Bodzyn Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 ale Fazer z 2000 r a FZ6 to dwa rozne motocykle :D moj FZ6 ma zmierzone na hamowni 98 KM na kole :arrow: jezdzi zajebiscie, a ze to 600 to trzeba krecic go wysoko, taki juz ich urok :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoradzio Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 ale Fazer z 2000 r a FZ6 to dwa rozne motocykle dwa różne ale jednak bardzo podobnea ze to 600 to trzeba krecic go wysoko, taki juz ich urok Tu sie nie zgodze tez mam 600 a nie trzeba jej krecic :P Ale z tym"kręceniem" to jest najmniejszy problem kwestia przyzwyczajenia i tyle.Jezdziłem tymi motocyklami i dlatego to co tu napisałem, jest w 100% wiarygodne :D Poprostu nie mam motocykla uniwsersalnego do wszystkiego, w każdym można znaleść zalety i wady. Należałoby tylko tak wybrać żeby podpasować moto do własnych upodobań, a dzieki powyższym opiniom kolega napewno dokona właściwego wyboru ;) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Tu sie nie zgodze tez mam 600 a nie trzeba jej krecic no nie wiem, patrzac na moj wykres momentu i mocy to ciekawie zaczyna sie dziac po 7000 obr, a po 9000 to juz jest rewelacja :twisted: dwa różne ale jednak bardzo podobne chyba tylko z nazwy :D FZ6 ma silnik na wtrysku(od nowej R6), rame aluminiowa, inne hamulce, inne zawieszenie, inne owiewki, lepiej wypada od poprzednika w testach. Nie widze tu podobienstw- sorry jest jedno, jest najlepszy w swojej klasie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoradzio Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 FZ6 ma silnik na wtrysku(od nowej R6), rame aluminiowa, inne hamulce, inne zawieszenie, inne owiewki, lepiej wypada od poprzednika w testach. Nie widze tu podobienstw- sorry jest jedno, jest najlepszy w swojej klasie Moim zdaniem oprócz aluminiowej ramy znaczaco zmienil sie w tym motocyklu jeszcze tylko design i moze poprawiła sie aerodynamika a reszta zmian które tu wymieniłes to tylko zabiegi kosmetyczne bo: wtrysk spowodował tylko to, ze jest płynniejsze oddawanie mocy, ani spalanie, ani osiagi (moc) nie uległy poprawie, siła hamowania identyczna jak w poprzedniku ale za to w starszym modelu hamulce wygladaja bosko a w nowym słabo. W zawieszeniu założe sie że jakbys przejachał sie starym modelem i nowym to nie wyczuł byś żadnej różnicy. Jeździłem nowym ale zaledwie kilkadziesiat km z pasażerem i jest jedna ciekawa rzecz tłumiki pod zadupkiem (wygladaja wg mnie super) ale jeżeli nie masz zamontowanego kufra to spaliny pieknie leca pasażerce na plecki ;) Mozliwe ze jest lepszy ale nie pod kazdym wzgledem.Jak zrobia fazera z silniczkiem 115-120 kM, włożą upside down, znowu heble od R1 i bede chciał jeździć z pasażerem to wtedy go kupie :twisted: a narazie jak jeżdze sam to wybieram V-Twin POWER :D Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Ale jest taki Fazer, z jeszcze lepszym silnikiem, to Fazer 1000 (nie ma tylko amorkow upside down - choc nie wiem jak bedzie mial nowy) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Dwa lata temu miałem taki sam problem. Byłem "zakochany" w wyglądzie Horneta, jednak kupiłem Fazera. Przemawiają za tym:-owiewka-reflektory-dobrze oświetlają w nocy-dłuższe przęglądy międzyserwisowe-tańsze części-tańsze przeglądy-bezawaryjność-mało wad-niskie spalanie-niższa cena zakupuFazer to dobry turystyk, o osiągach słabego ścigacza. :P Jasno , konkretnie i na temat . Stoje wlasnie przed podjeciem decyzji co nastepne i rownież decyduję się pomiedzy bandit a fazer . Ale patrząc