melon81 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 no proszę,,, ja się za granicę nie wybierałem jeszcze, pewnie w przyszłym roku się zdecyduję, z resztą w ogóle w tym roku dużo nie latałem, pare wypadów weekendowych,,,ale bez żadnych awarii :) co bardzo cieszy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 W przyszłym roku (o ile szkoła pozwoli) wybieram się na Cagiva Elefant Treffen w Altmühltal w Niemczech. Jakoś w czerwcu czy lipcu jest. Jakby wszystko się dobrze wiodło można zebrać większy skład i razem polecieć. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 hmmm a co to jest?? bo pierwsze słyszę o czymś takim?? powiedz coś więcej... może bym się wybrał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 hmmm a co to jest?? bo pierwsze słyszę o czymś takim?? powiedz coś więcej... może bym się wybrał... Jest to spotkanie Elefantów z całej Europy. Organizowane jest raz w roku. Ostatnio było w Italii, teraz będzie w Niemczech. ;) Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Ja swoim objechałem 4300 km (Słowacja, Węgry, Serbia, Macedonia, Czarnogóra, Bośnia, Albania). Spalanie około 6.3 Czasem był problem z paliwem i się przytykał któryś z gaźników. Jedyny problem to taki że teraz mi się średni chce wkręcać powyżej 5500obr/min. Trzeba zlokalizować problem Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Jest to spotkanie Elefantów z całej Europy. Organizowane jest raz w roku. Ostatnio było w Italii, teraz będzie w Niemczech. ;) no to blisko:) będzie okazja, żeby się wyrwać... no kto wie, może i się wybiorę jakby ktoś miał klapkę od bezpieczników lub wiedział gdzie mogę taką kupić,,,będę wdzięczny za info pozdr Edytowane 27 Września 2010 przez melon81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Ja swoim objechałem 4300 km (Słowacja, Węgry, Serbia, Macedonia, Czarnogóra, Bośnia, Albania). Spalanie około 6.3 Czasem był problem z paliwem i się przytykał któryś z gaźników. Jedyny problem to taki że teraz mi się średni chce wkręcać powyżej 5500obr/min. Trzeba zlokalizować problem Pozdro Może przyszedł czas na kompletny serwis gaźników? Z opcji groźniejszych, to raz czytając forum afryki twin natknąłem się na motyw, że przy spalonym module AT nie wkręcała się powyżej jakichś obrotow. 2. Pompa paliwa nie nadąrzała.. no to blisko:) będzie okazja, żeby się wyrwać... no kto wie, może i się wybiorę jakby ktoś miał klapkę od bezpieczników lub wiedział gdzie mogę taką kupić,,,będę wdzięczny za info pozdr Jeśli dobrze kojarzę, to pasuje od Elefanta 125 - najprędzej od tego znajdziesz. Choć raz na jakiś czas trafiają się aukcje z E750 na części. Co do mojego Słonia, przyszedł czas na ustawienie zaworów. Jak wy to ogarnęliście(o ile ktoś to robił)? Gość, który mi to ustawia zalecił mi wyjąć silnik tak dla wygody i precyzji ustawiania. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) Może przyszedł czas na kompletny serwis gaźników? Z opcji groźniejszych, to raz czytając forum afryki twin natknąłem się na motyw, że przy spalonym module AT nie wkręcała się powyżej jakichś obrotow. 2. Pompa paliwa nie nadąrzała.. Gaźniczki robione przed wyjazdem, prędzej bym obstawiał stare króćce które są już trochę popękane. Może po wyżej pewnej wartości obrotów i otwarciu przepustnicy nie wzrasta podciśnienie na pompie co skutkuje za małym podawaniem paliwa. BTW o ile pamiętam w afryce jest elektryczna pompa a w elefancie 750 podciśnieniowa, pentagonalna mikuni. jakby ktoś miał klapkę od bezpieczników lub wiedział gdzie mogę taką kupić,,,będę wdzięczny za info pozdr szukaj na niemieckim, austryiackim lub angielskim ebaju, troche tego mają. np http://cgi.ebay.at/Cagiva-750-Elefant-Arma...