ghollum Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 (edited) Tak jak w tytule, proponuję wpakować sprzenta na wagę zrobić fotki i pochwalić się ile realne waży, do razu proszę o nie wypisywanie danych z manuali tylko realną wagę konkretnej maszyny najlepiej ze zdjęciami no i w miarę możliwości uprasza się o nie kantowanie :wink: . Jako autor tego tematu rozpocznę od tego: KTM EXC520 2002r. masa z około 3-4 litrami paliwa: +- 116kg http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/2EX7qelvSeV http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8GYqDtg3KX3 Suzuki RM125 1998r. masa z około 3-4 litrami paliwa: +- 102kg http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/a9Jrzmf2l9H http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8xNIVu1YRY1 Honda XR600R 1991r. masa bez paliwa: +- 123kg http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8ar5EWEY2Wp http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/a4RqEgb5kOp Edited April 27, 2009 by ghollum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotre Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Zapomniałeś odjąć wagę deski od całkowitej wagi. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted April 27, 2009 Author Share Posted April 27, 2009 Nie, nie zapomniałem waga była wyzerowana z deską Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radez9 Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Zamponiałeś umyć sprzętów, więc odejmij po 2 kilo piachu z każdego :-) A tak poważnie to fajny pomysł - sprobuję zważyć swojego KTM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted April 27, 2009 Author Share Posted April 27, 2009 No fakt są trochę ufajdane :icon_mrgreen: , ale wszystkie w podobnym stopniu więc wszystkim można odjąć po 2kg :biggrin: . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbychuda Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 (edited) pokombinuje i dam znać Edited April 27, 2009 by zbychuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted April 27, 2009 Author Share Posted April 27, 2009 a tak z ciekawości to jak wpakowałeś motor na wagę, postawiłeś na jednym kole czy jak? Normalnie, waga na podwyższeniu, gruba deska odpowiedniej długości i szerokości i po sprawie. http://ghollum.wrzuta.pl/obraz/powieksz/a4RqEgb5kOp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafael Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 u mnie podobno 102 kg ale też się postaram wrzucić na wage to dam znać ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichałKaczmar. Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Ja nie mam takiej wagi, ale pomysl bardzo dobry. Majac na uwadze mase rzeczywista piach tez trzeba wziac pod uwage bo przeciez z nim sie jezdzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted May 14, 2009 Author Share Posted May 14, 2009 Za parę dni powinienem mieć pomiary SX525 z 2003r. i WR426 z 2002r. może Husqvarne TE410 z 2000r. też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strzalek Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 SX 125 03 z prawie pełnym bakiem na wadze pokazał równo 100kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornol Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 150 kg ... trzeba być twardym :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coco27 Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Dobry pomysl z ta deska i waga.Ja tez wrzuce na deche swojego sprzeta i zobaczymy ile faktycznie wazy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted May 16, 2009 Author Share Posted May 16, 2009 150 kg ... trzeba być twardym :D A co to za bestyja :wink: ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACA Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 (edited) Znalazlem wagi roznych modeli z forum uzytkownikow dirtbikeworld.net. DR-Z to wersje "E". Na przetlumaczenie czesci nie mam czasu takze musicie sobie poradzic mrugacz.gif SUZUKI 99rmx250 124kg 07drz400 - 129kg, incl case savers, bash plate, rad guards, led taillight, uhd tubes f&r, bar risers and pro tapers, tiny indicators, gps, egos. still has std header and exhaust & speedo, tank ½ full. 07 drz 400 137kg std incl whipps bash plate , B&B muffler insert, ego handguards, alli 7/8" bars & kick start kit 00Drz400 139kg Standard 03 dr650 dead standard 155kg KTM 07 KTM 250 EXC-F 122kg - full tank of fuel, bashplate, BB handgaurds 04ktm300EXC 113kg Gnarly pipe, bashplate,Ego handguards, MSC damper + triples 05 KTM 450 EXC - 126kg same as above 06 ktm250exc, 3/4 tank, no accessories,...107kg. 00Ktm 520 123kg 05 ktm 525 exc frame 450 sx donk, half a tank 127kgs 06 ktm625 SXC ~170 kg :Bashplate, damper, 18 litre tank & KTM comfort seat, rear luggage rack, UHD tubes x 3, Dunlop Rally Raid rear tyre 140 ktm640 157kg stock tank, 167kg with big tank, dry 149kg KTM 950SE 198kg- brand new fully fuelled with handguards KTM 950SE 189kg Titanium/Carbon pipes and 17inch wheels. HONDA 97 XR250 129Kg Includes barkbusters, bashplate, 08 crfx 250 with uhd's, bashplate only head and tail lights left from adr 112kgs 00xr400 131kg ??xr650R dry 132kg, stock 140kg, 27L tank 151kg 00xr650 141.5 kg HUSKY 08 wr250 Husky 119kgs half a tank. 08 TE450 128kg fully wet YAMAHA 00wr400 124.5 HUSABERG 00 501, 123.5kg Kawasaki 94 KDX250 125kg with 3/4 tank of fuel. 65kg on the front and 60kg on the rear. FMF Fatty pipe is the only real mod. KLX 450 with "Big Gun" exhaust,factory indicators, plate mount etc but sans mirrors = 123 Kgs Edited May 16, 2009 by JACA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.