Skocz do zawartości

lc4 620,tt 600,drz400?


Rekomendowane odpowiedzi

okolice 8 do 9 tysi.....szukam czegos lekiego .......a co jest lżejsze lc4620 czy tt 600?

LC4 620 jest trochę lżejszy jeśli go porównać do TT600R bo pozostałe wersje TTki np. TT600E to już klocki, za 8-9tyś. coś już można wychaczyć choć kilometrów trzeba natrzaskać i nieraz ma się tego szczerze dość, zwłaszcza po obejrzeniu kolejnej "igiełki" która okazała się padliną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR 600R , fakt ze leciwe ale jare i leciutkie z niezlym zawiasem jak na starego pedalca :) , ewentualnie XR 400 , mozna wyrwac duzo mlodsze sztuki ale sa w cenie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie myślałeś czasem o husabergu ? Ten wygląda na zadbanego i sprzedający wiarygodny jest ;) http://moto.allegro.pl/item634069578_husab...kxf_rmz_te.html Na aukcji są dwa linki odnośnie tego modelu z których wynika że mocą to grzeszy :biggrin: Tylko nie wiem jak jest z dostępnością części ale kiedyś chyba wypowiadali się właściciele na tym forum że nie jest z tym źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka

 

Postaw sobie pytanie dlaczego nie YZ450 (jeżeli inny motyw niż kosztowna awaria).

 

W mojej opini:

Waga lekka - do ostrego zapiepszania

1 520/525EXC - lekki, dynamiczny, niezawodny (miałem przez 6 lat i wiem co mówię), części u dealerów na półce, zawiasy super

2 450EXC - jw, wymaga wyższego jednak kręcenia i na sliskich a kamienistych podjazdach czułej ręki

3 DRZ-E - lekki, dość elastyczny silnik, łatwy do opanowania, geometria podwozia podobna do serii EXC ale zawieszenia nie nadążaja za silnikiem, podobno trwały (dopiero rok nim latam),

4 WR400/450 - lekki, trochę dla mnie dziwna ergomomia i geometria (wzrostu 186), zawiasy super ale w wersji homologowanej bardziej zmulony od DRZy. Odblokowany wrzaskliwy strasznie, IMO barsziej na tor niż w góry.

5. Huska TE400 - trochę cięzsza od powyższych ale ciągnie potężnie, nieco awaryjna.

Waga średnia - do odtrej turystyki

5 LC4 bardzo dobre motocykle szczególnie w wersji Competition. Niestery cięzkie i nie tak radośnie oddawajace moc jak nr 1-4. Dziwna geometria podwozia. Jak byś nie ustawiał widelca zawsze masz wrażenie że cię wypycha na zewnątrz łuku, wibruje jak cholera ale w terenie to jakoś nie przeszkadza - szosa to koszmar

6 TTR bardzo przyjemny ale mułowaty silnik, podwójny gaźnik to pomyłka na zjazdach, zawiasy przyzwoite ale bez rewelacji, niewygodna pozycja za steremi.

waga ciężka - komfortowi na kamulach turyści

7. XT600 - starsze modele - wygodny i ekonomiczny, jak chcesz polatać to wymień zawiasy. Leniwie wytaszczy cię wszędzie na obrotach biegu jałowego, silnik jak TTR. Modele po 1990 to już tłuki.

 

 

Wszystkie te zabawki mam/miałem, lub miałem okazje dłużej polatać również w warunach górskich. Obecnie wybrałem DRZa. Nie żeby lepszy od KTM, ale na dłuższych wypadach w Karpaty mniej kłopotliwy serwisowo i wygodniejszy.

 

Pozdr

rr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...