jerzyk7 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 witam1 mam pytanie do wszystkich czy ktos moze mi łopatologicznie wyjasnic jak działa membrana?pytanie stad ze w swoim kz 440 wymienilem membrany/jedna byla peknieta prawa/ i nadal zadnej roznicy niewidze.tzn na wolnych obrotach rowniotenko,zapala perfeckt,jak jechal 110 tak dalej jedzie, ciagnie od samego dolu wiec jaki problem?nieznam dokladnie roli membrany i stad prosba.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Polecam Ci ksiażke wydawnictwa WKŁ o gaźnikach - dużo można się dowiedzieć. http://www.wkl.com.pl/gazniki-motocyklowe,1,1,321 - ja kupiłem na allegro za jakieś 15zł Łopatologicznie: w klasycznym gaźniku masz iglice połączoną z tłoczkiem, który za pomocą linki unosisz => więcej powietrza, a że jednocześnie unosi się iglica => więcej paliwa co daje więcej mieszanki. W gaźniku podciśnieniowym, Ty ruszasz tylko przepustnicą, co sprawia że tworzy się podciśnienie w dolocie, które to unosi membranę wraz z tłoczkiem i iglicą do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 słabo ci leci ten LTD, jeśli tylko 110 w skrócie membrana służy do otwarcia się przepustnicy, a co za tym idzie, zwiększenia dopływu powietrza i paliwa do komory silnika. pęknięta membrana objawia się zaniżoną mocą tudzież nierówną pracą. Jesli ltd leci tylko 110, zalecam wizytę u znachora, celem dokonania niezbędnych regulacji. ps. chyba że to "kastrat" z niemiec Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 słabo ci leci ten LTD, jeśli tylko 110 w skrócie membrana służy do otwarcia się przepustnicy, a co za tym idzie, zwiększenia dopływu powietrza i paliwa do komory silnika. pęknięta membrana objawia się zaniżoną mocą tudzież nierówną pracą. Jesli ltd leci tylko 110, zalecam wizytę u znachora, celem dokonania niezbędnych regulacji. ps. chyba że to "kastrat" z niemiec własnie ze nie kastrat sprezanie powyzej 9 na obydwu cylindrach i dobrze utrzymay .podejrzewam ze to wlasnie membrana.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Jeśli wszystko ok to 100% blokowany, może na wałku? Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez Saltus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 powyzej 9 to ma dobra WSK, nie mam co prawda przed oczyma manuala do tego motocykla ale wydaje mi sie ze sprezenie powinno być w okolicy przynajmniej 12 atm. Stopień spreżenia wynosi 10,7:1 wiec 9 atmosfer to wynik średni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 powyzej 9 to ma dobra WSK, nie mam co prawda przed oczyma manuala do tego motocykla ale wydaje mi sie ze sprezenie powinno być w okolicy przynajmniej 12 atm. Stopień spreżenia wynosi 10,7:1 wiec 9 atmosfer to wynik średni. zgadza sie, przyjacielu. dokładnie 12 atmosfer ma taki silnik, który stał w szopie 4 lata, zaśniedziałł i zamieszkały w nim pająki, po postawieniu na stole i podłączeniu źródla prądu do rozrusznika do autora - słowo kastrat oznacza silnik kastrowany, czyli przerobiony tak, żeby nie osiągał pełnej mocy. Zjawisko nagmiine w motocyklach targanych od hitlerowców na przykład. A jeśli twój ltd ma 9 atmo, to długo nie pożyje. Kompresje mierzeyłeś oczywiście na odkręconej manetce? Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 zgadza sie, przyjacielu. dokładnie 12 atmosfer ma taki silnik, który stał w szopie 4 lata, zaśniedziałł i zamieszkały w nim pająki, po postawieniu na stole i podłączeniu źródla prądu do rozrusznika do autora - słowo kastrat oznacza silnik kastrowany, czyli przerobiony tak, żeby nie osiągał pełnej mocy. Zjawisko nagmiine w motocyklach targanych od hitlerowców na przykład. A jeśli twój ltd ma 9 atmo, to długo nie pożyje. Kompresje mierzeyłeś oczywiście na odkręconej manetce? Manual podaje przy nowym silniku 12 nadajacy sie do naprawy 7.5 mojma dokladnie na lewym 9,8 prawy 9,5 wiec niejest to zle cisnienie.wcxoraj dostalem przesylke z membranami ale sie okazuje ze to nie te.zaczal znow zarzucac swiece na prawym tam gdzie uszkodzona ta membrana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A mycie i regulację gaźników zrobiłeś?również zajrzałeś do zaworów i skontrolowałeś stan filtra powietrza? z ciekawości ile dałeś za nowe membrany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A mycie i regulację gaźników zrobiłeś?również zajrzałeś do zaworów i skontrolowałeś stan filtra powietrza? z ciekawości ile dałeś za nowe membrany? wszystko to zostalo zrobione rzesylka 81 euro za dwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A jakie max obroty osiągasz takie jak podaje manual czyli 8,5 tyś czy mniejsze. Zarzucanie świecy na jednym cylindrze może świadczyć o zbyt bogatej mieszance z gaźnika zasilającego cylinder ewentualnie pierścienie na tym cylindrze są zużyte i zarzuca świecę olejem. zasada działania gaźnika podciśnieniowego Ta niska prędkość może świadczyć o wersji 27 konnej potwierdzi to wysokość max obrotów ( około 7 tyś ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 A jakie max obroty osiągasz takie jak podaje manual czyli 8,5 tyś czy mniejsze. Zarzucanie świecy na jednym cylindrze może świadczyć o zbyt bogatej mieszance z gaźnika zasilającego cylinder ewentualnie pierścienie na tym cylindrze są zużyte i zarzuca świecę olejem. zasada działania gaźnika podciśnieniowego Ta niska prędkość może świadczyć o wersji 27 konnej potwierdzi to wysokość max obrotów ( około 7 tyś ) jak przykrece na luzie to wchodzi do 10000,ale na zadnym biegu nieprzekracza 6000 zaczyna sie dusic tak jakby zaplon albo zabogata mieszanka.jutro bede mial chwile to jeszcze sporbuje cos zrobic.problem ze niebardzo wiem co.dzis troche pojezdzilem i niebylo zadnych problemow dopoki nieodkrecilem gazu na full,po 2 km musialem zmnienic swiece.ps.silnik ma 40koni.sprawdziem to po numerach.pozdrowionka dla wszystkich ;) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 po jeździe jaki masz kolor świecy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 po jeździe jaki masz kolor świecy? czrny ale jest sucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 (edytowane) Stopień spreżenia wynosi 10,7:1 wiec 9 atmosfer to wynik średni. A poniżej 8 szykuje się remoncik. :biggrin: :buttrock: ostatnio robiłem Suze GSX750F `91. Chodziła jakby miała się zaraz rozsypać. Sprawdzam sprężanie - 1 cylek 8 bar, drugi 8 bar, trzeci 8 bar, czwarty 4 bar..... :icon_eek: :biggrin: Edytowane 20 Kwietnia 2009 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi