Skocz do zawartości

membrana


jerzyk7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam1 mam pytanie do wszystkich czy ktos moze mi łopatologicznie wyjasnic jak działa membrana?pytanie stad ze w swoim kz 440 wymienilem membrany/jedna byla peknieta prawa/ i nadal zadnej roznicy niewidze.tzn na wolnych obrotach rowniotenko,zapala perfeckt,jak jechal 110 tak dalej jedzie, ciagnie od samego dolu wiec jaki problem?nieznam dokladnie roli membrany i stad prosba.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ci ksiażke wydawnictwa WKŁ o gaźnikach - dużo można się dowiedzieć.

http://www.wkl.com.pl/gazniki-motocyklowe,1,1,321 - ja kupiłem na allegro za jakieś 15zł

 

Łopatologicznie: w klasycznym gaźniku masz iglice połączoną z tłoczkiem, który za pomocą linki unosisz => więcej powietrza, a że jednocześnie unosi się iglica => więcej paliwa co daje więcej mieszanki.

W gaźniku podciśnieniowym, Ty ruszasz tylko przepustnicą, co sprawia że tworzy się podciśnienie w dolocie, które to unosi membranę wraz z tłoczkiem i iglicą do góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słabo ci leci ten LTD, jeśli tylko 110

 

w skrócie membrana służy do otwarcia się przepustnicy, a co za tym idzie, zwiększenia dopływu powietrza i paliwa do komory silnika.

 

pęknięta membrana objawia się zaniżoną mocą tudzież nierówną pracą.

 

Jesli ltd leci tylko 110, zalecam wizytę u znachora, celem dokonania niezbędnych regulacji.

 

ps. chyba że to "kastrat" z niemiec

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słabo ci leci ten LTD, jeśli tylko 110

 

w skrócie membrana służy do otwarcia się przepustnicy, a co za tym idzie, zwiększenia dopływu powietrza i paliwa do komory silnika.

 

pęknięta membrana objawia się zaniżoną mocą tudzież nierówną pracą.

 

Jesli ltd leci tylko 110, zalecam wizytę u znachora, celem dokonania niezbędnych regulacji.

 

ps. chyba że to "kastrat" z niemiec

własnie ze nie kastrat sprezanie powyzej 9 na obydwu cylindrach i dobrze utrzymay .podejrzewam ze to wlasnie membrana.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyzej 9 to ma dobra WSK, nie mam co prawda przed oczyma manuala do tego motocykla ale wydaje mi sie ze sprezenie powinno być w okolicy przynajmniej 12 atm. Stopień spreżenia wynosi 10,7:1 wiec 9 atmosfer to wynik średni.

 

zgadza sie, przyjacielu. dokładnie 12 atmosfer ma taki silnik, który stał w szopie 4 lata, zaśniedziałł i zamieszkały w nim pająki, po postawieniu na stole i podłączeniu źródla prądu do rozrusznika

 

 

do autora - słowo kastrat oznacza silnik kastrowany, czyli przerobiony tak, żeby nie osiągał pełnej mocy. Zjawisko nagmiine w motocyklach targanych od hitlerowców na przykład.

 

A jeśli twój ltd ma 9 atmo, to długo nie pożyje. Kompresje mierzeyłeś oczywiście na odkręconej manetce?

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, przyjacielu. dokładnie 12 atmosfer ma taki silnik, który stał w szopie 4 lata, zaśniedziałł i zamieszkały w nim pająki, po postawieniu na stole i podłączeniu źródla prądu do rozrusznika

do autora - słowo kastrat oznacza silnik kastrowany, czyli przerobiony tak, żeby nie osiągał pełnej mocy. Zjawisko nagmiine w motocyklach targanych od hitlerowców na przykład.

 

A jeśli twój ltd ma 9 atmo, to długo nie pożyje. Kompresje mierzeyłeś oczywiście na odkręconej manetce?

 

 

Manual podaje przy nowym silniku 12 nadajacy sie do naprawy 7.5 mojma dokladnie na lewym 9,8 prawy 9,5 wiec niejest to zle cisnienie.wcxoraj dostalem przesylke z membranami ale sie okazuje ze to nie te.zaczal znow zarzucac swiece na prawym tam gdzie uszkodzona ta membrana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie max obroty osiągasz takie jak podaje manual czyli 8,5 tyś czy mniejsze. Zarzucanie świecy na jednym cylindrze może świadczyć o zbyt bogatej mieszance z gaźnika zasilającego cylinder ewentualnie pierścienie na tym cylindrze są zużyte i zarzuca świecę olejem.

zasada działania gaźnika podciśnieniowego

Ta niska prędkość może świadczyć o wersji 27 konnej potwierdzi to wysokość max obrotów ( około 7 tyś )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie max obroty osiągasz takie jak podaje manual czyli 8,5 tyś czy mniejsze. Zarzucanie świecy na jednym cylindrze może świadczyć o zbyt bogatej mieszance z gaźnika zasilającego cylinder ewentualnie pierścienie na tym cylindrze są zużyte i zarzuca świecę olejem.

zasada działania gaźnika podciśnieniowego

Ta niska prędkość może świadczyć o wersji 27 konnej potwierdzi to wysokość max obrotów ( około 7 tyś )

 

jak przykrece na luzie to wchodzi do 10000,ale na zadnym biegu nieprzekracza 6000 zaczyna sie dusic tak jakby zaplon albo zabogata mieszanka.jutro bede mial chwile to jeszcze sporbuje cos zrobic.problem ze niebardzo wiem co.dzis troche pojezdzilem i niebylo zadnych problemow dopoki nieodkrecilem gazu na full,po 2 km musialem zmnienic swiece.ps.silnik ma 40koni.sprawdziem to po numerach.pozdrowionka dla wszystkich ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopień spreżenia wynosi 10,7:1 wiec 9 atmosfer to wynik średni.

 

A poniżej 8 szykuje się remoncik. :biggrin: :buttrock:

 

ostatnio robiłem Suze GSX750F `91. Chodziła jakby miała się zaraz rozsypać. Sprawdzam sprężanie - 1 cylek 8 bar, drugi 8 bar, trzeci 8 bar, czwarty 4 bar..... :icon_eek: :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...