uki80 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 kupilem alarm do kawy 636 i mam problem. podlaczylem + i -, podlaczylem zaplon i starter oraz kierunki i syrene. niestety cos jest nie tak, bo kiedy odpalam z pilota wlacza sie zaplon i kreci rozrusznik ale maszyna nie pali. roznica miedzy odpalaniem z kluczyka a odpalaniem z pilota jest taka ze w tym pierwszym slychac zalaczajaca sie pompe paliwa na kilka sekund, a z pilota niestety nie. tylko sie przepustnice otwieraja, rozrusznik kreci i nic. alarm to "stig" z allegro (wiem ze lipa, ale mam w aucie i nie narzekam). odnosze wrazenie ze zapomniano w instrukcji o podlaczeniu pompy. znalazlem sposob zeby ja zalaczyc z pilota ale problem w tym ze pompuje paliwo caly czas. nie wylacza sie tak jak z klucza. i tu moje pytanie, gdzie sie wczepic z kablem zalaczajacym pompe zeby po kilku sekundach sie wylaczyla? dodam, ze palac z klucza wszystko jest ok a z pilota swieci sie kontrolka Fl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 a nie masz przypadkiem immobilizera? Jesli masz, to nie bedzie dzialać odpalanie z alarmu. Jesli nie masz, to błąd polega prawdopodobnie na pominięciu stacyjki. Podpiąłeś się pod moduł i przekaźnik rozrusznika, jak mniemam, a powinieneś podpiąć się pod stacyjkę - tak aby zasilana była również pompa. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 w 636 z 2004 nie ma imobilizera na 100%. a podpialem sie faktycznie pod modul i pod przekazniki ale stacyjke tez rozebralem i podpinalem sie tam pod kazdy z przewodow. efekt taki sam. wlacza sie zaplon, rozrusznik kreci a pompa sie nie zalacza. chyba ze trzeba tam cos zmostkowac. ewentualnie jakis jeszcze kabel doprowadzic. robil ktos cos takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 w 636 z 2004 nie ma imobilizera na 100%. a podpialem sie faktycznie pod modul i pod przekazniki ale stacyjke tez rozebralem i podpinalem sie tam pod kazdy z przewodow. efekt taki sam. wlacza sie zaplon, rozrusznik kreci a pompa sie nie zalacza. chyba ze trzeba tam cos zmostkowac. ewentualnie jakis jeszcze kabel doprowadzic. robil ktos cos takiego? Daj sobie spokój z tym badziewiem bo kiedyś w trudnej sytuacji Cię zawiedzie i doprowadzi do wypadku,moto to nie auto .Kup alarm solidny i bez fajerwerków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 kapuje ale alarm juz kupiony i zalozony. a odpalanie mi bylo potrzebne bo moto stoi w blaszanym garazu i zanim sie do niego doczlapie to fajnie gdyby juz sie rozgrzalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Niestety nie pomoge Ci, ale tez kupilem ten sam alarm, jutro bede zakladac. Jakies trudnosci z czyms beda czy wszystko wg. instrukcji luzno idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 alarm ok ale zalaczenie pompy z pilota to dla mnie czarna magia. mam wrazenie ze w instrukcji wszystkiego nie ma. ale jak ci odpalanie na pilota nie potrzebne to ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 zapodaj schematem - to coś sie wymyśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam Alermów założyłem już mnustwo a stig w nich króluje :) i jest bardzo dobry. Twój problem polega na tym że stacyjka załancza ci kilka obwodów a nie tylko jeden! musisz mi dać fotke stacyjki a powiem ci co i jak tylko to na pw aby złodzieje nie wiedzieli za wiele. Jest obwód gdzie jest załanczany plus a jest też obwód gdzie są mostkowane kable i tu tkwi problem ale jest bardzo prosty na to sposób Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 moj przedmowco, wyslalem do ciebie wiadomosc na pw ale chyba nie dotarla, bo nie mam od ciebie zadnej wiadomosci. wykombinowalem takie cos, ze wszystko dziala jak nalezy (zaplon, rozrusznik i pompa - wszystko z pilota) kiedy w stacyjce zewre 2 styki, ktore laczy kluczyk przy przekrecaniu (jakis osobny obwod). kiedy klucza nie ma a silnik chodzi odpalony z pilota (przy moim zwarciu) to tez w niczym nie przeszkadza. no chyba ze to pozory, bo skoro byloby to takie proste to w fabryce zrobiliby jeden styk a nie 2 osobne ktore zalacza kluczyk. moze mi ktos powiedziec dlaczego przy wylaczaniu klucza ten obwod sie rozlacza, skoro za wylaczenie zaplonu sluzy inny obwod? czy to tak moze byc polaczone na stale czy cos moze sie sfajczyc? wiem ze w tym bierze udzial jeden kabelek ktory prowadzi do ECU a drugi styk jest wewnatrz stacyjki i nie wiem nawet gdzie idzie. prosze jakiegos speca od elektryki bo normalnie sobie z glowy wszystkie wlosy powyrywam. schematy elektryczne i foto stacyjki moge na maila wyslac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Czujnik przechylu ma 3 kable: czarny, czerwony i ten trzeci. Rozumiem ze tamte do zasilania ida, a ten trzeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Jakieś 2 lata temu kumpel montował alarm z odpalaniem na pilota (nie pamietam jakiej marki) do 2 motocykli: Honda Sevenfifty i Kawasaki zzr 600. Honda odpalała na pilota bez problemu a w kawie był taki sam problem jak opisujesz. Może Kawasaki mają jakąś blokade czy cos w tym stylu? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 wlasnie .montowalem kiedys alarm w kawasaki zx12r i to samo bylo.fachowcy probowali i nic.dałem sobie spokuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.