pioter_gpz Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 A ja ciebie aśka chyba widzialem, ciebie i twoja radianke. Pod M1 na targowku jak dobrze pamietam ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 chyba trzeba przyjąć jakaś datę graniczną (np. 80r) bo niedługo ktoś napisze że ma gsx600f z początku produkcji i to tez jest klasyk Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aśka Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 A ja ciebie aśka chyba widzialem, ciebie i twoja radianke. Pod M1 na targowku jak dobrze pamietam ;p W zeszłym roku? Jeśli tak, to tak ;) Konrad-to dużo by tych sprzętów tu nie zostało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Honda CJ250T 1979r. Stan relatywnie dobry. Mógłby być lepszy, chociaż jak na swoje trzydzieści lat trzyma się nieźle. Brakuje sporo pierdółek typu starte kierunkowskazy (nie moja robota), obity reflektor, obtarte zegary, podrapany silnik. Ważne, że z daleka nie widać :D Mógłbym życie spędzić na poprawianiu tego... granat - ślinka mi cieknie na myśl o silniku jak z Twojej CB :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Posiadam cztery sztuki Yamahy SR 500, a jak się nadarzy okazja to jeszcze dokupię. Jest to chyba najklasyczniejszy z klasyków, wyjąwszy Yamahę XS 650, TX 750, Kawę W 650 i Hondy CB produkowane do roku osiemdziesiątego. Dalej to już szły plastiki na kołach od wozu drabiniastego z silnikami odgłosem przpominającymi pompy do szamba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Dalej to już szły plastiki na kołach od wozu drabiniastego z silnikami odgłosem przpominającymi pompy do szamba. No spokojnie, bez ekstremy, taka xjr1300 jest całkiem zacna... A i w 80 latach parę ładnych motorków wyszło. W ten sposób mozna odgórnei w czambuł potępić wszystko po Indianie, czy Broughah.... (o, to fajnie sie po polsku odmieniło...) A z "pompami do szamba" uważaj, bo cie fani CXa znielubią... :icon_razz: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem klasyk, ale mam Yamha`e XJ750 z 1982r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ja mam retrobika czyli wygląd klasyka ale moto względnie młode jeszcze :biggrin: http://picasaweb.google.com/prokurent/Estr...feat=directlink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ja mam retrobika czyli wygląd klasyka ale moto względnie młode jeszcze :biggrin: http://picasaweb.google.com/prokurent/Estr...feat=directlink Ciekawa maszyna, właściwie co to za model/marka? Silnik zdaje się Rotaxa, chodził chyba w jakiejś prototypowej MZ-cie?http://www.bikez.com/motorcycles/muz_silver_star_classic_500_1995.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Kawasaki Estrella 250. Bardzo ładny motocykielek. Szkoda tylko, że nie wyposażyli go w kikstarter. Czy odblokowywałeś go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Do dyspozycji Kawy: MK II 79r wersja amerykańska, LTD 750 79r, KZ750GT 82r, KZ 1100 GPZ 82r, KZ 750 N Spectre 82r niestety nie oryginał. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris cx 500 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 No spokojnie, bez ekstremy, taka xjr1300 jest całkiem zacna... A i w 80 latach parę ładnych motorków wyszło. W ten sposób mozna odgórnei w czambuł potępić wszystko po Indianie, czy Broughah.... (o, to fajnie sie po polsku odmieniło...) A z "pompami do szamba" uważaj, bo cie fani CXa znielubią... :icon_razz: no no Cx zajebiscie chodzi mimo tego ze ma swoje plastiki ale jego dzwiek jest wspanialy np moj Cx 500 euro sports to cos wspanialego :crossy: wiec rzeczywiscie trzeba uwazac bo dokladnie tak jak kolega napisal wlasciciele Cx moga sie obrazic i zaczac kolegi nielubi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Posiadam cztery sztuki Yamahy SR 500, a jak się nadarzy okazja to jeszcze dokupię. Jest to chyba najklasyczniejszy z klasyków, wyjąwszy Yamahę XS 650, TX 750, Kawę W 650 i Hondy CB produkowane do roku osiemdziesiątego. Dalej to już szły plastiki na kołach od wozu drabiniastego z silnikami odgłosem przpominającymi pompy do szamba. Miało być o klasykach nie o rodzynkach Kawy W 650 sprzedano w europie bardzo niewiele. Czy W1 czy W2 szły do ameryki. Zresztą sięgamy tu w lata 60. Yamaha TX 750 dwucylindrowy silnik OHC, na bębnach 63 KM. Słyszałem że piękne się prowadził. XS 1 łatwo pomylić z jakimś anglikiem. SR 500 robili przez 20 lat co samo mówi za siebie. Mnie się podoba XS 1100, a Kawasaki Z 1300 to już potęga, w 1978 roku sześciocylindrowy silnik chłodzony wodą miał moc 120 KM. Robili też piękne Suki np: GT 750 trzycylindrowy dwusuwowy silnik, GT 380 czy GS 750 76 rok dwie tarcze przód, tarcza tył, 63 KM, Czterocolindrowy silnik bez większych problemów wykręcić 10 000 obrotów na minutę. Tylko gdzie te motorki teraz są? Pozdro! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Miało być o klasykach nie o rodzynkach Kawy W 650 sprzedano w europie bardzo niewiele. Czy W1 czy W2 szły do ameryki. Zresztą sięgamy tu w lata 60. Yamaha TX 750 dwucylindrowy silnik OHC, na bębnach 63 KM. Słyszałem że piękne się prowadził. XS 1 łatwo pomylić z jakimś anglikiem. SR 500 robili przez 20 lat co samo mówi za siebie. Mnie się podoba XS 1100, a Kawasaki Z 1300 to już potęga, w 1978 roku sześciocylindrowy silnik chłodzony wodą miał moc 120 KM. Robili też piękne Suki np: GT 750 trzycylindrowy dwusuwowy silnik, GT 380 czy GS 750 76 rok dwie tarcze przód, tarcza tył, 63 KM, Czterocolindrowy silnik bez większych problemów wykręcić 10 000 obrotów na minutę. Tylko gdzie te motorki teraz są? Pozdro! :buttrock: Tak. Ta Yamaha xs 1100 byłaby bardzo ładna, tylko ten prostokątny, maluchowski reflektor, artyleryjskie, odlewane koła i brak kikstartera troche burzą harmonie i piękno. Bardziej już podoba mi się Suzuki 850 G z końca lat 70. Jest ich trochę w Niemczech na sprzedaż i nie są stosunkowo drogie. Nie trzymają tak ceny jak starsze klasyczne Yamahy lub Hondy. Ten GT 750 to była chłodzona wodą ciekawostka. W Niemczech nazywli je Wasserbuffel. Były podobno dość trwałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Bardziej by mnie rajcował Kawasaki 750 H2 Mach IV. Nie spotkałeś czegoś takiego? Ile taki motorek teraz może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.