Skocz do zawartości

Gaźniki GPZ600r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

 

temat troche z innej beczki ale dla specow to chyba nie problem ;)

 

 

 

Mam Nissana Micre, silnik 1235ccm zasilany jednym gaznikiem sterowanym ponoc elektronicznie.

 

Mam tez w garazu gazniki do Kawasaki GPZ600R w calkiem ladnym stanie. srednica gardzieli gaznikow jest niemal identyczna jak kolektorow ssacych u mnie w micrze, malo tego, niemal idealnie pasuje rozstaw gaznikow do rozstawu cylindrow w aucie.

 

 

w przypadku powodzenia calej operacji jak mialoby sie do tego spalanie? czy przy normalnej jezdzie, tzn nie krecac zbytnio, znacznie by wzroslo? autko dopiero kupilem i narazie bawie sie zeby je odszykowac, ale za jakis czas moja mysl z powodzeniem moglaby byc realizowana. szkoda tylko ciac kolektor dolotowy jesli bede mial pewnosc ze spalanie nie zejdzie przy normalnej jezdzie ponizej 8 czy 10 litrow(teraz podobno zadowala sie w miescie 6, poza miastem ponizej 5)

 

 

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładasz że Japończycy w Nissanie byli idiotami albo byli bardzo złośliwi i specjalnie wstawili taki gaźnik przy którym samochód spala w mieście 6 a mógłby np 5l/100km?? Jeżeli już chcesz coś poprawić to poszukaj mniej wyeksploatowanego gaźnika, oddaj do regeneracji stary albo sam go napraw. A najlepiej to byłoby wstawić wtrysk. Może Nissan produkował te silniki, albo podobne, zasilane wtryskiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazniki wstawilbym w przypadku kiedy:

 

 

spalanie podczas normanej jazdy co najwyzej wzrosloby nieznacznie(powiedzmy do litra na 100 km)

 

podczas krecenia go wyzej, zdecydowanie wyzej, spalanie nie mialoby wiekszego znaczenia, tzn zeby nie przekraczal tych powiedzmy 10-12 litrow, ale roznica pomiedzy pojedynczym gaznikiem a czterema od kawasaki bylaby znaczna, lepsze przyspieszenie i szybsze wkrecanie sie na obroty.

 

wyregulowalem jednak w nim zawory i w porownaniu z motocylowymi te sa po prostu jak z gumy, mozna je reka lekko ugiac. juz mi nie zalezy na tak szybkim wkrecaniu sie na obroty bo szkoda zeby sie z tlokiem spotkaly...

 

nie chodzilo mi o ekonomie, tylko mozliwosc modyfikacji zeby bylo inaczej niz fabryka dala...;)

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byloby duzych roznic, bo musialbys sam lepic kolektory ssace, gdybys zrobil krotkie jak w moto zyskalbyc co prawda gore, a stracil dol, ktory dla samochodu jest podstawa.

Poza tym sam zauwazyles - zmiana jednego elementu pociaga za soba nastepne, niekonczace sie zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma 126 z silnikiem uno 1.0 pod kjs-y

zasilanie - bateria gaźników od yamahy xj 600

wydech także motocyklowy

nie wiem ile z tego wycisnął ale chodzi i wkręca się fajnie (doznania słuchowe)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie będą efekty nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz. Można spekulować, domyślać się itp. Jak bardzo chcesz grzebać a wiem że chcesz to zrobić dla własnej satysfakcji to zdobądź zapasowy kolektor ze szortu i spasuj to razem. W razie niepowodzenia założysz seryjne na miejsce i po kłopocie. Za kilka złociszy na pewno wyrwiesz coś ze zwłok na szrocie. :biggrin:

 

Pomysł masz ciekawy i niezłą wizje. Sam marzę o tym żeby wrzucić turbinkę do jakiegoś moto. Ot tak - dla własnej satysfakcji, zobaczyć co z czym i do czego. Pewnie i tak by się rozsypało ale miałbym co wspominać. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz dużo czasu, zrobisz to precyzyjnie a średnica gardzieli pasuje do średnicy wlotu w głowicy to możesz z powodzeniem robić. Silnik stanie się dużo żwawszy i zyska sporo na momencie obrotowym ale zapomnij o przekraczaniu dopuszczalnych obrotów dla tego silnika bo ma za słabe sprężyny zaworowe.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...