Skocz do zawartości

Uszkodzenia silników. Fotki, opisy....


qurim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ducati 848 niecałe 7000 km i 1 sezon, chyba nie można powiedzieć o żadnym zaniedbaniu serwisowym....

post-56782-0-16236900-1360272571.jpg

post-56782-0-42504000-1360272817.jpg

post-56782-0-98038800-1360272885.jpg

Edytowane przez doomi

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze przekręcic silnik w ducati nie tak łatwo ;)

 

Zgadza się. Trzeba wyskoczyć z ciężko zarobionych 60k i pojeździć jednak te kilka miesięcy :) .

 

Przypadek doomiego jest ciekawy.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi Ci o pierścień,z tego co pamiętam nie było zamku na oknie wydechowym...poza tym tłok to oryginał...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekręcenie silnika następuje wtedy, kiedy tłoki próbują przegonić zawory. Pałowanie na "jałowych" nie jest zdrowe dla silnika.

 

Teoria ciekawa ale nie mająca nic wspólnego z konstrukcją współczesnych silników spalinowych o wymuszonym rozrządzie.

Opisz proszę dokładniej swoją teorię.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnika Ducati nie da się "przekręcić".

Chyba że co innego rozumiemy poprzez przekręcenie silnika.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne opóźnienie i to nie tyle zamknięcia co w ogóle czasów zaworowych w ducati wynika ze zmian w napieciu pasków rozrzadu pod wpływem temperatury. Ale to wybitnie w kategoriach teoretycznych.

 

W praktyce nie słyszałem nigdy by uszkodzenia silnika ducati polegajace na kolizji tłoka z zaworami wynikały z czegoś innego niż uszkodzenie pasków rozrządu. Czyli inaczej mówiąc błąd mechanika.

 

Co do silnika 848 powyzej. Trzeba znać przyczyny uszkodzeniaz sam mały przebieg silnika o niczym nie świadczy.

 

Jak komuś wpadnie śrubka do airboxu, to nawet w fabrycznie nowym bigosu narobi. Eksploatacja też ma znaczenie. Jazda na odcince, co każda zmiana biegu tez sie w koncu zemści.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...