Skocz do zawartości

Masz japońskiego klasyka?


ucio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chyba trzeba przyjąć jakaś datę graniczną (np. 80r) bo niedługo ktoś napisze że ma gsx600f z początku produkcji i to tez jest klasyk

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda CJ250T 1979r. Stan relatywnie dobry. Mógłby być lepszy, chociaż jak na swoje trzydzieści lat trzyma się nieźle. Brakuje sporo pierdółek typu starte kierunkowskazy (nie moja robota), obity reflektor, obtarte zegary, podrapany silnik. Ważne, że z daleka nie widać :D Mógłbym życie spędzić na poprawianiu tego...

 

granat - ślinka mi cieknie na myśl o silniku jak z Twojej CB :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam cztery sztuki Yamahy SR 500, a jak się nadarzy okazja to jeszcze dokupię. Jest to chyba najklasyczniejszy z klasyków, wyjąwszy Yamahę XS 650, TX 750, Kawę W 650 i Hondy CB produkowane do roku osiemdziesiątego. Dalej to już szły plastiki na kołach od wozu drabiniastego z silnikami odgłosem przpominającymi pompy do szamba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej to już szły plastiki na kołach od wozu drabiniastego z silnikami odgłosem przpominającymi pompy do szamba.

No spokojnie, bez ekstremy, taka xjr1300 jest całkiem zacna... A i w 80 latach parę ładnych motorków wyszło. W ten sposób mozna odgórnei w czambuł potępić wszystko po Indianie, czy Broughah.... (o, to fajnie sie po polsku odmieniło...)

 

A z "pompami do szamba" uważaj, bo cie fani CXa znielubią... :icon_razz:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam retrobika czyli wygląd klasyka ale moto względnie młode jeszcze :biggrin:

 

http://picasaweb.google.com/prokurent/Estr...feat=directlink

 

 

Ciekawa maszyna, właściwie co to za model/marka? Silnik zdaje się Rotaxa, chodził chyba w jakiejś prototypowej MZ-cie?http://www.bikez.com/motorcycles/muz_silver_star_classic_500_1995.php

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No spokojnie, bez ekstremy, taka xjr1300 jest całkiem zacna... A i w 80 latach parę ładnych motorków wyszło. W ten sposób mozna odgórnei w czambuł potępić wszystko po Indianie, czy Broughah.... (o, to fajnie sie po polsku odmieniło...)

 

A z "pompami do szamba" uważaj, bo cie fani CXa znielubią... :icon_razz:

 

 

no no Cx zajebiscie chodzi mimo tego ze ma swoje plastiki ale jego dzwiek jest wspanialy np moj Cx 500 euro sports to cos wspanialego :crossy: wiec rzeczywiscie trzeba uwazac bo dokladnie tak jak kolega napisal wlasciciele Cx moga sie obrazic i zaczac kolegi nielubi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam cztery sztuki Yamahy SR 500, a jak się nadarzy okazja to jeszcze dokupię. Jest to chyba najklasyczniejszy z klasyków, wyjąwszy Yamahę XS 650, TX 750, Kawę W 650 i Hondy CB produkowane do roku osiemdziesiątego. Dalej to już szły plastiki na kołach od wozu drabiniastego z silnikami odgłosem przpominającymi pompy do szamba.

 

 

Miało być o klasykach nie o rodzynkach Kawy W 650 sprzedano w europie bardzo niewiele. Czy W1 czy W2 szły do ameryki. Zresztą sięgamy tu w lata 60. Yamaha TX 750 dwucylindrowy silnik OHC, na bębnach 63 KM. Słyszałem że piękne się prowadził. XS 1 łatwo pomylić z jakimś anglikiem. SR 500 robili przez 20 lat co samo mówi za siebie. Mnie się podoba XS 1100, a Kawasaki Z 1300 to już potęga, w 1978 roku sześciocylindrowy silnik chłodzony wodą miał moc 120 KM. Robili też piękne Suki np: GT 750 trzycylindrowy dwusuwowy silnik, GT 380 czy GS 750 76 rok dwie tarcze przód, tarcza tył, 63 KM, Czterocolindrowy silnik bez większych problemów wykręcić 10 000 obrotów na minutę.

 

Tylko gdzie te motorki teraz są?

Pozdro! :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało być o klasykach nie o rodzynkach Kawy W 650 sprzedano w europie bardzo niewiele. Czy W1 czy W2 szły do ameryki. Zresztą sięgamy tu w lata 60. Yamaha TX 750 dwucylindrowy silnik OHC, na bębnach 63 KM. Słyszałem że piękne się prowadził. XS 1 łatwo pomylić z jakimś anglikiem. SR 500 robili przez 20 lat co samo mówi za siebie. Mnie się podoba XS 1100, a Kawasaki Z 1300 to już potęga, w 1978 roku sześciocylindrowy silnik chłodzony wodą miał moc 120 KM. Robili też piękne Suki np: GT 750 trzycylindrowy dwusuwowy silnik, GT 380 czy GS 750 76 rok dwie tarcze przód, tarcza tył, 63 KM, Czterocolindrowy silnik bez większych problemów wykręcić 10 000 obrotów na minutę.

 

Tylko gdzie te motorki teraz są?

Pozdro! :buttrock:

 

Tak. Ta Yamaha xs 1100 byłaby bardzo ładna, tylko ten prostokątny, maluchowski reflektor, artyleryjskie, odlewane koła i brak kikstartera troche burzą harmonie i piękno. Bardziej już podoba mi się Suzuki 850 G

z końca lat 70. Jest ich trochę w Niemczech na sprzedaż i nie są stosunkowo drogie.

Nie trzymają tak ceny jak starsze klasyczne Yamahy lub Hondy.

Ten GT 750 to była chłodzona wodą ciekawostka. W Niemczech nazywli je Wasserbuffel.

Były podobno dość trwałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...