na gotówke i chęc młodszego sprzeta to zastanawiałem sie nad banditem . Jednak przegladając forum co jakiś czas coraz bardziej skłaniam się ku fazerkowi na dodatek mój koleś zamienia bandita na fazera . Cos w tym musi być . Jak tylko gotówka pozwoli to fazera łykam (nieomieszkam się pochwalic :twisted: ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 a tak przy okazji jak jest ze spalaniem bandziora tego 1200 , oczywiscie nie katalogowe tylko w praktyce :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 a tak przy okazji jak jest ze spalaniem bandziora tego 1200 , oczywiscie nie katalogowe tylko w praktyce :P Tu chyba jest mowa o 600 ale co tam :lapad: więc katalogowo mój model 2001 ma niby 5,3 ale faktycznie też nie jest źle i bajki opowiadają Ci co mówią o 10. W trasie przy baaaardzo szybkiej jezdzie wychodzi 7-7,5 a w miesie do 8 max. Szybka jazda to 160-220 a w miescie góra 180 :Pto tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 no to i ja dorzuce swoje 5 groszy.Otoz mam 2 te motorki tzn hornet 600 '99 i fazer fzs 600 '2000. pierwsze silnik - no hornet jest zywszy i mocniejszy (nie wiem czy ma znaczenie ale mam sportowy tlumik w hornecie).hornet jest mniejszy.yamaha wydaje sie byc bardziej uniwersalna.Co jest najwiekszym plusem wedlug mnie yamahy-owiewka i troche prowadzi mi sie ja ''spokojniej'' niz horneta.ale ktory nie wybierzesz to dobry wybor.ale ja do swojego horneta kupilem owiewke akcesoryjna - jest o niebo lepiej przy wyzszych predkosciach. ja je oba kocham :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamperov Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Ja osobiście, aktualnie szukam Bandita. Będzie to moje pierwsze moto. Hornet i fazer maja ok 100 KM, to jak dla mnie dużo za dużo jak na początek. Bandit 78KM to też za dużo, ale mam nadzieje że okiełznam tą moc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 fazerka najladniej sie prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 siwypfk napisał:a tak przy okazji jak jest ze spalaniem bandziora tego 1200 , oczywiscie nie katalogowe tylko w praktyce Tu chyba jest mowa o 600 ale co tam więc katalogowo mój model 2001 ma niby 5,3 ale faktycznie też nie jest źle i bajki opowiadają Ci co mówią o 10. W trasie przy baaaardzo szybkiej jezdzie wychodzi 7-7,5 a w miesie do 8 max. Szybka jazda to 160-220 a w miescie góra 180 Dodam skromnie, ze przy bardzo spokojnej jeździe (90kph) mój 1.2 wchłania 4,5ltr, przy przelotowej 120-140 ~5,5l. :P Natomiast tor w Przeźmierowie okupiłem spalaniem 11,7 :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 o bandicie zapomnij badziewie wg. mnie w porownaniu do horneta i fazera.honda to honda choc na hornecie zrobilem moze z 50km,ale fazer to miodzio tak jak wyzej opisane zgadzam sie w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 ok qrcze, jakis fan club Fazera tu się zebrał, cholefka, chciałem powiedziec tylko, że HORNET RULEZ :!: :!: :!: :!: a więcej znajdziesz na www.cb600.com i w jedym temacie gdzie już dzisiaj pisałem kilka słów o Horneciku ;)jak pisał koks, założenie szybki akcesoryjnyj do Hornecika, załatwia problem oporu powietrza :Ppozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Tak na marginesie Bratek .... ładnie prysnąłeś tego swojego horneta ;) jak się spisuje w podróży ?? jak z tą szybką ?? pozycja za kierownicą ?? spalanie , awaryjność , części zamienne , serwis jak to wszystko wygląda koszty utrzymania ?? jak bys mogł cos napisać jako użytkownik :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.