Skocz do zawartości

odpalanie na pilota - problem


uki80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kupilem alarm do kawy 636 i mam problem. podlaczylem + i -, podlaczylem zaplon i starter oraz kierunki i syrene. niestety cos jest nie tak, bo kiedy odpalam z pilota wlacza sie zaplon i kreci rozrusznik ale maszyna nie pali. roznica miedzy odpalaniem z kluczyka a odpalaniem z pilota jest taka ze w tym pierwszym slychac zalaczajaca sie pompe paliwa na kilka sekund, a z pilota niestety nie. tylko sie przepustnice otwieraja, rozrusznik kreci i nic. alarm to "stig" z allegro (wiem ze lipa, ale mam w aucie i nie narzekam). odnosze wrazenie ze zapomniano w instrukcji o podlaczeniu pompy. znalazlem sposob zeby ja zalaczyc z pilota ale problem w tym ze pompuje paliwo caly czas. nie wylacza sie tak jak z klucza. i tu moje pytanie, gdzie sie wczepic z kablem zalaczajacym pompe zeby po kilku sekundach sie wylaczyla? dodam, ze palac z klucza wszystko jest ok a z pilota swieci sie kontrolka Fl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie masz przypadkiem immobilizera?

Jesli masz, to nie bedzie dzialać odpalanie z alarmu.

 

Jesli nie masz, to błąd polega prawdopodobnie na pominięciu stacyjki. Podpiąłeś się pod moduł i przekaźnik rozrusznika, jak mniemam, a powinieneś podpiąć się pod stacyjkę - tak aby zasilana była również pompa.

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 636 z 2004 nie ma imobilizera na 100%. a podpialem sie faktycznie pod modul i pod przekazniki ale stacyjke tez rozebralem i podpinalem sie tam pod kazdy z przewodow. efekt taki sam. wlacza sie zaplon, rozrusznik kreci a pompa sie nie zalacza. chyba ze trzeba tam cos zmostkowac. ewentualnie jakis jeszcze kabel doprowadzic. robil ktos cos takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 636 z 2004 nie ma imobilizera na 100%. a podpialem sie faktycznie pod modul i pod przekazniki ale stacyjke tez rozebralem i podpinalem sie tam pod kazdy z przewodow. efekt taki sam. wlacza sie zaplon, rozrusznik kreci a pompa sie nie zalacza. chyba ze trzeba tam cos zmostkowac. ewentualnie jakis jeszcze kabel doprowadzic. robil ktos cos takiego?

Daj sobie spokój z tym badziewiem bo kiedyś w trudnej sytuacji Cię zawiedzie i doprowadzi do wypadku,moto to nie auto .Kup alarm solidny i bez fajerwerków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Alermów założyłem już mnustwo a stig w nich króluje :) i jest bardzo dobry. Twój problem polega na tym że stacyjka załancza ci kilka obwodów a nie tylko jeden! musisz mi dać fotke stacyjki a powiem ci co i jak tylko to na pw aby złodzieje nie wiedzieli za wiele. Jest obwód gdzie jest załanczany plus a jest też obwód gdzie są mostkowane kable i tu tkwi problem ale jest bardzo prosty na to sposób

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj przedmowco, wyslalem do ciebie wiadomosc na pw ale chyba nie dotarla, bo nie mam od ciebie zadnej wiadomosci. wykombinowalem takie cos, ze wszystko dziala jak nalezy (zaplon, rozrusznik i pompa - wszystko z pilota) kiedy w stacyjce zewre 2 styki, ktore laczy kluczyk przy przekrecaniu (jakis osobny obwod). kiedy klucza nie ma a silnik chodzi odpalony z pilota (przy moim zwarciu) to tez w niczym nie przeszkadza. no chyba ze to pozory, bo skoro byloby to takie proste to w fabryce zrobiliby jeden styk a nie 2 osobne ktore zalacza kluczyk. moze mi ktos powiedziec dlaczego przy wylaczaniu klucza ten obwod sie rozlacza, skoro za wylaczenie zaplonu sluzy inny obwod? czy to tak moze byc polaczone na stale czy cos moze sie sfajczyc? wiem ze w tym bierze udzial jeden kabelek ktory prowadzi do ECU a drugi styk jest wewnatrz stacyjki i nie wiem nawet gdzie idzie. prosze jakiegos speca od elektryki bo normalnie sobie z glowy wszystkie wlosy powyrywam. schematy elektryczne i foto stacyjki moge na maila wyslac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakieś 2 lata temu kumpel montował alarm z odpalaniem na pilota (nie pamietam jakiej marki) do 2 motocykli: Honda Sevenfifty i Kawasaki zzr 600. Honda odpalała na pilota bez problemu a w kawie był taki sam problem jak opisujesz. Może Kawasaki mają jakąś blokade czy cos w tym stylu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...