dymek57 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 mialem kilka moto ale same 4 takty chcialem sie sie dowiedziec o 2takcie, jak sie zbiera jak czesci ,remonty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Czyli tak: 2T ma lepszego kopa od 4 taktu (np w 2t mito 125 powyżej 6 tys obrotów dostaje strzała mocy i tak do końca) 2t pali więcej ok 5-7 L zalezy od jazdy i oczywiście jest to mieszanka z olejem który w większości 2t podawany jest przez dozownik. 2t zdecydowanie szybciej pojedziesz ale za to trochę pierdzą w nich wydechu ( taka specyfikacja w budowie silnika). 4T pali zdecydowanie mniej ok 3-4L i nie jest to mieszanka tylko czysta waszka. Jego moc jest zdecydowanie słabsza gorzej się wkręca na obroty w górnej granicy i mniejszy jest v-max. Jednym z plusów jest jeszcze praca silnika który już tak nie pierdzi. A taka varadero 125 w V2 to nawet fajnie chodzi jak na tą pojemność. Mój opis to takie porównanie 2T mito 125 z 4t ybr 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Twoje porównanie o dupe potłuc! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek57 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 o dupe potluc? malo przekonujace, cos wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 (edytowane) mialem kilka moto ale same 4 takty chcialem sie sie dowiedziec o 2takcie, jak sie zbiera jak czesci ,remonty gdyby nie duże spalanie to latał bym 2 taktem :bigrazz: wszystko zależy jak kto lubi jeździć 2 t jest agresywniejszy niz 4 t spokojny 2 t lepiej reaguje na manetke gazu no i najważniejsze WAGA 2t jest poprostu super co z tym idzie jest bardziej zwrotny i można lepiej poszaleć niestety specyfika jazdy 2t i 4 t bardzo sie różni na podjazdach zwłaszcza jak dla mnie 2t jest lepszy niż 4t ale spalanie paliwa go dyskwalifikuje i nie chodzi o kase na paliwo chodzi o zasieg :bigrazz: Edytowane 17 Maja 2009 przez PINOKIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 2 t lepiej reaguje na manetke gazu Chyba na redukcję biegu a nie na manetkę. Trzebaby dodać ze 2t = nowy tłok co 20 000km i ogolnie w tych silnikach cylindry często ulegają awariom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Chyba na redukcję biegu a nie na manetkę. sugerujesz że w 4 t nie trzeba redukować ?? obecnie 4t kręcą sie o wiele wyżej niż 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Chyba na redukcję biegu a nie na manetkę. Trzebaby dodać ze 2t = nowy tłok co 20 000km i ogolnie w tych silnikach cylindry często ulegają awariom. Jeśli chodzi o enduro to wątpie żeby CI tłok AŻ 20 tys km wytrzymał no chyba że nim "pyrkasz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 nom w crossówkach to żywotność około 30 mth a w 4t to nie jestem pewien ale 100?? ak sie myle to poprawcie; :buttrock: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 To zależy jaką sie preferuje jazdę. Ja osobiście wole charakterystykę 4t i tą elastyczność silnika. Natomiast 2t uczy pokory :icon_twisted: ale trzeba jednak więcej pracować biegami i sprzęgłem w zróżnicowanym terenie (nie uważam że w 4t nie trzeba ale wydaje mi się że jednak nie tak często jak w 2t). Na podjazdach też lepiej spisuje sie 4t zwłaszcza jeśli nie ma się gdzie rozpędzić. To są tylko i wyłącznie moje spostrzeżenia i mogą się różnic z opiniami innych co w tym temacie jest nie uniknione :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 crossa 2t kupisz 2x taniej niz w 4t o podobnych mozliwościach, ja tam za 2t nie przepadam, bo albo jedzie albo nie i nie mozna sobie spokojnie polatac z tym ze 2 t jest w terenie lepsze od 4t to tez nie do konca bym sie zgodził- tzn. jesli na 2t jezdzi dobry wariat to wiadomo ze będzie bardzo szybki,ale amator z instynktem przetrwania szybciej pojedzie na 4takcie,bo na 2t nie da rady jechać na wysokich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Miałem na myśli motocykle szosowe a crossowki. Dwie inne bajki. Za 2t przemawia jeszcze prostota budowy, przy odrobinie oleju w głowie wszystko idzie w silniku zrobić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 jesli na 2t jezdzi dobry wariat to wiadomo ze będzie bardzo szybki,ale amator z instynktem przetrwania szybciej pojedzie na 4takcie,bo na 2t nie da rady jechać na wysokich obrotach Też bym sie z tym nie zgodził, napewno kolo na corssowej 250 czy nawet 125 2t ucieknie przed twoją 600cc. Np. w lesie :bigrazz: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 simson w takim razie pomylileś działy kamsel: nie wiem czy wiesz, ale nie kazdy motor z wysokimi błotnikiem i kostkami to od razu cross, a juz na pewno nie jest nim moja honda xl więc walnąłeś jak łysy grzywką :D w sumie tez tak myslałem w twoim wieku, więc wybaczam ci tę bzdurę :) swego czasu latalem na kxie 250 i był to prawdziwy szatan, ale jednego roku zafundowal mi 2 gipsy więc podziekowalem, to nie dla mnie, jak będę chcial szybciej pojezdzic w terenie to pomyslę na xrką lub wrką, ale na 2t juz nie wsiądę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 simson w takim razie pomylileś działy kamsel: nie wiem czy wiesz, ale nie kazdy motor z wysokimi błotnikiem i kostkami to od razu cross, a juz na pewno nie jest nim moja honda xl więc walnąłeś jak łysy grzywką :D w sumie tez tak myslałem w twoim wieku, więc wybaczam ci tę bzdurę :) swego czasu latalem na kxie 250 i był to prawdziwy szatan, ale jednego roku zafundowal mi 2 gipsy więc podziekowalem, to nie dla mnie, jak będę chcial szybciej pojezdzic w terenie to pomyslę na xrką lub wrką, ale na 2t juz nie wsiądę nie chce być dogryzliwy ale 2t wymaga większych umiejętności ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.