samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Moja CBR-ka okrutnie dużo spala paliwa. Przy mało dynamicznej jeździe trasa/miasto spala mi 7,5-9 litra na 100km. Podczas dynamicznej jazdy tylko po mieście pali mi około 6,5 . Spalanie jakieś "odwrotne" tam gdzie powinna palić mało pali dużo, tam gdzie dużo to mało. Motocykl jedzie normalnie, no może niezbyt chętnie wkręcą się miedzy 3 a 5 tys obr - ale to chyba normalne w sportowym 600ccm. Zimy silnik pracuje na podwyższonych obrotach przy uruchomieniu około 2-3 minuty. Obstawiam że to może być: - zatkany (zużyty) filtr powietrza - coś z wtryskiem ... Proszę o pilną pomoc. Tylko nie piszcie żebym przesiadł się na rower jak nie stać mnie na benzynę, bo takie spalanie nie jest normalne! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Czy mruga kontrolka FI? W tym modelu broty przy rozgrzewaniu silnika nie powinny przekraczać 3tys. obrotów. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Nie mruga kontrolka FI. Obroty przy rozgrzewaniu silnia nie przekraczają 3 tys obr/min Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Jaki przebieg? Może czas na synchro wtrysków 120zł, pracuje równo? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Przebieg 62 tys km i wydaje mi się ze pracuje równo. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Sporo! Przy takim przebiegu proponował bym przegląd w serwisie. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Sam jestem serwisantem swojego motocykla. W serwisie motocyklowym prędko się nie pojawię gdyż: - wiosną mają bardzo długie kolejki - będą dochodzić po kolei co to jest i za każdą czynność brać grube pieniądze - być może po zainkasowaniu kasy problem i tak nie zniknie Moje obawy biorą się z podejścia do klienta w serwisach samochodowych i wyżej wymienionych przeze mnie praktyk w nich stosowanych. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Napisz jak z napinaczem lancucha rozrzadu - przerabiales ? Ja raz skrecilem bardzo mocno sprezyne i palil mi jak czolg. Dobrze ze doszedlem do tego bo bym zbankrutowal ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Napinacza nie ruszałem. Możliwe ze zrobił to poprzedni właściciel. Ale u mnie łańcuszek/napinacz a raczej jego niesprawność wyraźnie słychać przy obrotach 5tys obr.min. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Sam jestem serwisantem swojego motocykla. W serwisie motocyklowym prędko się nie pojawię gdyż: - wiosną mają bardzo długie kolejki - będą dochodzić po kolei co to jest i za każdą czynność brać grube pieniądze - być może po zainkasowaniu kasy problem i tak nie zniknie Moje obawy biorą się z podejścia do klienta w serwisach samochodowych i wyżej wymienionych przeze mnie praktyk w nich stosowanych. Ja też ;-) Jeżeli łańcuszek będzie bardzo luźny to motocykl będzie wyraźnie słabszy, może też więcej palić. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Nie jeździłem inna F4i niż swoją wiec nie mam odniesienia co do mocy. Jadąc Kawasaki ZX6R 2002 r i Yamahą R6 2000 r odniosłem wrażenie, ze są sporo mocniejsze od mojej F4i, a przecież na hamowni w czasopismach motocyklowych one miały podobną moc silnika. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Chyba najpierw zacznę od obejrzenia filtra powietrza. Jak to nie będzie to to kupie napinacz i łańcuch rozrządu bo i tak prosi się o wymianę. Ciekawe co na moją dolegliwość powiedzą forumowi mechanicy... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Moim zadaniem skoro jest w stanie spalić ci te 6,5l na 100 to problem nie leży w motocyklu tylko w twoim "mało dyniamicznym" stylu jazdy ;) Z doświadczenia wiem że w trasie jak nie schodzisz poniżej 9 tys obrotów to też nie zejdziesz poniżej 8,5l na 100. To że zx-6 wydaje się mocniejsze to nic dziwnego bo lepiej idzie od dołu a jak jechałeś 636 to już nie ma co porównywać, ale moje wrażenia co do R6 były wręcz odwrotne. PS: kolega w swoim f4i miał podobne spalanie. .. do czasu aż nie zamontował power commandera i tego nie zestroił. Teraz pali średnio 0,5l mniej na 100 i trochę lepiej ciągnie od dołu Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Normalne spalanie jak dla mnie. Też mi tyle pali, tylko że w trasie mniej jak w mieście :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 (edytowane) Chyba najpierw zacznę od obejrzenia filtra powietrza. Jak to nie będzie to to kupie napinacz i łańcuch rozrządu bo i tak prosi się o wymianę. Ciekawe co na moją dolegliwość powiedzą forumowi mechanicy... Jak wymienisz filtr powietrza daj znać, czy coś jest lepiej z tym spalaniem Edytowane 2 Maja 2009 przez zazzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.