cerber666 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 wie ktos może jaki jest koszt wypolerowania ramy w motocyklu a dokładniej w cbr 900?może ma ktos namiar na osobe która sie tym zajmuje z Rzeszowa lub ololic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Nie wiem ile to kosztuje, ale to ręczna robota więc chyba sporo. Kumpel tydzień polerował 2 felgi. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jaki motorek? podrzuc rame do łodzi to ci ją spoleruje za 700-1000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Nie wiem ile to kosztuje, ale to ręczna robota więc chyba sporo. Kumpel tydzień polerował 2 felgi. :icon_eek: Za taką kasę polecam polerować samemu. U siebie w moto wypolerowam wszystko co się dało i kosztowało mnie to śmieszną kasę (materiały). Sama polerka to banał. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 :icon_eek: Za taką kasę polecam polerować samemu. U siebie w moto wypolerowam wszystko co się dało i kosztowało mnie to śmieszną kasę (materiały). Sama polerka to banał. Pzdr. Dzizas weź mu tego nie rób, ja na wypolerowanie dwóch mocno sfilcowanych dekli straciłem 100zł + 2 tygodnie. Nigdy wiecej !! A kolega wie ze jak wypoleruje rame to zafunduje swojemu moto przytyk bitego szrota ze spawana ramą ? No chyba ze to rzeczywisty stan i polerka ma to ukryć :icon_mrgreen: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Polerka koszt 500zł ale przywozisz sama rame, jak motocykl trzeba sobie samemu rozebrac to drugie 500zł. Pytanie tylko czy wiesz ze o polerke trzeba bardzo dbać, polerowana rama do plastiku pasuje tak jak świni siodło. Przeciez taka cebra nie ma w sobie deka chromu, po co wiec robić z niej choinke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 (edytowane) mam założone takie karbonowe nakładki na rame i są przyklejone,chciałbym je sciągnąc tylko boje się co na niej zostanie,wiec pomyslałem o polerce ale skoro tyle roboty przy tym to odpuszcze.Mam jeszcze na wahaczu z tyłu plamy bo poszedł kwas z aku,wie ktos czy da sie z tym cos zrobic? Edytowane 20 Kwietnia 2009 przez cerber666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 (...) Pytanie tylko czy wiesz ze o polerke trzeba bardzo dbać, polerowana rama do plastiku pasuje tak jak świni siodło. (...) Święta racja..., czy kolega kiedyś widział polerowaną ramę na szlifierce (w realu oczywiście, o fotach w necie nie mówię)..., ogólnie to syf jak smok..., może zaraz po złożeniu jakoś to wygląda (rzecz gustu oczywiście) ale po sezonie eksploatacji już nie za bardzo... P.S. a może malowanie proszkowe (np. black) zamiast polerki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Albo malowanie proszkowe albo szkiełkowanie. Malowanie jest tanie i masz cała palete rala do wyboru. Przy obu tych operacjach rozdzierasz doszczetnie motocykl;) Jak myślisz ze zostaje na dłużej u ciebie to warto na zime go rozedrzeć i wtedy myśleć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Stare posty ale odkopie, bo posiadam aktualnie CBR ze spolerowana rama, felgami, wlewem paliwa i górną półką i wygląda zajebiscie... A przynajmniej w połączeniu z tym malowaniem plastików...Co do dbania o stan spolerowanych rzeczy to sie po częsci zgodze, a mainowicie z felgam ijest duzo zachodu i ich nie opłaca sie polerowac, ale reszta jest jak najbardziej ok...Zdjęcia stare, przed odświeżeniem pastą, aktualnie przed sezonem jadę ramę pastą i po prostu dech zapiera (-; Ale felgi sobie daruję... Edytowane 6 Marca 2015 przez Witcher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Pokaż jakieś zdjęcia Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Dodawałem ale widać się nie wyświetliły...Może teraz: A pod spodem umieszczam dwie fotki robione tydzień temu po polerce pastą ( niestety już ciemno było ): Mam nadzieje, że widać... Edytowane 6 Marca 2015 przez Witcher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Mnie polerka elementów w tej klasie moto nie pasuje - post - TYSON/wykopki. Jeżeli już to popraw dekle - ślady po ślizgach i ubytki lakieru na owiewkach.Ich obecność przy ,,świecącej,, ramie będzie sugerowała co naprawdę przydarzyło się maszynie. I jeszcze jedno - cosik za nisko masz ustawioną dźwignię zmiany biegów - czyżby efekt wcześniejszych spotkań moto z glebą ? PS - Proponuję zdjąć tę obramówkę ze zbiornika gdyż po umyciu moto lub jeździe w deszczu tam będzie gromadzić się woda.W tym miejscu jest ciepło/piec i można przypuszczać że powinna ona odparować ale po kąpieli może tam zostać/nie ma pewności że nie zostanie i wtedy masz doskonałe miejsce do korozji zbiornika nb której nie widzisz a dowiesz się po fakcie jak zacznie lecieć paliwo. A jest to jedno z newralgicznych miejsc zbiornika... Edytowane 6 Marca 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Dzięki za rady co do zbiornika, pomysle nad tym. A co do rys to niestety ale panie Sherlocku pudło bo to była parkingówka pod marketem ,,polo" jechalem z 20 km/h i jakas zidiociala babka mi wyskoczyla z pomiedzy samochodów no to odruchowo zeby nie rozjechac hebel no i przy tej predkpsci nie musze chyba tlumaczyc ze moto przewazylo i odrazu polecialo na bok a ja nie mialem nawet szans zeby je utrzymać :rolleyes: A najlepsze ze babka poszla sobie dalej jakby k*rw* nic sie nie stalo nawet nie podeszla i nie spytala czy np sobie kostki nie skrecilem, o pomocy w podniesieniu moto nawet nie wspominając... Wniosek lepiej rozjezdzac tępaków, przynajmniej mniejsze szkody w moto bedą...A na dzwignie biegów nie zwrocilem nawet uwagi, od zawsze tak jest i tak jest mi wygodnie...No i dziś skończyłem przedsezonową polerkę, choć może pare miejsc jeszcze dopieszcze bo brakło mi pasty... A oto efekty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.