Skocz do zawartości

Yamaha XT 600 '85 nie wkręca się na obroty


PRO-MOTOR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko kolego problem w tym, że w tych gaźnikach membrana jest jedynie na zaworku air cut, zresztą sam zobacz:

 

http://yfrog.com/5daaaaaaqj

 

Na zamieszczonym zdjęciu masz źle oprawiony gaźnik w króciec ssący.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie! Przez ten czas w motocyklu zostały przeprowadzone drobne modyfikacje (nowa uszczelka w gaźniku podciśnieniowym, ponowna regulacja zaworów, prawdopodobnie poprzedni właściciel jednak jej nie robił) i motocykl wkręca się ładnie do 6k obrotów i dalej już nie może. Różnica z poprzednim jest taka że teraz przy tych obrotach nie przerywa, cały czas trzyma równe. Tylko teraz co może być przyczyną mniejszych obrotów? czy ten wybebeszony tłumik może mieć z tym coś wspólnego?

 

http://img188.imageshack.us/img188/5285/sasasm.jpg

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć.

Mam podobny problem z dławieniem przy wyższych obrotach.

Zmieniłem świece, sprawdziłem akumulator, ładowanie, wyjąłem gaźnik (wszystko w nim ok), sprawdziłem wyłącznik zapłonu przy stopce (gdzies wyczytałem, ze to moze byc przyczyna) i nic... nadal to samo przerywanie.

Dzis zawoze go do mechanika - poddalem się :biggrin:

Zobaczymy co będzie - dam znać.

 

Zastanawia mnie jednak na jakiej zasadzie działa podciśnieniowy gaźnik. Wychodzi z niego przewód zakończony złączką z siteczkiem w środku. Podobno jest to odpowietrznik sekcji podciśnieniowej (vacuum hose), ale w takim razie co tworzy podciśnienie w drugim gaźniku?

 

Odkryłem, że w obudowie filtra powietrza jest dziura. No ale ona chyba nie ma nic do podciśnienia.

Powiem szczerze, ze już głupi jestem :)

 

Jak powstaje podcisnienie unoszące tłoczek w drugim gaźniku?

 

P.S. Do XT wróciłem po przesiadce na GSXR1000. Jeżdzi się tym jak rowerem (przyspieszenia) - ale banan na gębie nie jest mniejszy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Adam M. za odpowiedz :icon_biggrin:

Musiałem sobie to dwa razy przeczytać i wyobrazić, ale już zrozumiałem.

Membrana była w bardzo dobrym stanie, jak na mój gust (mojego taty również :) )

Byłem u mechanika. Stwierdził, że musiałem nie do końca wyczyścić gaźnik, gdyź mieszanka jest nieodpowiednia. (oprocz strzelania czarny dym z rury)

Pojutrze ma zadzwonić, jak już wszystko będzie dobrze

Jak będę wiedział coś więcej - dam znać. Może to komuś pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdził gaźnik i okazało się, że jednak dobrze wyczyściłem gaźnik...to nie to.

Później sprawdził cewke (założył od innego sprzęta) i też okazała się dobra.

Padło więc na moduł zapłonowy...sprawdził go i nie podaje tego, co powinien. Poza tym był już rozbierany.

Mam znajomego elektronika - czy da się to naprawić?

Znalazłem również na allegro moduł od XTZ660 z oznaczeniem 3yf-82305-00. Ja mam na swoim 4PT-82305-01. Szukam na necie informacji czy są kompatybilne, ale bezskutecznie. Może Wy będziecie wiedzieli?

 

 

Kupilem na allegro, z innym oznaczeniem

To czy pasuje, czy też nie znalazłem tutaj (może komuś się przyda)

Parę danych o CDI i TCI dla XT600/Tenere

Jak przyjdzie, zamontuję i będę wiedział czy to właśnie to.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...