TDragon Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam, Sprzedając moją DR-ke kupujący zwrócił uwage na fakt, że DR-ka na obrotach biegu jałowego bardzo niechętnie wbija luz, szczególnie na ciepłym silniku. Wbija się 1 albo 2. Gdy silnik sie wyłączy, albo doda troche gazu to problemu nie ma żadnego. Kolega lomax również ma DR-ke i dzieje się u niego to samo. Czy to jest problem DR-ek ogólnie? Problem DR-ek z jakimś przebiegiem? Jak sprawa wygląda u was? Mi osobiście to nie przeszkadzało, nawet uwagi większej nie zwróciłem, choc wiedziałem, ze takie cos ma miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 U siebie w XT tez mam to samo. Czasem cieżko jest wbić luz. Nie tyle zeby przeskakiwał, czy za lekko wpadał, co po prostu czasem nie da sie go wbic bez przegazowki czy lekkiego pouszczenia sprzęgla. Wodziki pewnie są wyrobione już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyń Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam Problem nie stanowią wodziki skrzyni lecz ciągnące sprzęgło.Jest to typowa oznaka nadpalonych tarcz sprzęgłowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam Problem nie stanowią wodziki skrzyni lecz ciągnące sprzęgło.Jest to typowa oznaka nadpalonych tarcz sprzęgłowych. dodał bym -lub źle wyregulowanej linki sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 To sie działo zanim wymieniłem tarcze, potem po wymianie dalej to samo. Regulacja linki była dobra. Do skrzyni nie zaglądałem, ale teraz juz i tak po fakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Sprzęgło ciągnie pomimo wciśniętej dźwigni sprzęgła przez np. nierówno pracujący docisk sprzęgła (nie odsuwa się równomiernie), zastosowanie nieoryginalnych tarcz sprzęgła (zmieniona konstrukcja), złe wyregulowanie sprzęgła na dźwigni sterującej. Takie zjawisko mam nawet w Simsonie... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Jak wyżej - regulacja lub stan techniczny sprzęgła. Przechodziłem to w GN250, GS500E oraz w innych sprzętach. A doraźne lekarstwo na Wasze problemy to nauka poprawnej jazdy moto czyli zapinanie luzu przed zatrzymaniem, tuż w ostatniej sekundzie. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Miałem 125tke było tak samo, mam 350tke i też tak jest. Zawsze leko przegazuje, puszcze delikatnie sprzegło i wyskoczy, nie przeszkadza mi to w ogóle, a już napewno nie będe rozbierał sprzęgła z tego powodu :bigrazz: Kwestia przyzwyczajenia, albo zrobić jak mówi gholum, gdy toczysz się 5km\h wrzucic luz i tyle :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 nauka poprawnej jazdy moto czyli zapinanie luzu przed zatrzymaniem, tuż w ostatniej sekundzie. :icon_mrgreen: Bzdura, przez duże B. Jak byś tego nie nazwał poprawną szkołą, to może by uszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Bzdura, przez duże B. Jak byś tego nie nazwał poprawną szkołą, to może by uszło... Aaatam. Zawsze mam ubaw z cieciów którzy się zatrzymają a później ryczą że luzu nie można wbić. Zwykle takie łajzy zabijam szyderczym śmiechem. :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 u mojej kobity w dr 125 tez tak jest... sprzeglo jest wyregulowane ok, objawy sa takie ze np podczas odpalania na luzie sama wskakuje 1 albo 2 a na postoju jest problem ze znalezieniem luzu, przeskoki dzwigni sa bardzo slabo wyczowalne, sprzeglo ogladalem i jest ok, macie jakies inne pomysly? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Miałem 125tke było tak samo, mam 350tke i też tak jest. Zawsze leko przegazuje, puszcze delikatnie sprzegło i wyskoczy, nie przeszkadza mi to w ogóle, a już napewno nie będe rozbierał sprzęgła z tego powodu :bigrazz: Kwestia przyzwyczajenia, albo zrobić jak mówi gholum, gdy toczysz się 5km\h wrzucic luz i tyle :bigrazz: nie przeszkadza Ci to bo nie jezdzisz np. po miescie i nie stoisz na światłach ja tez mam problem z wbijaniem luzu, ale u mnie przynajmniej łatwo go znalezc na zgaszonym silniku, znajomek w lc4 nie moze go znalezc nawet przy zgaszonym, niby mały problem, ale zawsze po przerwie rusza ostatni i zbiera najwiecej błota na klate :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Ja w HD mam tak że luz tylko z jedynki mogę zapiąć. Więc przed zatrzymaniem muszę przejść przez jedynkę przy redukcjach, niemiłe uczucie czasami. Ale obcykałem to już, gdy jadę baaardzo powoli, te 5km czy wolnej, tuż przed zatrzymaniem, zapinam jedynkę i z niej luz, oczywiście z przegazówką co by oszczędzić skrzynię. Przegazówka fajna rzecz w HD, samochodziarze zamykają od razu okna, nie wiem czy to z powodu hałasu czy ilości dymu z wydechów. :icon_mrgreen: :banghead: Chyba że mam zamiar ruszyć z 2 lub 3 biegu to wtedy nie muszę się brandzlować z luzem. Edytowane 30 Listopada 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.