Skocz do zawartości

nerox

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Awo Simson 425 Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    poznań

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia nerox

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ślicznie dziękuje za odpowiedź. urodziłem się w Koszalinie. Piękne miasto. spokojne i można do Mielna pojechać :notworthy: jeśli to klin to spróbuje ściągaczem ściągnąć koło zębate. klin powinien puścić. co o tym myślicie? czy lepiej na gorąco? oczywiście mówię o tym klinie pomiędzy tym właśnie elementem, gdzie wchodzi gumowy krzyżak a końcówką wału :crossy: ściągacz muszę poszukać bo bez niego się nie obejdę. ps czy wie ktoś może ile jest wałeczków na wahaczu? bo coś mi się wydaje, że brakuje po lewej jak i po drugiej stronie. dziękuje z góry za odpowiedź
  2. Witam wszystkich forumowiczów! Stałem się właścicielem simsona awo 425s. części oryginalne i nawet lampa tylna pachnie nrdowskim powietrzem lat60tych :( w razie potrzeby proszę tu zaglądać ponieważ będę umieszczał tutaj problemy z jakimi się spotkałem :icon_eek: i oczywiście nie ukrywam porady ułatwiające mi ich rozwiązanie. po pochwaleniu się mam do Was kilka pytań: 1. gdzie kupić narzędzia specjalistyczne np. ściągacz do tego koła zębatego? 2. znacie kogoś w Poznaniu kto dokonywałby remontów weteranów? np. skrzyni biegów, bo nie wiem czy ma luzy czy nie. 3. macie coś takiego w swoim weteranie? coś wpitego w koło zębata a wałek rozrządu? koło zębate dziękuje z góry za pomoc
  3. nerox

