matix19 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 A te stuki to chyba przez ten luz osiowy, nawet jak się tym wałkiem ruszało to dźwięk był podobny, bo to chyba nie przez ten zawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 nie sądzę by luz osiowy był słyszalny, te wałki lekko sie przesuwają, czy popychałeś je mocno by zmierzyć ten luz? a co z luzem promieniowym, jest? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Luzu promieniowego nie ma, a te wałki to popychałem dosyć mocno, ale podobno dla GS 500 tel luz osiowy jest często spotykane i stuki są nim spowodowane tylko nie wiem czy te stuki co są u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 nie sądzę by luz osiowy był słyszalny, te wałki lekko sie przesuwają, czy popychałeś je mocno by zmierzyć ten luz? a co z luzem promieniowym, jest? To są Twoje subiektywne odczucia bo nie podejrzewam, że praktyka podpowiada Ci takie skojarzenia. Suzuki GS500E ma wadę konstrukcyjną i ten stukot to luz po osiowy z którym firma walczy wprowadzając w nowym modelu tego silnika poprawki. Nie odpisuj tylko zadzwoń do centrali SUZUKI. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Mój też stuka wałkami rozrządu i to nawet często - zwłaszcza na bardzo gorącym silniku. Jak nie chce słuchać dzięcioła w silniku np. czekając na światłach to przechylam motocykl lekko na prawo. Stuki wtedy znikają :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 jest to ciekawe, serio nie słyszałem o takim zjawisku i ciężko mi to sobie wyobrazić. :icon_eek: Nie wydaje mi sie by to mogło być słyszalne, ponieważ w swoim motocyklu miałem luz osiowy wałka dosyć spory myślę że więcej niż 0,2mm (nie mierzyłem go wtedy, wydawało mi sie to naturalne), jednak odgłosy z głowicy były zupełnie przeciętne, stąd moja sugestia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 U mnie właśnie ten luz wynosi na jednym 0,15mm, a na drugim wałku 0,2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmurek Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 mam chyba ten sam problem, mam niby przejechane ok 47 tys. na dniach były ustawiane zawory i gaźniki, sprawdzany rozrząd i nie trzeba jeszcze go wymieniać, a te stuki dochodzą z lewej strony właśnie na niskich obrotach ale nie ma chyba różnicy czy silnik jest rozgrzany czy zimny gdzie znajduje się to koło magnesowe ? bo z mechaniki to słaby jestem a czytałem właśnie że może się ono poluzować czy coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jeszcze nie slyszalem o poluzowaniu sie kola magnesowego w Suzuki serii GS. Owszem zeby je zdjac to trzeba sie niezle namordowac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 W głupiej WSK jak jest wszystko dobrze dotarte to jest juz zajebiscie trudno wiec jak sie coś poluzowało to takie koło kiedyś musiał młotek nieźle pocałować;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.