Dr.Artur Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 w bandycie miałem 120 jedyna różnica to czasem o błotnik obtarła jak jakiś kamyczek się dostał ale ona była funkiel nówka ps a co za oponę masz z tylu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ale fabrycznie miałeś 110 czy 120?? zauważyłeś jakieś różnice w prowadzeniu?? Z tyłu mam continentala trail attack 150/70/17 (nie road jak wcześniej pisałem) i szczerze to dopiero teraz zauważyłem że ona ma zastosowanie do maszyn terenowo-turystycznych :cool: mimo, no oko szosowego bieżnika. trudno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sauron Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 U mnie w imbryku jak kupiłem siedziała z tylu 160 a z przodu 120 ...motocykl na luźniejszym asfalcie zachowywał sie niestabilnie.Zmieniłem tył na 150 i poprawa momentalna, teraz szukam jakiejś porządnej 110 na przód.Nie ma co poprawiać fabryki bo mimo że walec z tyłu fajnie wygląda i daje +100 do respektu to niestety pogarsza tylko właściwości jezdne... A,ha - ja mam 750 ale 600 chyba nie różni sie za wiele ,więc myśle ,że to samo będzie się odnosić do 0,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 przód miałem seria 110. różnica w jeździe hmmm to było jakieś 7-8 lat temu wiec dopiero poznawałem motocykle to nie mogę się na ten temat wypowiedzieć bo nie pamiętam. to jak z tylu masz taka gumę to może dlatego się tak uślizguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 możliwe, najgorzej gdy jest jeszcze nie rozgrzana ale w zakrętach trzyma super, jeszcze trochę i ją zamknę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 mnie zawsze dobór opony wkurzał z tylu bo nie ma po turówek 160/60 która pasuje bez problemu. raz mi się tylko taka udało nabyć super się jeździło. p.s. z jakich okolic Kielc jesteś daleko do skarżyska masz? bo jak byś nie miał z kim latać to możesz z nami na długi weekend coś planujemy, jak coś to na pw wyślij swój numer tela jak będę coś wiedział się odezwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 założyłem nową 110/70 continentala na przód i różnica diametralna, motocykl sam wchodzi w zakręty mam mały problem z hamplami, przed wymianą opony tego nie miałem, ale teraz siła hamowania jest znacznie mniejsza, można odczuć że lewa tarcza grzeje się bardziej od prawej klocki mam ebc w dobrym stanie może by tak przeczyścić tarcze papierem ściernym?? przypomniałem sobie że przy czyszczeniu tłoczków w zaciskach mogłem zamienić stronami klocki także zmienił się im kierunek obrotu tarczy. może to mieć jakiś wpływ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Możliwe ze klocki jednego zacisku nie trafiły idealnie w to miejsce , w którym pracowały dłuższy czas . Czyli teraz pracują mniejszą powierzchnią styku z tarczą , na rantach lub ewentualnych bruzdach tarczy . Spróbój popuścic śruby zacisku , i wykorzystując luz na otworach , nieco go przestawic . Tarcze odtłuściłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) ty to zamiast pier. byś w końcu polatał z nami :) kumpel ma taki problem w gsxf 750 ze po wymianie płynu klamka dotyka raczki gazu. tez to dziwne Edytowane 9 Maja 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 To się chyba nazywa zapowietrzenie układu hamulcowego ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ty to zamiast pier. byś w końcu polatał z nami :) kumpel ma taki problem w gsxf 750 ze po wymianie płynu klamka dotyka raczki gazu. tez to dziwne oj muszę się w końcu zebrać w sobie, albo wpadaj do CK też tak miałem po wymianie płynu sposobem na przelewkę, ale spuściłem od nowa ten nowy płyn którym zalałem układ, umyłem zbiorniczek płynu, zalałem odpowietrzyłem i jest ok ale teraz po rozebraniu koła brakło mi hamulcy mimo że układ jest odpowietrzony ide umyć tarcze rozpuszczalnikiem, popuszczę zaciski, jak nie pomoże to przetrę tarcze papierkiem ściernym i potrenuję hamowanie awaryjne gdzieś w ustronnym miejscu dodam tylko że w każdych gsx-f jakie spotkałem klamka hampla jest jakoś dziwnie miękka, wydaje mi się że jest to sprawa gumowych przewodów hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 potrenuję hamowanie awaryjne gdzieś w ustronnym miejscu Może jednak potraktować tak jak nowe - niezbyt intensywnie docierać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja mam pytanie do użytkowników. Jak wygląda wielkościowo 600? Jest większa od Banidta, czy taka sama? Pozycja jest wygodna? Nadaje się on dla wysokich osób i czy dwa duże tyłki się na nim zmieszczą?:) Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja mam pytanie do użytkowników. Jak wygląda wielkościowo 600? Jest większa od Banidta, czy taka sama? Pozycja jest wygodna? Nadaje się on dla wysokich osób i czy dwa duże tyłki się na nim zmieszczą?:) GSXF ma niżej siodło...tzn ma bardziej wyciętą ku dołowi kanapę w miejscu kierowcy aniżeli Bandit. Jeśli chodzi o jazdę i wygodę to mi odpowiada lekko pochylona pozycja.Która nie męczy podczas jazdy,tak jak męczyła mnie wyprostowana sylwetka.Jeśli chodzi o jazdę w dwie osoby(plus np bagaż)to polecam 750,większy moment dostępny niżej niż w 600.Troszkę więcej kunia ;) Ja mam 186cm wzrostu i jeździ mi się bardzo dobrze.O masie motocykla pisał nie będę,skoro latasz banditem(chyba że tylko pytasz :) )to wiesz o co chodzi. P.S Owe wcięcie w kanapie pozwala jeździć na tym moto ludziom którzy maja 164cm/54kg i nawet troszke mniej ;) Wiem,bo znam kobiete co na takim jezdzi :icon_razz: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Tylko pytam :) Jako, ze przymierzam się do kupna pierwszego moto, pytam i szukam :) ja mam 200cm wzrostu i skoro, w bandicie wyżej siodło, to w nogach kąt większy? Nie chciałbym mieć kolan pod brodą, a pięt na podnóżku pasażera ;) Na początek 600 starczy :) Taki sam silnik jak w Bandicie, więc jest ok ;) Jak się naucze to moze coś większego ;) A jakies dedykowane miejsca do mocowania kufrów są, czy trzeba ciąć, giąć i wiercić? Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.