lepi Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 KTM 990 Adventure - to żyrafa praktycznie jednoosobowa. Zyrafa to tylko w wersji S pierwsze rocznik (950). Ale co ty piszesz, ze jednoosobowy? Jezdziles kiedys? Z pasazerem? Moja kobieta chwali sobie akurat najbardziej ten motocykl jako plecaczek. Mozna powiesic kufry i spokojnie podrozowac w dwie osoby. Tyle, że jak ktos niema zapedów do offa to na co mu taki motocykl. Najlepsze zawiasy w turystycznym enduro niestety kosztuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Zyrafa to tylko w wersji S pierwsze rocznik (950). Ale co ty piszesz, ze jednoosobowy? Jezdziles kiedys? Z pasazerem? Dokładnie wersja S. Zwykły to dla "krótkonogich". :icon_mrgreen: Raptem kilka kilometrów i bez pasażera. Ale siedzenie wg mnie zdecydowanie jednosobowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A ja zaproponuje sprinta ST. Sportowy turystyk :) i w porównaniu z wyżej wymienianą CBF1000 wypada moim zdaniem lepiej, zarówno pod względem osiągów jak i.... wyglądu :) Jak rozglądałem się za sprzętem wybierałem pomiędzy Fazerkiem 1000, CBF 1000 i właśnie triumphem. Spalanie o którym wspomniałeś jest na bardzo przyzwoitym wg mnie poziomie. Przy jeździe do 150 km/h można się zmieścić w 6,5l/100 spokojnie. FJR faktycznie do miasta jest nieco zbyt wielki i nieporęczny. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie napisałeś ile masz do wydania! część kwoty będę kredytował, ale chciałem zamknąć się w okolicy 12 tys pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 No to wszystkie CBFy itd odpadają. Za 12k, silniejszy od CB750 to tylko cos z rocznika ok 2000 albo mniej.. Czyli duży bandyt, może (!) duży Fazer, SV100 to już chyba nie.. Ale FJ120, XJR 1200, CB1000... tylko że to wszystko starsze. Ta kwota cię ograniczy. Z budżetem koło 18-20 miłabys o wiele większy wybór, ale cóż, życie... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 skoro szukasz stylowego nakeda to suzuki gsx1200 inazuma bedzie w sam raz , mialem i smialo polecam , najladniejszy neoklasyk z niesmiertelnym olejakiem ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 skoro szukasz stylowego nakeda to suzuki gsx1200 inazuma bedzie w sam raz , mialem i smialo polecam , najladniejszy neoklasyk z niesmiertelnym olejakiem ;) inazumę już kiedyś oglądałem i nawet mi się to moto podoba bardzo klasyczne i zadziorne jednocześnie http://allegro.pl/item677839200_suzuki_gsx...tan_1999_r.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ...i ma 5 biegów, niestety jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 nie zauważyłem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ...i ma 5 biegów, niestety jsz A co w tym zlego? CB 1300 czy ZRX tez ma pięc biegów, XJR i FJR tak samo-i jakos nikt nie narzeka. Te silniki wcale nie musza miec szesciu biegow. Nadrabiaja momentem obrotowym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 (...) brak mu szóstego biegu do turystyki takie było założenie Porywacza, jeśli dobrze interpretuję ww. uwagę jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 raz źle a raz dobrze myślałem, że mając szósty bieg mogę spodziewać się przelotowej prędkości na dość wysokim poziomie i niskie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 raz źle a raz dobrze myślałem, że mając szósty bieg mogę spodziewać się przelotowej prędkości na dość wysokim poziomie i niskie obroty Tylko ze czasem piaty bieg jest dluzszy od szostego w innym motocyklu ;) Taki na przyklad ZRX ma nizsze obroty przy 100 km/h na piatce niz