samolot Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Chciałbym wymienić filtr powietrza w swojej Hondzie. Wdzięczny byłbym za przedstawienie procedury wymiany krok po kroku czyli w punktach. Czy wymieniając flitr powietrza muszę zdemontować zbiornik paliwa? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Zdejmujesz siedzenie, zdejmujesz zbiornik paliwa (nie zapomnij o węzykach i przewodach do niego podpiętych). Odkrecasz puszke z filtra, wyjmujesz filtr, wkładasz nowy - składasz w odwrotnej kolejnosci. Pytałeś na poważnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Zdejmujesz siedzenie, zdejmujesz zbiornik paliwa (nie zapomnij o węzykach i przewodach do niego podpiętych). Odkrecasz puszke z filtra, wyjmujesz filtr, wkładasz nowy - składasz w odwrotnej kolejnosci. Pytałeś na poważnie? Zbiornika się nie demontuje. Wystarczy podciągnąć do góry bo jest od siedzenia przykręcony do ramy. Reszta jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Pytałem jak najbardziej poważnie. Jesteś do końca przekonany, ze trzeba odkręcać siedzenie i zbiornik paliwa? Mi coś o uszy otarło się, ze wystarczy podnieść przednią cześć zbiornika i w ten sposób jest dostęp do filtra powietrza. Poza tym zapominałeś, że przed wymontowaniem zbiornika należy wcześniej odkręcić wloty od airboxu jeśli chodzi o ścisłość. No i Vector tak sądzi przed chwilą zobaczyłem. Czyli odkręcam tylko te śruby przy główce ramy a przy siedzeniu nic nie ruszam, dobrze myślę? Edytowane 8 Lipca 2009 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A siedzonka nie trzeba zdjąć żeby odchylić zbiornik? W Suzi SV650 trzeba zdjąć żeby bak mógł się obrócić na zawiasie. Nie wiem jak w CBR, rzuć okiem do serwisówki, tam będzie opisane co i jak. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Poza tym zapominałeś, że przed wymontowaniem zbiornika należy wcześniej odkręcić wloty od airboxu jeśli chodzi o ścisłość. Nie składam F4i na codzien. Poza tym to sa takie szczegoły, ze nawet gdy tego nie napisałem, to przecież nie ciagnałbyś pokrywy filtra na siłe, az urwałbyś te wloty bo trzeba było je wczesniej odkrecić, prawda? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Przecież zdejmujesz samą pokrywę filtra, nie pamiętam, żeby tam się coś robiło z wlotami. Chyba że pomyliłem motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 No i Vector tak sądzi przed chwilą zobaczyłem. Czyli odkręcam tylko te śruby przy główce ramy a przy siedzeniu nic nie ruszam, dobrze myślę? Siedzenie musisz ściągnąć bo inaczej nie podniesiesz zbiornika do góry. Później odkręcasz zbiornik przy główce ramy, podnosisz go do góry w stronę siedzenia, drugi osobnik go przytrzymuje albo sobie coś podkładasz, żeby nie opadał na airbox, odkręcasz pokrywę, wymieniasz filtr i wszystko z powrotem skręcasz do kupy. Ot, cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 drugi osobnik go przytrzymuje albo sobie coś podkładasz, żeby nie opadał na airbox, Np. trzonek od miotły. :biggrin: W sumie to tylko w CBR1000F i Ducati spotkałem żeby pod bakiem był pręt na którym opiera się bak w podniesionej pozycji. Coś jakby pod maska Fiata 125p. :biggrin: Git bajer. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Np. trzonek od miotły. :biggrin: W sumie to tylko w CBR1000F i Ducati spotkałem żeby pod bakiem był pręt na którym opiera się bak w podniesionej pozycji. Coś jakby pod maska Fiata 125p. :biggrin: Git bajer. Bardzo by się coś takiego przydało. Chcociaż rzadko bo ile razy się wymienia ten filtr? U mnie co 25 tys. więc można sobie radzić trzonkiem, albo sztucznym członkiem :icon_razz: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Bardzo by się coś takiego przydało. Chcociaż rzadko bo ile razy się wymienia ten filtr? U mnie co 25 tys. więc można sobie radzić trzonkiem, albo sztucznym członkiem :icon_razz: :biggrin: No rzadko ale się przydaje. Chociażby przy grzebaniu w gaźnikach/synchro/zaworach itd. Nie trzeba zdejmować baku i też nie trzeba trzymać go głową jak mi się zdarzało czasem. :biggrin: A zdejmowanie baku to też czasem ból w tyłku bo wężyki krótkie a łapę trza włożyć żeby je odpiąć/zapiąć i jeszcze widzieć gdzie się przypina. Chociaż nie ukrywam ze najgorszy demontaż baku spotkałem w Drag Starze 1100 Custom. Demontaż baku zaczynałem od zdjęcia sakw bocznych, bagażnika i oparcia pasażera. Od dupy strony. :banghead: Dosłownie. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Np. trzonek od miotły. :biggrin: W sumie to tylko w CBR1000F i Ducati spotkałem żeby pod bakiem był pręt na którym opiera się bak w podniesionej pozycji. Coś jakby pod maska Fiata 125p. :biggrin: Git bajer. W SV 650 miałem taki pręt tylko schowany pod kanapą, ale oryginalny suzukowski. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Aprilia rs 125 też ma taki pręt do podtrzymywania baku. A jeszcze lepszy byłby taki siłownik, jak w nowszysch autach :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Np. trzonek od miotły. :biggrin: W sumie to tylko w CBR1000F i Ducati spotkałem żeby pod bakiem był pręt na którym opiera się bak w podniesionej pozycji. Coś jakby pod maska Fiata 125p. :biggrin: Git bajer. w NSR125 też jest :) http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C02%5C06...562248-full.jpg a i jak masz moto na wtrysku to zrób reset kompa :) też niedługo będe wymieniał, więc przy okazji spytam: 1) jak ? 2) po co ? EDIT: dzięki kiki za odp. na tym filmiku, od 5:42 widać jaki w F4i jest dostęp do filtra, co należy zrobić z bakiem Edytowane 8 Lipca 2009 przez zazzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 W 954 reset robiło sie zwierając jedną wtyczke serwisową, przy czym podana była pewna kombinacja. Tu pewnie bedzie podobnie. Zobacz w serwisówce ktora to dokładnie wtyczka i jak nalezy to poprawnie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.