jwolansk Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 hej, może ktoś ma pomysł gdzie szukać winnego... przy jeździe około 6000 obrotów silnik nieregularnie przerywa, idzie-nieidzie tak jakby jeden gar się odłączał na chwile. jest to 100% powtarzalne po wyczyszczeniu gaźników bez zmian, przewody paliwowe nowe, bak czyściutki, założony filtr paliwa. może to jakiś problem z elektryką? ale czemu akurat przy 6k?? :/ dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Poziom paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Tylko przy 6tys? Na wyzszych obrotach chodzi dobrze? Jesli tylko przy 6 tys, to moze byc to co kiedys napisal Wueska w innym poscie. Uszkodzenie amortyzatora drgan pływaka. "Czasem lekarstwem na całe zło jest delikatne podniesienie poziomu paliwa i regulacja motocykla na słuch." Cytat by Wueska ;-) http://forum.motocyklistow.pl/Kawasaki-GPZ...ow-t115853.html tu jest ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiefo Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam ja mam podobnie w kocie tylko ze przy 9 tyś obrotow wszystke te zabiegi co piszecie juz zrobilem i dalej dupa teraz u siebie wymieniam czujnik położenia przepustnicy jak coś pomoże to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Kiefo - a patrzyles czy membrany cale? Nie popekane? A sklad mieszanki wtedy jest uzalezniony od iglicy. Masz regulowana wysokosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Przyczyna niekoniecznie musi być w silniku. Może to byc np. luźne połączenie przewodów przy przełączniku zapłonu, przy cewce, przy stopce bocznej itp. W pewnym zakresie obrotów element rezonuje tak że chwilowo rozłącza zapłon. Tylko podczas jazdy tak się dzieje czy na luzie też? Świece wymieniałeś? Przewody WN? Rzuć okiem na świece, jeśli tylko jeden cylinder tak świruje to będzie może widać po świecy który to pajacuje. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Przyczyna niekoniecznie musi być w silniku. Może to byc np. luźne połączenie przewodów przy przełączniku zapłonu, przy cewce, przy stopce bocznej itp. W pewnym zakresie obrotów element rezonuje tak że chwilowo rozłącza zapłon. Tylko podczas jazdy tak się dzieje czy na luzie też? Świece wymieniałeś? Przewody WN? Rzuć okiem na świece, jeśli tylko jeden cylinder tak świruje to będzie może widać po świecy który to pajacuje. świece mają 1000km, wszystkie mają kolor idealny. też myślałem o jakimś luźnym przewodzie, ale to raczej nie to, bo problem nie byłby 100% powtarzalny. spróbowałbym podnieść poziom paliwa, moze ktoś podpowie jak to zrobić? nie widzę żadnej regulacji? nie chciałbym wyginać blaszek na pływaku, żeby ta operacja była odwracalna... (gaźniki to Keihin CVK jak coś...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 No wlasnie blaszki na plywaku trzeba delikatnie podgiac. Nie zwiekszaj poziomu wiecj niz 1- 2 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Jak chcesz zeby byla odwracalna to zmierz najpierw poziom jaki masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 u mnie w sradzie było to samo podniosłem iglice o jeden zabek i ustąpiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.