Stoźu Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 A mianowicie chodzi o to, że przednie koło nie jest na sztywno z kierownicą. Kiedy docisnę mocno przednie, koło np. do murku i skręcę kierownicą to kiera skręca ale koło zostaje. Nie wiem, co to może być. Chyba dobrze to wytłumaczyłem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 To znaczy że brak u ciebie przedniego zawiasu. Bierz się za rozbieranie i natychmiastowy remont. To nie żarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Może to wynikać ze słabo skręconych lag w pułkach, albo mocno zużytych tulei prowadzących przedniego zawieszenia, podnieś moto ,stań przed maszyną, chwyć lagi za mocowanie koła i spróbuj poruszać do siebie i z powrotem, jeśli wyczuwasz luzy to zawias do roboty, wymiana tulei prowadzących.... niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 a czy lagi się skręcają jak tak robisz ? sprawdź też szprychy czy nie są zluzowane, kmxowe koła ze 3-4 razy oddawałem do poprawek bo ciągle się szprychy luzowały Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Trzy prawdopodobne miejsca usterki to: - polki - moga byc niedokrecone - lagi - zuzyte tuleje jak pisali poprzednicy, albo byly prostowane i operacja sie nie udala; wymiana tulei to nie taka droga sprawa, przy okazji wymen sobie olej i uszczelniacze - uszkodzone lozyska kola - wymiana tez nie jest droga, ani zabardzo klopotliwa Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Dziękuję wszystkim za pomoc. :flesje: Śruby w pułkach byłby strasznie zjechane i ledwo je odkręciłem. Kupiłem nowe i porządnie skręciłem, na razie jest ok. Ale mam jeszcze jeden problem. Kiedy przejadę przez błoto albo wodę to motor powyżej 6-7tyś nie chce się wkręcać, coś przerywa i moto się dusi . Pewnie coś z elektryką. Możecie mnie naprowadzić, w jakim miejscu szukać usterki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Może na początek warto sprawdzić fajkę i przewód wysokiego napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.