=item35ac4534ef Co do mojego Słonia, przyszedł czas na ustawienie zaworów. Jak wy to ogarnęliście(o ile ktoś to robił)? Gość, który mi to ustawia zalecił mi wyjąć silnik tak dla wygody i precyzji ustawiania. Ja to robiłem bez wyjmowania silnika. Owszem zawór na drugim garku wydechowy jest troche wkurzający ale da się zrobić przy odrobinie wprawy i cierpliwości. Zawory ustawia się tak jak w ducati. Jak będę miał więcej czasu to Ci napisze jak to się robi. Jakby ktoś potrzebował części do silnika do DUCA to gadać we wrocku mam zniżki i części w 3 dni nawet jeśli idą z włoch. Nie zamawiajcie natomiast części z poznania, warszawki. Nie wiem jak z Krakowa ale jak kiedyś chciałem zamawiać to dawali dwa tygodnie i 5% rabatu mimo że znam chłopaków. Pozdrawiam PS Fajne forum zapisałem się http://www.cagivaelefant.com. Edytowane 29 Września 2010 przez Solo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jakby ktoś potrzebował części do silnika do DUCA to gadać we wrocku mam zniżki i części w 3 dni nawet jeśli idą z włoch. Nie zamawiajcie natomiast części z poznania, warszawki. Nie wiem jak z Krakowa ale jak kiedyś chciałem zamawiać to dawali dwa tygodnie i 5% rabatu mimo że znam chłopaków. Pozdrawiam PS Fajne forum zapisałem się http://www.cagivaelefant.com. 1. Ma mi gość dać znać jak przebiega regulacja, także jakoś na dniach będę potrzebował płytki do ustawienia zaworów. 2. Co do stronki cagivy, miałem właśnie was zachęcać do rejestracji. Niech będzie też trochę Polaków. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Już kilku jest. Tylko nie zaloguj się na płatną cześć bo popłyniesz:) Z płytkami jest tylko czasem jeden problem. Grubości oznaczenia z płytki nie zgadzają się z jej grubością prawdziwą:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Już kilku jest. Tylko nie zaloguj się na płatną cześć bo popłyniesz:) Z płytkami jest tylko czasem jeden problem. Grubości oznaczenia z płytki nie zgadzają się z jej grubością prawdziwą:) Tak drą na kasę? Niby 30 euro tylko. Coś obiło mi się o uszy, że można szlifować płytki? Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 można ale raczej sie nie powinno, dwa lepiej kupic nowe. Choc tak jak mowie i nowe są czasem za duże o kilka setek 30euro lepiej wlac do baku:) Tak drą na kasę? Niby 30 euro tylko. Coś obiło mi się o uszy, że można szlifować płytki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie, kto mi powie od czego jest na blacie ta kontrolka z trójkątem ( podobna do awaryjnych w aucie )? Wydaje mi się, że ostrzega o jakiejś awarii? Chciałem sprawdzić w schemacie, ale coś słaba jakość i kabli nie mogę rozkminić. :icon_eek: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 To jest kontrolka rezerwy paliwa. Nie wiem dlaczego, ale tylko nieliczne elefanty mają grafikę dystrybutora na kontrolce. Po prawej stronie ramy, pod zbiornikiem powinny iść dwa przewody zakończone okrągłymi konektorkami, bodajże czarny i fioletowo-czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 To jest kontrolka rezerwy paliwa. Nie wiem dlaczego, ale tylko nieliczne elefanty mają grafikę dystrybutora na kontrolce. Po prawej stronie ramy, pod zbiornikiem powinny iść dwa przewody zakończone okrągłymi konektorkami, bodajże czarny i fioletowo-czarny. Jedna odpowiedź i wyjaśniły mi się 2 rzeczy. Co to tego trójkąta myślałem, że zaświeci się w razie przygrzania silnika (myślałem, że ma jakiś czujnik temp.), takie głupie domysły. Co do przewodów po prawej stronie, to od kiedy kupiłem moto też mnie to interesowało. Mam je owinięte koło czujnika stopu nigdzie nie podpięte. Planuje na kiedyś w przyszłości zamontowanie jakiegoś wskaźnika paliwa, czyli teraz zostaje mi (o ile to możliwe) dobrać jakiś czujnik.. Kable już mam gotowe.. :icon_biggrin: Jeszcze wskaźnik temperatury oleum, ale to już trochę grubsza kwestia. :cool: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.