doomi Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) ducati 848 niecałe 7000 km i 1 sezon, chyba nie można powiedzieć o żadnym zaniedbaniu serwisowym.... Edytowane 7 Lutego 2013 przez doomi Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Klasyczne przekręcenie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Co to jest przekręcenie ? Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Potrzymaj dłuższa chwile na czerwonym polu to sie dowiesz;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Przekręcenie silnika następuje wtedy, kiedy tłoki próbują przegonić zawory. Pałowanie na "jałowych" nie jest zdrowe dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Tyle ze przekręcic silnik w ducati nie tak łatwo ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 No wiadomo. W desmodromach opóżnienia zamknięcia zaworów, przy wysokich obrotach są mniejsze, względem klasycznej sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 nie ma opoznienia Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) Tyle ze przekręcic silnik w ducati nie tak łatwo ;) Zgadza się. Trzeba wyskoczyć z ciężko zarobionych 60k i pojeździć jednak te kilka miesięcy :) . Przypadek doomiego jest ciekawy. Edytowane 8 Lutego 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 yamaha dt 125zahaczenie pierścienia o kanał wydechowy Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Nie został tu czasem tłok na odwrót założony? Czyli, że zamkami do wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 chyba chodzi Ci o pierścień,z tego co pamiętam nie było zamku na oknie wydechowym...poza tym tłok to oryginał... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Przekręcenie silnika następuje wtedy, kiedy tłoki próbują przegonić zawory. Pałowanie na "jałowych" nie jest zdrowe dla silnika. Teoria ciekawa ale nie mająca nic wspólnego z konstrukcją współczesnych silników spalinowych o wymuszonym rozrządzie.Opisz proszę dokładniej swoją teorię. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Silnika Ducati nie da się "przekręcić".Chyba że co innego rozumiemy poprzez przekręcenie silnika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Jedyne opóźnienie i to nie tyle zamknięcia co w ogóle czasów zaworowych w ducati wynika ze zmian w napieciu pasków rozrzadu pod wpływem temperatury. Ale to wybitnie w kategoriach teoretycznych. W praktyce nie słyszałem nigdy by uszkodzenia silnika ducati polegajace na kolizji tłoka z zaworami wynikały z czegoś innego niż uszkodzenie pasków rozrządu. Czyli inaczej mówiąc błąd mechanika. Co do silnika 848 powyzej. Trzeba znać przyczyny uszkodzeniaz sam mały przebieg silnika o niczym nie świadczy. Jak komuś wpadnie śrubka do airboxu, to nawet w fabrycznie nowym bigosu narobi. Eksploatacja też ma znaczenie. Jazda na odcince, co każda zmiana biegu tez sie w koncu zemści. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.