    Simson AVO

    Odświeżę temat :) dwa tygodnie temu stałem się właścicielem awo simson sport. teraz go rozebrałem i szykuje to malowania.
  4. Moim zdaniem amerykanski materializm zniszczy ich. Kiedys Ameryka byla rajem dla ludzi bo sie w niej tworzylo. dzisiaj coraz wiecej sie niszczy...... przyznam sie ze nie fascynuja mnie wyscigi na motocyklu ale podziwiam osoby za ich wysilek (wkladaja cale serce w swoja prace). natomiast zawody coraz popularniejsze w stanach odnosza sie tylko do pierwotnych zachowan ludzi (podniesc adrenaline pokazujac krew, wybuch motocykla - samochodu itp). Dla mnie szacunek budzi osoba ktora musiala wyksztalcic sie aby "cos tworzyc". natomiast niszczyc motocykle moze prostak po podstawowce a to mnie nie pociaga.... ps czekam na ostra krytyke :)
  5. prosze o podanie przedzialu predkosci jaka mozliwa jest do osiagniecia na 6 biegu. (od dolu do v-max). ps ktos wie moze czy wyjdzie nowy model sv czy fazera na 2005 roku (pomijam 1000) dziekuje za szybka odpowiedz ;)
  6. wybaczcie ze tak pozno odpowiadam ale bylem przyduszony przez promotora :buttrock: ale juz rozdzial pracy mgr oddany wiec mam teraz sporo czasu :P. przeczytalem Wasze uwagi ale nadal nie jestem zdecydowany. Chcialem sie juz zdecydowac w pazdzierniku ale na razie odpuszczam. Od stycznia bede sie zastanawiam. mam dwa miesiace na przebadanie jednego i drugiego modelu (moze w 2005 roku cos sie zmieni?! - ale wtedy zapytam Was po raz kolejny o rade). najlepiej byloby sie przejechac i jednym i drugim i tak tez uczynie. do tego celu zakupilem sobie klasyka awo 425 t (wtajemniczeni wiedza co to za sprzet). modle sie tylko o dobra pogode... podszkole sie w jezdzie a pozniej wyprobuje i fazera i svke. ps Najwazniejsze ze fundusze mam juz uszykowane i czekaja.... ps mam nadzieje ze siwat motocykli wyjdzie na przeciw oczekiwaniom i porowna wkoncu svke z fazerem w testach. moze jakas petycja? :P
  7. chcac rozluznic atmosfere mam do Was pytanie: ostatnio ogladalem odcinek "karambol" na tvn turbo i sie troszke przerazilem jak sie w warszawie jezdzi. czy to prawda ze wiekszosc kierowcow: -siedzi na zderzaku kiedy jedzie sie zgodznie z przepisami (50 km/h na trojpasmowce) -calkowicie ignoruje pasy poziome (przy pasie jazdy w prawo wiara jezdzi prosto) -wjezdza na swiatlach na czerwonym (kilka sekund po zgasnieciu zoltego). ps tylko prosze obiektywizmu troszke :)
  8. doloze swoich kilka groszy: rowniez zdawalem od razu na kategorie A i B (B zdalem bez problemu) ale najlepiej bylo w przypadku A. na kursie jezdzilem na wfmce i wogole nie wyjezdzalem na miasto. na egzamnie (zdawalem w poznaniu) byl swiezo sprowadzony motocykl jakis radziecki (cobra - to byla czesc jego pelnej nazwyl) normalnie jak wsiadlem na niego to myslalem ze pomylilem sprzet z rakieta :) (mialem wtedy 17 lat) i niestety nie zdalem bo przy starcie konika zrobilem i sam zrezygnowalem. dostalem od egzaminatora kontakt z gosciem ktory tez mial cobre i po 4 h jazdy (szczegolnie na osemce) zdalem bez problemu. ps chcialem wszystkich pozdrowic ktorzy beda zdwac na kat. A szczegolnie jak wyjada na miasto z wielka elka i kaskiem z antenkami :) (moj ojciec sie rozlozyl jak zobaczyl, ale cicho... :D )
  9. tak jak postanowilem to zrobilem :) odwiedzilem zarowno fazera (jednak 2003) oraz sv 650s. oto moje spostrzezenia: wagowo niczym odczuwalnym sie nie roznia. to jedyna wspolna cecha. a teraz roznice (przynajmniej te ktore zauwazylem): 1.silnik - tak jak wspomnieliscie rozni sie znacznie (nawet mozna to odczuc po odglosie). +dla sv 2. wyglad zewnetrzny (biorac pod uwage preferencje osobiste) - przykro mi niestety ale sv 650s sie troszke zawiodlem (ze mi nie podpasowala - a jak wiadomo jest to zawsze subiektywna klasyfikacja). zdenerwowal mnie jakis pojemnik po prawej stronie (co to jest? na pepsi? :D ) i czy Wam sie tez wydaje ze siedzenie sa wezsze? kolejne spostrzezenie -blotnik przedni nie jest za krotki - czy nie bede mial oplumplanego przez wode silnika? wiem ze podczas deszczy i sniezycy raczej nie bede jezdzil ale jednak.... 