Skocz do zawartości

Tłok z fiata 125p w junaku


FENDERSON
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A moze korbowód jest krzywy?czy moze raczej łozysko stare na wale i jak sie w któryms miejscu obraca to przeskakuje na rdzy czy jak?Bo nie wydaje mi sie zeby zawór sobie wesoło wskakiwał na miejsce....chyba ze jest krzywy, bez sensu remot a głowica i zawory stare, teraz bedzie dochodzenie.....a wał był robiony czy tez stary załozyłes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowice trzeba zdjac, nalozyc na denko tloka plasteliny, glowice przykrecic i pokrecic walem.

Po tym glowice zdejmujemy i widzimy co sie odcisnelo na plastelinie.

Miedzy najblizszymi czesciami np tlok i otwarty zawor musi byc co najmniej 0.8 mm dystans, bo inaczej w pracy i na goraca beda sie dotykaly.

To samo denko tloka / glowica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=8cOgoKbhHR4

chylę czoła gościowi który potrafił zrobić coś takiego w warunkach garażowych, w dodatku u nas w PL

Pewnie nie wiesz, bo jeszcze ciebie nie było wówczas na świecie, ale pierwszy widlaste junaki powstały ok. 1985 roku. Można je było podziwiać na złocie Widlak 1986 organizowanym przez środowisko łódzkich Harleyowców.

Tu fotki: http://lh3.ggpht.com/_5mZL15W3kzQ/Rg2Dnuob.../Image00028.jpg

http://dzikijunak.org/gallery/RandyT/V_ka2

http://dzikijunak.org/gallery/RandyT/Junak_V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze korbowód jest krzywy?czy moze raczej łozysko stare na wale i jak sie w któryms miejscu obraca to przeskakuje na rdzy czy jak?Bo nie wydaje mi sie zeby zawór sobie wesoło wskakiwał na miejsce....chyba ze jest krzywy, bez sensu remot a głowica i zawory stare, teraz bedzie dochodzenie.....a wał był robiony czy tez stary załozyłes?

 

 

 

Wał po regeneracji na łożysku od KTM ,szlif, nowy tłok z pierścieniami, łożyska, tulejki itp.

Głowice miałem oddać do Tucholi, ale chciałem sprawdzić jak to wszystko będzie się sprawowało.

Po odpaleniu chodził jakieś pięć minut. zdjąłem głowice i nie widać jakichkolwiek śladów kolizji tłoka z zaworem czy głowicą. Natomiast kiedy wciskałem zawór wydechowy przez drewienko to słychać było takie kliknięcie.

Wysyłam głowiznę do regeneracji i zobaczę co będzie się działo.

Spróbuje z plasteliną

Dzięki za dobra rady :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...