Skocz do zawartości

cagiva elephant 750


Rekomendowane odpowiedzi

W przyszłym roku (o ile szkoła pozwoli) wybieram się na Cagiva Elefant Treffen w Altmühltal w Niemczech. Jakoś w czerwcu czy lipcu jest. Jakby wszystko się dobrze wiodło można zebrać większy skład i razem polecieć.

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm a co to jest?? bo pierwsze słyszę o czymś takim?? powiedz coś więcej... może bym się wybrał...

 

Jest to spotkanie Elefantów z całej Europy. Organizowane jest raz w roku. Ostatnio było w Italii, teraz będzie w Niemczech.

 

;)

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim objechałem 4300 km (Słowacja, Węgry, Serbia, Macedonia, Czarnogóra, Bośnia, Albania).

Spalanie około 6.3

Czasem był problem z paliwem i się przytykał któryś z gaźników.

Jedyny problem to taki że teraz mi się średni chce wkręcać powyżej 5500obr/min.

Trzeba zlokalizować problem

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to spotkanie Elefantów z całej Europy. Organizowane jest raz w roku. Ostatnio było w Italii, teraz będzie w Niemczech.

 

;)

 

 

 

no to blisko:) będzie okazja, żeby się wyrwać... no kto wie, może i się wybiorę

 

 

 

jakby ktoś miał klapkę od bezpieczników lub wiedział gdzie mogę taką kupić,,,będę wdzięczny za info

pozdr

Edytowane przez melon81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim objechałem 4300 km (Słowacja, Węgry, Serbia, Macedonia, Czarnogóra, Bośnia, Albania).

Spalanie około 6.3

Czasem był problem z paliwem i się przytykał któryś z gaźników.

Jedyny problem to taki że teraz mi się średni chce wkręcać powyżej 5500obr/min.

Trzeba zlokalizować problem

 

Pozdro

Może przyszedł czas na kompletny serwis gaźników?

Z opcji groźniejszych, to raz czytając forum afryki twin natknąłem się na motyw, że przy spalonym module AT nie wkręcała się powyżej jakichś obrotow. 2. Pompa paliwa nie nadąrzała..

 

 

no to blisko:) będzie okazja, żeby się wyrwać... no kto wie, może i się wybiorę

jakby ktoś miał klapkę od bezpieczników lub wiedział gdzie mogę taką kupić,,,będę wdzięczny za info

pozdr

Jeśli dobrze kojarzę, to pasuje od Elefanta 125 - najprędzej od tego znajdziesz. Choć raz na jakiś czas trafiają się aukcje z E750 na części.

 

Co do mojego Słonia, przyszedł czas na ustawienie zaworów. Jak wy to ogarnęliście(o ile ktoś to robił)? Gość, który mi to ustawia zalecił mi wyjąć silnik tak dla wygody i precyzji ustawiania.

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przyszedł czas na kompletny serwis gaźników?

Z opcji groźniejszych, to raz czytając forum afryki twin natknąłem się na motyw, że przy spalonym module AT nie wkręcała się powyżej jakichś obrotow. 2. Pompa paliwa nie nadąrzała..

Gaźniczki robione przed wyjazdem, prędzej bym obstawiał stare króćce które są już trochę popękane. Może po wyżej pewnej wartości obrotów i otwarciu przepustnicy nie wzrasta podciśnienie na pompie co skutkuje za małym podawaniem paliwa.

BTW o ile pamiętam w afryce jest elektryczna pompa a w elefancie 750 podciśnieniowa, pentagonalna mikuni.

jakby ktoś miał klapkę od bezpieczników lub wiedział gdzie mogę taką kupić,,,będę wdzięczny za info

pozdr

 

szukaj na niemieckim, austryiackim lub angielskim ebaju, troche tego mają.

np http://cgi.ebay.at/Cagiva-750-Elefant-Arma...=item35ac4534ef

Co do mojego Słonia, przyszedł czas na ustawienie zaworów. Jak wy to ogarnęliście(o ile ktoś to robił)? Gość, który mi to ustawia zalecił mi wyjąć silnik tak dla wygody i precyzji ustawiania.

