Piotr Dudek Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Tylko kolego problem w tym, że w tych gaźnikach membrana jest jedynie na zaworku air cut, zresztą sam zobacz: http://yfrog.com/5daaaaaaqj Na zamieszczonym zdjęciu masz źle oprawiony gaźnik w króciec ssący. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Albo źle oprawiony, albo specjalnie cofnięty zeby odkrecic ten dekielek. W kazdym badz razie patrzy to jakos krzywo, a nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam ponownie! Przez ten czas w motocyklu zostały przeprowadzone drobne modyfikacje (nowa uszczelka w gaźniku podciśnieniowym, ponowna regulacja zaworów, prawdopodobnie poprzedni właściciel jednak jej nie robił) i motocykl wkręca się ładnie do 6k obrotów i dalej już nie może. Różnica z poprzednim jest taka że teraz przy tych obrotach nie przerywa, cały czas trzyma równe. Tylko teraz co może być przyczyną mniejszych obrotów? czy ten wybebeszony tłumik może mieć z tym coś wspólnego? http://img188.imageshack.us/img188/5285/sasasm.jpg Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ło matko, ale wygar :D Jak masz przelotowy tłumik to musisz na nowo wyregulowac skład mieszanki, inaczej moze sie tak dziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Tyle że taki tłumiak był już od samego początku. Ale tak nie może być chyba, nie na tej zasadzie tłumik działa. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Jak wyglada swieca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Kolor kawy z mlekiem. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Jesteś pewny że przepustnica nie ma ogranicznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Nie ma ogranicznika na pewno i poza tym przy maksymalnych obrotach falują trochę. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imot3ph Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Cześć. Mam podobny problem z dławieniem przy wyższych obrotach. Zmieniłem świece, sprawdziłem akumulator, ładowanie, wyjąłem gaźnik (wszystko w nim ok), sprawdziłem wyłącznik zapłonu przy stopce (gdzies wyczytałem, ze to moze byc przyczyna) i nic... nadal to samo przerywanie. Dzis zawoze go do mechanika - poddalem się :biggrin: Zobaczymy co będzie - dam znać. Zastanawia mnie jednak na jakiej zasadzie działa podciśnieniowy gaźnik. Wychodzi z niego przewód zakończony złączką z siteczkiem w środku. Podobno jest to odpowietrznik sekcji podciśnieniowej (vacuum hose), ale w takim razie co tworzy podciśnienie w drugim gaźniku? Odkryłem, że w obudowie filtra powietrza jest dziura. No ale ona chyba nie ma nic do podciśnienia. Powiem szczerze, ze już głupi jestem :) Jak powstaje podcisnienie unoszące tłoczek w drugim gaźniku? P.S. Do XT wróciłem po przesiadce na GSXR1000. Jeżdzi się tym jak rowerem (przyspieszenia) - ale banan na gębie nie jest mniejszy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Podcisnienie powstaje w kolektorze ssacym przez ruch tloka w dol w czasie suwu ssania, a jego wielkosc w gazniku zalezy od uchylenia przepystnicy obrotowej. Czy membrany w tych gaznikach byly w dobrym stanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imot3ph Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Dziekuje Adam M. za odpowiedz :icon_biggrin: Musiałem sobie to dwa razy przeczytać i wyobrazić, ale już zrozumiałem. Membrana była w bardzo dobrym stanie, jak na mój gust (mojego taty również :) ) Byłem u mechanika. Stwierdził, że musiałem nie do końca wyczyścić gaźnik, gdyź mieszanka jest nieodpowiednia. (oprocz strzelania czarny dym z rury) Pojutrze ma zadzwonić, jak już wszystko będzie dobrze Jak będę wiedział coś więcej - dam znać. Może to komuś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Jezeli gaznik jest dobrze ustawiony to raczej cieknie zaworek iglicowy komory plywakowej - taka bylaby moja diagnoza w kazdym razie, a to z kolei moze byc spowodowane jakims paprochem, albo zuzyciem zaworka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imot3ph Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Mechanik sprawdził gaźnik i okazało się, że jednak dobrze wyczyściłem gaźnik...to nie to. Później sprawdził cewke (założył od innego sprzęta) i też okazała się dobra. Padło więc na moduł zapłonowy...sprawdził go i nie podaje tego, co powinien. Poza tym był już rozbierany. Mam znajomego elektronika - czy da się to naprawić? Znalazłem również na allegro moduł od XTZ660 z oznaczeniem 3yf-82305-00. Ja mam na swoim 4PT-82305-01. Szukam na necie informacji czy są kompatybilne, ale bezskutecznie. Może Wy będziecie wiedzieli? Kupilem na allegro, z innym oznaczeniem To czy pasuje, czy też nie znalazłem tutaj (może komuś się przyda) Parę danych o CDI i TCI dla XT600/Tenere Jak przyjdzie, zamontuję i będę wiedział czy to właśnie to. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 ile zapłąciłeś za moduł? bo musze swój wystawić Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.