Skocz do zawartości

GSX 750 '98 problem ok 6000 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

hej, może ktoś ma pomysł gdzie szukać winnego...

przy jeździe około 6000 obrotów silnik nieregularnie przerywa, idzie-nieidzie tak jakby jeden gar się odłączał na chwile. jest to 100% powtarzalne

po wyczyszczeniu gaźników bez zmian, przewody paliwowe nowe, bak czyściutki, założony filtr paliwa.

może to jakiś problem z elektryką? ale czemu akurat przy 6k?? :/

 

dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko przy 6tys? Na wyzszych obrotach chodzi dobrze? Jesli tylko przy 6 tys, to moze byc to co kiedys napisal Wueska w innym poscie. Uszkodzenie amortyzatora drgan pływaka. "Czasem lekarstwem na całe zło jest delikatne podniesienie poziomu paliwa i regulacja motocykla na słuch." Cytat by Wueska ;-)

 

http://forum.motocyklistow.pl/Kawasaki-GPZ...ow-t115853.html

tu jest ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna niekoniecznie musi być w silniku. Może to byc np. luźne połączenie przewodów przy przełączniku zapłonu, przy cewce, przy stopce bocznej itp. W pewnym zakresie obrotów element rezonuje tak że chwilowo rozłącza zapłon. Tylko podczas jazdy tak się dzieje czy na luzie też? Świece wymieniałeś? Przewody WN? Rzuć okiem na świece, jeśli tylko jeden cylinder tak świruje to będzie może widać po świecy który to pajacuje.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna niekoniecznie musi być w silniku. Może to byc np. luźne połączenie przewodów przy przełączniku zapłonu, przy cewce, przy stopce bocznej itp. W pewnym zakresie obrotów element rezonuje tak że chwilowo rozłącza zapłon. Tylko podczas jazdy tak się dzieje czy na luzie też? Świece wymieniałeś? Przewody WN? Rzuć okiem na świece, jeśli tylko jeden cylinder tak świruje to będzie może widać po świecy który to pajacuje.

 

świece mają 1000km, wszystkie mają kolor idealny. też myślałem o jakimś luźnym przewodzie, ale to raczej nie to, bo problem nie byłby 100% powtarzalny.

 

spróbowałbym podnieść poziom paliwa, moze ktoś podpowie jak to zrobić? nie widzę żadnej regulacji? nie chciałbym wyginać blaszek na pływaku, żeby ta operacja była odwracalna...

(gaźniki to Keihin CVK jak coś...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...