Skocz do zawartości

cagiva elephant 750


Rekomendowane odpowiedzi

Akurat ta firma jest mi w miarę dobrze znana...

 

Myślałem, że znalazłeś jakiś sklep co sprzedają części...w zasadzie mi brakuje łączników gumowych z gaźników do ramy ( rama - airbox), niby mam ale w okropnym stanie, lecz sprawę załatwię w inny sposób, zaadoptuję od Virago :icon_mrgreen: ...

Jeszcze 750-900 w miarę części pasują od japonii, np tarcze hamulcowe, lub zębatki, a ja musiałem tylną tarczę dorabiać z tylnej tarczy od Imbryka 600, ponieważ innych brak...czyli rzeźba jak za dawnych dobrych czasów "Juncola" hahahahahahaha

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ta firma jest mi w miarę dobrze znana...

 

Myślałem, że znalazłeś jakiś sklep co sprzedają części...w zasadzie mi brakuje łączników gumowych z gaźników do ramy ( rama - airbox), niby mam ale w okropnym stanie, lecz sprawę załatwię w inny sposób, zaadoptuję od Virago :icon_mrgreen: ...

Jeszcze 750-900 w miarę części pasują od japonii, np tarcze hamulcowe, lub zębatki, a ja musiałem tylną tarczę dorabiać z tylnej tarczy od Imbryka 600, ponieważ innych brak...czyli rzeźba jak za dawnych dobrych czasów "Juncola" hahahahahahaha

Pozdr. J-999

 

Co to Janku za moto, że tarcz hamulcowych nie ma..? :ohmy: Paso?

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam tylko taką stronę http://www.oemmotorp...94&L=CA-ELEPH-2 .Mały wybór a ceny kosmos.Całe szczęscie ze silnik jest ducati.Więc do niego częci są jakoś dostępne.

 

Ja się zaopatruje w graty na http://www.stein-dinse.biz/ . Jeśli coś taniej to na ebaju się porozglądam. Z rzeczy użytkowych jest raczej wszystko.

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2 sztuk Ducati przybył Ducati enduro - Cagiva Elefant 350 w wersji "do samodzielnego montażu"... na dodatek strasznie zaniedbany, zlitowałem się i teraz się bujam, ale jestem na dobrej drodze...

Tarcze hamulcowe Brembo tył 240 na 6 śrubek( fi w środku chyba 120 mm) , a przód chyba 260, dlatego taki problem, ale już ogarnąłem, mam problem z iskrą, raczej jej niemaniem, ale tak to jest jak nie miałem schematu instalacji elektrycznej, a pamięć po paru miesiącach potrafi zawodzić, szczególnie jak papierki z opisem okablowania wzięły i zamokły, ale jest bujanie jest fan :icon_mrgreen: , teraz już mam schemat, ale pogoda nie sprzyja, dużo śniegu i - 10 , aha silnik musiałem zmienić bo 350 trzymała ciśnienie, ale dawała na niebiesko, więc teraz jest M 600 hehe...

Dzięki za linki, zaraz tam zajrzę..

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Paso, akurat niczego nie potrzebuję, a i tarcze do Pasiaka łatwiej kupić, ale Elefanta 350-650 to już inna sprawa...ale dzięki, oglądam aukcje, jak coś ciekawego w oko się trafi to się kupi..

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Paso, akurat niczego nie potrzebuję, a i tarcze do Pasiaka łatwiej kupić, ale Elefanta 350-650 to już inna sprawa...ale dzięki, oglądam aukcje, jak coś ciekawego w oko się trafi to się kupi..

Pozdr. J-999

 

Gdyby Ci coś jeszcze brakło to pisz, a może uda mi się coś rozkminić z takich nietypowych gratów czy jakiegoś schematu. Znajomy miał albo i ma multum różnego złomu do sprzedania np. 2 boczne chłodnice oleju razem z owiewkami do Elefanta. Teraz żałuje, że się nie skusiłem, bo chłodzenie lepsze by się zdało.. :dry:

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam wszystki słonie,

 

Wczoraj nabyłem słonia 750 95 r w malowniu LE. Małem sobie kupić DL-kę 650 do spokojnej jazdy, w piątek już miałem zapinać przyczepkę a koleś dzwoni, że wyjeżdża do Zakopanego i proponuje prełożyć zakup na poniedziałek. Lekko się wkurzyłem i powiedziałem na koniec że jak coś innego nie znajdę to dzwonię w poniedziałek.

Ale........... w sobotę zobaczyłem ogłoszenie na tablicy.pl i we wtorek był mój. Już go powoli rozbieram bo chcę sprawdzić w jakim stanie się wszystko znajduje, ile śrubek jest nieorginalnych ( nawet mało ). Parę rzeczy wyszło - szkło przedniego migacza niepełne, podstawa pod aku "zjedzona" ( nie sprawdzałem jescze napięcia ładowania, regulator org. ducati ),gumowe loty do obudowy filtra pow popękane.

Posty trochę stare ale mam nadzieję, że ktoś z Was się odezwie. Widziałem wyżej kolegę z Krakowa, może się uda spotkać i wymienić info o słonikach



witam

 

Potrzebuję serwisówkę do słonia 750 95 rok, może ktoś z Was takową posiada ??? byłbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, serwisówki nie mam, ale wrzucam, parę ciekawych stron:

 

http://www.alexfischer.de/index.asp

 

http://www.cagivaelefant.it/pages/storia_pag.asp?ID=1

 

http://elefantriders.fr/

 

Sprawdź:

- stan pasków rozrządu

- luzy zaworowe

- napięcie ładowania

- łączniki łączące gaźniki z puszką filtru powietrza

- po odpaleniu i zagrzaniu motocykla nie powinno być zapachu spalonego oleju, nie mówiąc już o przydymianiu

- silnik podchodzi od Ducati SS 750, z prostokątną lampą, przy odpowiedniej ilości czasu, narzędzi i oprzyrządowania wejdzie każdy chłodzony powietrzem silnik Ducati oraz niektóre cieczówki...

 

W KrK jest klub Ducati - Desmobsesion- można co nieco się dowiedzieć lub ewentualnie znaleźć odpowiednią osobę do serwisu motocykla...

 

Powodzenia w eksploatacji..

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oto Kaczuszka mej lubej...

 

http://www.forum.ducati-klub.pl/viewtopic.php?f=9&t=531&start=30

 

 

Czyli 3 Ducati w domu...

Pozdr. J-999

 

P.S.

Może ktoś sprzedaje Elefanta lub Gran Canyona ( tylko silniki DUCATI ), tel 606814703 Ryszard

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem w elefancie paski, teraz dochodzę do porozumienia z ich naciągiem i zbieram wiadomości.

Znalazłem w sieci program do pomiaru częstotliwości drgań pasków, nie pamiętam teraz nazwy ale brzmi francusko, z tego programu wynika iż częstotliwość drgań dla pasa H to 121Hz natomiast dla V to 146Hz.

Są to ustawienia podane dla modeli 600 , 750, 900 2v. paski trapezowe. Podobno od któregoś roku ducati zrobilo dużą kreskę i zastosowali częstotliwość 110Hz dla modeli 2v

elefant 95r LE , nie wiem jaką częsttoliwość zastosować ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...