ja w FZ1 na szostce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 chętnie poczytam opinie użytkowników MG Breva 1100 i 850 stara japonia poszła do ludzi i znów zaczyna się myślenie "what next?" wprawdzie w tym roku najbardziej zaczynam się skłaniać do opcji "wynajmuję co miesiąc motocykl na tydzień", co wyjdzie mi dużo taniej niż kupno i utrzymanie własnej maszyny, ale... wśród opcji zakupu rozpatruję max 2-3letnia: Breva 850/1100 CBF600NA DL650A motocykl ma służyć do jazdy, a nie "dzidowania", po polskich drogach, w większości we dwójkę, 70% czasu miasto, 30%trasa duet z bagażem DL plusem są zawieszenia sprawdzajace się na polskich drogach, minusem że przez 7lat zmieniły się jedynie malowania Honda - plus poręczność, feedback z MG mam zero doświadczenia, a jego subiektywnym plusem jest wał i wygląd nie potrzebuje nic co ma +100KM bo wolę słabszy motocykl 60-80KM, który mnie dowiezie do celu, lub pobujam się nim bez celu, niż potwora który niepotrzebnie będzie kusił z góry odpada duży Tiger bo za duży/wysoki i ciężki, tak samo Varadero Trampek... rozczarował mnie mimo swej poręczności GSX650F mimo rewelacyjnej elastyczności silnika odpada ze względu na sposób traktowania pasażerki, owiewki, Bonneville - to będzie w przyszłości jako drugi motocykl wracają do meritum... proszę o opinie o Brevie Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 brak 6 to zadne problem dla inazumy , jadac 160 km /h obroty to ok 4.500tys jesli dobrze pamietam . mialem inke i polecam kazdemu. zajebiscie mocny silnik dzieki momentowi obrotowemu 98Nm przy 4.500obr/min . na bazarze trzymajac kawe w prawej dloni bez problemu przemieszczalem sie uzywajac tylko sprzegla . moto jedzie bez gazu bez zadnego problemu , przelaczasz na 2 bieg i dalej sobie spokojnie pmyka. powiem wiecej. z 5 rusza ;) najlepszy neoklasyk moim zdaniem . wyglad i silnik olejak tworzy naprawde super zestawienie . robilem nim trasy po 400km po czeskich winklach i zlego slowa nie powiem . moto az sie prosi zeby otwierac. niezaprzeczalna zaleta w trasie szczegolnie jest to ze masz zapas mocy obojetnie na jakim biegu jedziesz i z jaka predkoscia . poprostu , odkrecasz manetke i goowno z dupy wyrywa. nie trza sie martwic o to ze go zadusisz np na 5 przy 50km/h . nie ma takiej opcji . jadac w trase zapinasz jak najszybciej 5 i jedziesz do celu nie zmieniajac biegu . chyba ze ci sie chce poszalec ;). spalanie ; przy predkosciach dozwolonych tj. 90-120 spalala mi 5 -5,3 l/100 srednio w kolo komina zamykala sie w 6-6.5 . na winklach w czechach gdzie caly czas ogien z doopy byl spala 8-8.5. mialem rowniez gixera 1100r z tym silnikiem ale juz inaczej byl zestrojony i to cakliem inna bajka 140 KM wymagalo zmian birgów i tam rzeczywiscie brakowalo 6 tki ale wlasnie w trasie. w szybkich kretych trasach nie mialo to znaczenia gdyz i tak wykorzystywalo sie tam nizsze biegi. jesli jednak szukasz sprzeta do szybszej turystyki tudziez spokojnego i bezpiecznego przemieszczania sie to zdecydowanie polecam hayabuse . swietna , poprostu rewelka . mozna nim zapiernymyczac albo toczyc sie dostojnie . spalanie w trasie rowniez zadowalajace. mialem , sprawdzilem , i bylem zadowolony. jednak ja dusza niespopkojna i dlugo nie trzymam sie jednego sprzeta , najchetenij chcialbym cale stadko :). inka ma jedna wade. w dwie osoby +bagaz nie jest juz zbyt wygodnie . bardziej wygodbny bedzie gsx1400moim zdaniem :) stare olejaki suzuki to chyba najlepsze silniki z jakimi mialem do czynienia :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.