3.studiuje na politologii i mialem juz kilka pzedmiotow o handlu, towarze, wolnym rynku, ale zeby przy kupnie motocykla (chce wydac kolo 30 tys zl - czy to jest nic?) sprzedawcy krzywili sie kiedy pytam o specyfikacje motocykla albo wogole ze cos sie pytam? co jest do cholery ze sie tak wyraze!!!! ps za dwa tygodnie dealer bedzie mial fazera z 2004 roku i przyjrze sie juz dokladnie temu egzemplarzowi :) aha jeszcze jeszcze jedno pytanie (no moze dwa): czy w ofercie hondy jest cos podobnego do powyzszych motocykli? oraz czy epiej czekac do stycznia czy juz w listopadzie do kupic? czekajac do stycznia mam na mysli czy modele 2005 beda sie roznily z 2004. jesli ktos zna adres int. to prosze podac od razu chetnie przeczytam wszystko. dziekuje za kolejne szybkie odpowiedzi. ps ps - czy jest jakis motocykl sportowo turystyczny jak fazer czy sv lub cos podobnego ale z walem? jak Wy (uzytkownicy) w praktyce sparujecie lancuch co 500 km?
  10. szybciutko sie wtrace: Pawel-SV porownujesz sv z fazerem z 2003 roku czy mowisz juz o silniku z r6? ps pytanie pomocnicze (oczywiscie dla mnie) 1czy silnik r6 jest slabszy od sv? 2czy cos sie zmienilo w modelu sv na 2005 rok? 3czy jadac pochylony do przodu lekko kladac sie na baku nie bedzie mi ciezej niz siedzac wygodnie (jak na klasyku?) - wybaczcie to pytanie :oops: ale kto pyta nie bladzi.
  11. przyznaje ze troszke sie zafascynowalem fazerem ze wzgledu na silnik wlasnie. mysle ze warto sprobowac... ale zauwazylem ze jestes bardziej za svka. sv to ktore Twoje moto? czy wyjazd 200 km w jedna strone to ciezkie przezycie bedzie dla mnie i towarzyszki? spontanicznie oddaje moc - to rozumiem ale czy mozliwa jest wolniejsza jazda chociaz przez pol sezonu? czy tym motocyklem nie jestem w stanie przyspieszac wolno? wiem ze moje pytania sa troche lamerskie ale trzeba od czegos zaczac i nie od razu bylo sie znawca :) ps1 jutro ide do salonu zobaczyc fazera a pozniej obejrze svke. ps2 3/4 ceny motocykla zapewne pokryje moj ojciec :) ale pod jednym warunkiem iz motocykl bedzie nowy. ps3 moze sie myle co do wyboru motocykla. przerazilem sie troche czytajac ze jazda we dwoje na powyzszym sprzecie jest pomylka, nie chcialbym aby moja druga polowa sie zrazila do jazdy jednosladem, choc z drugiej strony beda z nia jezdzil tylko 1/4 calego przebiegu.
  12. Zaczne od poczatku. jako nastolatek jedzilem sporo na komarku wiec o podstawach jazdy jednosladem wiem. Chcialem kupic cos wiekszego i po przeczytaniu wszystkich (znacznej wiekszosci napewno) tematow z tego dzialu wywnioskowalem iz nalpeszym wyborem bylby fz6 fazer lub suzuki sv650s. tak wyglada teoria.a teraz praktyka i glownie z niej mam do Was pytania: 1. czy poradze sobie z takim motocyklem? (jezdze spokojnie i wiem ze nie bede nim szalal a szczegolnie nie bede porywal sie na znaczne predkosci - powyzej 100 km jesli nie wybadam tego sprzetu -szybciej bede jezdzil moze na kolejny sezon po nabraniu malego doswiadczenia pierwszego). moje pytanie dotyczy glownie fizycznych aspektow jak naprzyklad: czy ciezar 186 kg nie jest za duzo jak na mnie - waze kolo 75 kilo i wzrost 187 cm. 2. czy w przyszlosci -tak za dwa sezony jezdzenia- jadac trasa poznan - wroclaw w dwie osoby bede w stanie normalnie wyprzedzac? czy bede zmuszony redukowac zawsze bieg przed wyprzedzaniem mysle o predkosci kolo 120 km ale nie wiecej. 3. ktory motocykl bedzie lepszy na dluzsze trasy tak do 200 km jednorazowo. slyszalem ze sv ma lepsze siedzonka od fazera? 4. co do kosztow utrzymania- jaka kwote bede przeznaczal na jednego badz drugiego? 5. czy to prawda ze na postoju (na swiatlach) nie mozna zredukowac biegu z 6 lub 5 na 1 czy 2? jesli nasuna mi sie kolejne pytanie lub powstanie po odpowiedzi uzytkownika natychmiast dodam ja ponizej. ps prosze o wywazona odpowiedz - nie w stylu: chcesz sie zabic? wez najpierw 250! tylko po co mam brac nowy motocykl na jeden sezon. uzywanego nie moge bo sponsor sie nie zgodzi. jesli ktos chcialby podzielic sie swoja wiedza chetnie z nim porozmawiam na gg. doswiadczenie posiadacza fazera czy sv zawsze sie przyda. z gory dziekuje za odpowiedzi (forum przegladam codziennie rano i wieczorem :) )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...