kulka Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 n ie wiem ile to jest warte , wiem natomiast ze to bardzo udany motocykl , silnik spoko, z wygladu tez moze byc -do turystyki jakotakiej sie nada na pewno ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Cena nie jest zła, czerstwy egzemplarz stoi okolice 4k i więcej. A maszyna zacna. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 No to cena w dół , dziwię się szczerze , że tego nikt nie kupuje ... http://allegro.pl/honda-vfr-750-stan-salonowy-najdrozsza-i2834103804.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Na klasyka do patrzenia trochę za młody a do jazdy za drogi jak na ten rocznik. Choć stan zaje**sty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Przecież ten motocykl właśnie do jazdy stworzony , 7 tys zł za motocykl w takim stanie (zakładam że treść jest prawdziwa) to drogo ? Tu już nie ma cen giełdowych ... nawet klasyki "pełną gębą" jak mają stać to po co je w ogóle mieć ? Ten motocykl jeśli to prawda wszystko co jest napisane w ogłoszeniu , przy prawidłowym serwisie nawija masakryczne przebiegi jak dobry merol :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 no to dlaczego jeszcze nie jest Twój? :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Luz . Czekałem tylko na taka odp :) po 1 Nie sposób wykupić wszystkie okazje starych japsów , po 2 motocykl który kupuję musi mi się podobać , a ta vfr nie bardzo mi się podoba , co nie zmienia faktu ze jest bardzo dobra i w mega stanie . Jeśli komuś się podoba , tylko brać ... to jest niska cena nie uważasz ? W innych krajach , gdzie się płaci za stan motocykla a nie za jego rocznik kosztował by 2 razy tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Jak dla mnie warta może ze 3000zł. To nie klasyk a moto w leciwym wieku i w dodatku niezbyt piękne. Za 7k można mieć dużo młodszy i lepszy sprzęt. Może nie będzie w tak dobrym stanie ale i tak będzie jeździł i to lepiej jak ta vfr. Żeby to sprzedać za takie pieniądze musiałby mieć koleś ogromne szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 bo ty kolego myslisz innymi kategoriami , poczekamuyze dwadziescia lat ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Piękność to kwestia gustu , mnie się słabo podoba , motocykl jest bardzo dobry i to jest fakt .Te motocykle zapracowały sobie na dobrą opinię , dla tego uważam , że cena jest niska jak na ten stan . Za tą cenę można mieć młodszy ? Jasne , że można :) a czy lepszy ? Dla jednych będzie lepszy innym nie , jeśli ktoś ceni sobie niezniszczalność , to ten sprzęt pewnie zjada większość nowszych maszyn . Ma kilka smaczków , np niezniszczalny rozrząd na koła zębate . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Częściowo się z tym zgadzam ale moim zdaniem vfr to nie olejak, 6 cyl. cbx czy japońskie 2t dużej pojemności. On po prostu nigdy nie będzie uznany za tzw. rodzynek. Ale rozumiem, że ktoś może z sentymentu a nie z rozsądku to kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgadzamy się , nikt nie pisał , że to rodzynek , ani też klasyk czy unikat bo taki nie jest , jest w super stanie starszym japsem w bardzo dobrej cenie wdł mnie :) tylko dla mnie trochę brzydal . Wiele osób pewnie wzdycha do tego moto , mam kilku znajomków co takim nawijali masę km , a sami je nabyli droga kupna z niewiadomymi przebiegami (pewnie cofanymi wiele razy) i po przejściach . Nie ma też co porównywać (właściwości jezdnych) z nowymi sprzętami bo to bez sensu , wiadomo że nowe sporty o niebo lepiej jeżdżą hamują itd sam jeździłem np vtr 1000 2003r i jeździ pięknie , przy tym są tanie (powiedzmy pierwsze roczniki w cenie tego vfr) ale np. takie vfr mają zalety których nowe wyżyłowane sporty nie mają . Nie każdy też będzie kupował nowsze motocykle i to celowo , te starsze też są świetne i praktyczne o ile się trafi dobry zadbany egzemplarz (a z tym jest bardzo trudno) tak uważam i można je bardzo polubić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Klasyk może nie, ale na pewno legendarny motocykl. Jeśli nie dziś to jutro. A do jazdy fajny. I w koło komina i na wakacje z kobitką i powariować trochę można.A dźwięk ma niesamowity. No i przeżyje niejednego współczesnego japsa. Znajomy angol na kurierce miał taką sztukę. Zbliżała się do 100 tys mil, chodziła jak zegarek, mało paliła, nie było z nią problemów. Do czasu aż regler błysnął ogniem a VFR stanęła w płomieniach. Ale przygasił ją i sprzedał. Wymieniono kilka plastikowych elementów które się przysmażyły, kilka nowych kabli i jeździ do dziś. Żal mi dupę ściska że nie mam kwoty na ten motocykl. Bo jakbym miał to bym kupił od razu. Rozmyślam długi czas nad zakupem japsa do kompletu i VFR tej generacji jest jednym z faworytów, a tu taka sztuka się trafiła.... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Nic prostszego , kończ tą nierówną walkę z EVO'kiem , kupuj japsa :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Eeetam. Ta kula u nogi wcale mi nie przeszkadza. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.