czarnaa911 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 witam wszystkich bardzo serdecznie!!! Miałem problem z rozrządem , był bardzo głośny , stwierdziłam ze jest to napinacz. Po rozkręceniu napinacza wyciaglam sprężynę i naciaglem. Później wsadziłam spowrotem napinacz . Po odpaleniu motocykla chodzi dobrze lecz gdy wchodzi na bardzo wysokie obroty słychać mocno łańcuszek rozrządu .Tak jakby napinacz się zawieszał. Czy jest to możliwe żeby się zawieszał ?????? Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co to możne być możne ktoś z miał podobny przypadek???? Dodaje ze to Suzuki GSX R 600 SRAD 99rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 To w końcu miałeś, czy miałaś? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 SRAD '99 mial juz wyeliminowny wadliwy napinacz napisz jak regulowałas napinacz bo najprawdopodobniej tutaj tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 SRAD '99 mial juz wyeliminowny wadliwy napinacz napisz jak regulowałas napinacz bo najprawdopodobniej tutaj tkwi problem "Po rozkręceniu napinacza wyciaglam sprężynę i naciaglem. Później wsadziłam spowrotem napinacz ." To nie problem napinacza który został niepowrotnie zniszczony tylko problem właściciela motocykla udającego dziewicę Orleańską. :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnaa911 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 SRAD '99 mial juz wyeliminowny wadliwy napinacz napisz jak regulowałas napinacz bo najprawdopodobniej tutaj tkwi problem A wiec slyszalam ze po naciagnieciu sprezyny powinno duzo dac i podczas odkrecania śruby bardziej wysunolem ten koncowy grzybek. Niewiem czy on jest w pelni sprawny poniewaz podczas naciskania go (ugniatania ) czasem sie zawiesza a pozniej chodzi normalnie .Podczas wsadzania go do motocykla hest tylko lekkie szumienie lancucha. Przy przygazowaniu motocykla do 5 tys obrotow chodzi ladnie, pozniej przy 9 10 tys obrotow zaczyna mocno sie wywodzic dzwiek waloncego lancuszka .potem za kazdym odpaleniem bylo slychac ten dzwiek..Po wyciagnieciu tego napinaczai po nacisnieciu na niego reka (zgniataniu) zalozylem go spowrotem i znowu bylo tak samo i tak w kolko I mam jescze pytanie czy moze sie zawieszac w srodku przy lancuszku tzw. ŚLIWG??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Pierwsza sprawa to bardzo mozliwe ze wymienic trzeba przede wszystkim lancuch rozrzadu razem z napinaczem w tym silniku. Nie przyszlo ci to czasem do glowy ? Jak dlugo masz ten motocykl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Nabite kilometrów pewnie już trochę ma? Wymień łańcuch i napinacz będziesz miał spokój. Jak zaczniesz kombinować to będziesz go wyciągał co 2 tygodnie. Nie opłaca się. Pani czy Pan? :icon_exclaim: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No właśnie Pan czy Pani? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.