nim gdzieś w dalszą trasę z bagażem

Do tego mam inny motocykl. Mój B12S daje rade w tym temacie a ja chce coś tylko na miasto i tylko dla mnie :buttrock:

Szukając klasycznego motocykla do przeróbki na cafe racer ciągle będziesz natykał się na dylemat: znajdziesz motocykl zbyt ładny i w dobrym stanie by go przerabiać, już lepiej zostawić go w oryginalnym stanie dla potomnych, lub motocykl będzie tak zajeżdżony, że remont i przeróbki pochłoną sporo kasy. Dlatego warto czasem pomyśleć o gotowym Triumphie czy Kawasaki czy Royal Enfieldzie.

Cenna spostrzeżenie. Wezmę je pod uwagę przy zakupie bądź modyfikacjach.

BTW. Dziękuje za linki do Twojej strony. Masz kolejnego usera :biggrin:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...