 

Ja to robiłem bez wyjmowania silnika. Owszem zawór na drugim garku wydechowy jest troche wkurzający ale da się zrobić przy odrobinie wprawy i cierpliwości.

Zawory ustawia się tak jak w ducati. Jak będę miał więcej czasu to Ci napisze jak to się robi.

 

Jakby ktoś potrzebował części do silnika do DUCA to gadać we wrocku mam zniżki i części w 3 dni nawet jeśli idą z włoch.

Nie zamawiajcie natomiast części z poznania, warszawki. Nie wiem jak z Krakowa ale jak kiedyś chciałem zamawiać to dawali dwa tygodnie i 5% rabatu mimo że znam chłopaków.

 

Pozdrawiam

PS Fajne forum zapisałem się http://www.cagivaelefant.com.

Edytowane przez Solo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś potrzebował części do silnika do DUCA to gadać we wrocku mam zniżki i części w 3 dni nawet jeśli idą z włoch.

Nie zamawiajcie natomiast części z poznania, warszawki. Nie wiem jak z Krakowa ale jak kiedyś chciałem zamawiać to dawali dwa tygodnie i 5% rabatu mimo że znam chłopaków.

 

Pozdrawiam

PS Fajne forum zapisałem się http://www.cagivaelefant.com.

 

1. Ma mi gość dać znać jak przebiega regulacja, także jakoś na dniach będę potrzebował płytki do ustawienia zaworów.

2. Co do stronki cagivy, miałem właśnie was zachęcać do rejestracji. Niech będzie też trochę Polaków.

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kilku jest.

Tylko nie zaloguj się na płatną cześć bo popłyniesz:)

 

Z płytkami jest tylko czasem jeden problem. Grubości oznaczenia z płytki nie zgadzają się z jej grubością

prawdziwą:)

 

Tak drą na kasę? Niby 30 euro tylko.

 

Coś obiło mi się o uszy, że można szlifować płytki?

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie, kto mi powie od czego jest na blacie ta kontrolka z trójkątem ( podobna do awaryjnych w aucie )? Wydaje mi się, że ostrzega o jakiejś awarii? Chciałem sprawdzić w schemacie, ale coś słaba jakość i kabli nie mogę rozkminić. :icon_eek:

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kontrolka rezerwy paliwa. Nie wiem dlaczego, ale tylko nieliczne elefanty mają grafikę dystrybutora na kontrolce. Po prawej stronie ramy, pod zbiornikiem powinny iść dwa przewody zakończone okrągłymi konektorkami, bodajże czarny i fioletowo-czarny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kontrolka rezerwy paliwa. Nie wiem dlaczego, ale tylko nieliczne elefanty mają grafikę dystrybutora na kontrolce. Po prawej stronie ramy, pod zbiornikiem powinny iść dwa przewody zakończone okrągłymi konektorkami, bodajże czarny i fioletowo-czarny.

 

 

Jedna odpowiedź i wyjaśniły mi się 2 rzeczy. Co to tego trójkąta myślałem, że zaświeci się w razie przygrzania silnika (myślałem, że ma jakiś czujnik temp.), takie głupie domysły.

Co do przewodów po prawej stronie, to od kiedy kupiłem moto też mnie to interesowało. Mam je owinięte koło czujnika stopu nigdzie nie podpięte. Planuje na kiedyś w przyszłości zamontowanie jakiegoś wskaźnika paliwa, czyli teraz zostaje mi (o ile to możliwe) dobrać jakiś czujnik.. Kable już mam gotowe.. :icon_biggrin:

Jeszcze wskaźnik temperatury oleum, ale to już trochę grubsza kwestia.

 

:cool:

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...