Skocz do zawartości

brak pomysłu na zmianę moto


Rekomendowane odpowiedzi

KTM 990 Adventure - to żyrafa praktycznie jednoosobowa.

Zyrafa to tylko w wersji S pierwsze rocznik (950). Ale co ty piszesz, ze jednoosobowy? Jezdziles kiedys? Z pasazerem?

Moja kobieta chwali sobie akurat najbardziej ten motocykl jako plecaczek. Mozna powiesic kufry i spokojnie podrozowac w dwie osoby. Tyle, że jak ktos niema zapedów do offa to na co mu taki motocykl. Najlepsze zawiasy w turystycznym enduro niestety kosztuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zyrafa to tylko w wersji S pierwsze rocznik (950). Ale co ty piszesz, ze jednoosobowy? Jezdziles kiedys? Z pasazerem?

Dokładnie wersja S. Zwykły to dla "krótkonogich". :icon_mrgreen:

Raptem kilka kilometrów i bez pasażera. Ale siedzenie wg mnie zdecydowanie jednosobowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zaproponuje sprinta ST. Sportowy turystyk :) i w porównaniu z wyżej wymienianą CBF1000 wypada moim zdaniem lepiej, zarówno pod względem osiągów jak i.... wyglądu :)

Jak rozglądałem się za sprzętem wybierałem pomiędzy Fazerkiem 1000, CBF 1000 i właśnie triumphem. Spalanie o którym wspomniałeś jest na bardzo przyzwoitym wg mnie poziomie. Przy jeździe do 150 km/h można się zmieścić w 6,5l/100 spokojnie.

FJR faktycznie do miasta jest nieco zbyt wielki i nieporęczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystkie CBFy itd odpadają. Za 12k, silniejszy od CB750 to tylko cos z rocznika ok 2000 albo mniej..

Czyli duży bandyt, może (!) duży Fazer, SV100 to już chyba nie.. Ale FJ120, XJR 1200, CB1000... tylko że to wszystko starsze.

Ta kwota cię ograniczy. Z budżetem koło 18-20 miłabys o wiele większy wybór, ale cóż, życie...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro szukasz stylowego nakeda to suzuki gsx1200 inazuma bedzie w sam raz , mialem i smialo polecam , najladniejszy neoklasyk z niesmiertelnym olejakiem ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro szukasz stylowego nakeda to suzuki gsx1200 inazuma bedzie w sam raz , mialem i smialo polecam , najladniejszy neoklasyk z niesmiertelnym olejakiem ;)

 

inazumę już kiedyś oglądałem i nawet mi się to moto podoba

bardzo klasyczne i zadziorne jednocześnie

 

http://allegro.pl/item677839200_suzuki_gsx...tan_1999_r.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) brak mu szóstego biegu do turystyki

 

takie było założenie Porywacza, jeśli dobrze interpretuję ww. uwagę

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz źle a raz dobrze

myślałem, że mając szósty bieg mogę spodziewać się przelotowej prędkości na dość wysokim poziomie i niskie obroty

Tylko ze czasem piaty bieg jest dluzszy od szostego w innym motocyklu ;) Taki na przyklad ZRX ma nizsze obroty przy 100 km/h na piatce niz ja w FZ1 na szostce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

chętnie poczytam opinie użytkowników MG Breva 1100 i 850

 

stara japonia poszła do ludzi i znów zaczyna się myślenie "what next?"

 

wprawdzie w tym roku najbardziej zaczynam się skłaniać do opcji "wynajmuję co miesiąc motocykl na tydzień", co wyjdzie mi dużo taniej niż kupno i utrzymanie własnej maszyny, ale...

 

wśród opcji zakupu rozpatruję max 2-3letnia:

Breva 850/1100

CBF600NA

DL650A

 

motocykl ma służyć do jazdy, a nie "dzidowania", po polskich drogach, w większości we dwójkę, 70% czasu miasto, 30%trasa duet z bagażem

 

DL plusem są zawieszenia sprawdzajace się na polskich drogach, minusem że przez 7lat zmieniły się jedynie malowania

Honda - plus poręczność, feedback

z MG mam zero doświadczenia, a jego subiektywnym plusem jest wał i wygląd

 

nie potrzebuje nic co ma +100KM bo wolę słabszy motocykl 60-80KM, który mnie dowiezie do celu, lub pobujam się nim bez celu, niż potwora który niepotrzebnie będzie kusił

 

z góry odpada duży Tiger bo za duży/wysoki i ciężki, tak samo Varadero

Trampek... rozczarował mnie mimo swej poręczności

GSX650F mimo rewelacyjnej elastyczności silnika odpada ze względu na sposób traktowania pasażerki, owiewki,

Bonneville - to będzie w przyszłości jako drugi motocykl

 

wracają do meritum... proszę o opinie o Brevie

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak 6 to zadne problem dla inazumy , jadac 160 km /h obroty to ok 4.500tys jesli dobrze pamietam . mialem inke i polecam kazdemu. zajebiscie mocny silnik dzieki momentowi obrotowemu 98Nm przy 4.500obr/min . na bazarze trzymajac kawe w prawej dloni bez problemu przemieszczalem sie uzywajac tylko sprzegla . moto jedzie bez gazu bez zadnego problemu , przelaczasz na 2 bieg i dalej sobie spokojnie pmyka. powiem wiecej. z 5 rusza ;)

najlepszy neoklasyk moim zdaniem . wyglad i silnik olejak tworzy naprawde super zestawienie . robilem nim trasy po 400km po czeskich winklach i zlego slowa nie powiem . moto az sie prosi zeby otwierac. niezaprzeczalna zaleta w trasie szczegolnie jest to ze masz zapas mocy obojetnie na jakim biegu jedziesz i z jaka predkoscia . poprostu , odkrecasz manetke i goowno z dupy wyrywa. nie trza sie martwic o to ze go zadusisz np na 5 przy 50km/h . nie ma takiej opcji . jadac w trase zapinasz jak najszybciej 5 i jedziesz do celu nie zmieniajac biegu . chyba ze ci sie chce poszalec ;). spalanie ;

przy predkosciach dozwolonych tj. 90-120 spalala mi 5 -5,3 l/100

srednio w kolo komina zamykala sie w 6-6.5 . na winklach w czechach gdzie caly czas ogien z doopy byl spala 8-8.5.

mialem rowniez gixera 1100r z tym silnikiem ale juz inaczej byl zestrojony i to cakliem inna bajka 140 KM wymagalo zmian birgów i tam rzeczywiscie brakowalo 6 tki ale wlasnie w trasie. w szybkich kretych trasach nie mialo to znaczenia gdyz i tak wykorzystywalo sie tam nizsze biegi.

jesli jednak szukasz sprzeta do szybszej turystyki tudziez spokojnego i bezpiecznego przemieszczania sie to zdecydowanie polecam hayabuse . swietna , poprostu rewelka . mozna nim zapiernymyczac albo toczyc sie dostojnie . spalanie w trasie rowniez zadowalajace. mialem , sprawdzilem , i bylem zadowolony. jednak ja dusza niespopkojna i dlugo nie trzymam sie jednego sprzeta , najchetenij chcialbym cale stadko :).

inka ma jedna wade. w dwie osoby +bagaz nie jest juz zbyt wygodnie . bardziej wygodbny bedzie gsx1400moim zdaniem :)

stare olejaki suzuki to chyba najlepsze silniki z jakimi mialem do czynienia :)

 

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...