magneto Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 witam. temat troche z innej beczki ale dla specow to chyba nie problem ;) Mam Nissana Micre, silnik 1235ccm zasilany jednym gaznikiem sterowanym ponoc elektronicznie. Mam tez w garazu gazniki do Kawasaki GPZ600R w calkiem ladnym stanie. srednica gardzieli gaznikow jest niemal identyczna jak kolektorow ssacych u mnie w micrze, malo tego, niemal idealnie pasuje rozstaw gaznikow do rozstawu cylindrow w aucie. w przypadku powodzenia calej operacji jak mialoby sie do tego spalanie? czy przy normalnej jezdzie, tzn nie krecac zbytnio, znacznie by wzroslo? autko dopiero kupilem i narazie bawie sie zeby je odszykowac, ale za jakis czas moja mysl z powodzeniem moglaby byc realizowana. szkoda tylko ciac kolektor dolotowy jesli bede mial pewnosc ze spalanie nie zejdzie przy normalnej jezdzie ponizej 8 czy 10 litrow(teraz podobno zadowala sie w miescie 6, poza miastem ponizej 5) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Tylko sobie narobisz roboty, osiagi sie zwieksza minimalnie, a spalanie troche wiecej i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 A mogłby mi ktoś wyjaśnić dokładniej czemu tak jest? Silnik od samochodu po prostu potrzebuje mniej mieszanki od motocyklowego? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Zakładasz że Japończycy w Nissanie byli idiotami albo byli bardzo złośliwi i specjalnie wstawili taki gaźnik przy którym samochód spala w mieście 6 a mógłby np 5l/100km?? Jeżeli już chcesz coś poprawić to poszukaj mniej wyeksploatowanego gaźnika, oddaj do regeneracji stary albo sam go napraw. A najlepiej to byłoby wstawić wtrysk. Może Nissan produkował te silniki, albo podobne, zasilane wtryskiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 gazniki wstawilbym w przypadku kiedy: spalanie podczas normanej jazdy co najwyzej wzrosloby nieznacznie(powiedzmy do litra na 100 km) podczas krecenia go wyzej, zdecydowanie wyzej, spalanie nie mialoby wiekszego znaczenia, tzn zeby nie przekraczal tych powiedzmy 10-12 litrow, ale roznica pomiedzy pojedynczym gaznikiem a czterema od kawasaki bylaby znaczna, lepsze przyspieszenie i szybsze wkrecanie sie na obroty. wyregulowalem jednak w nim zawory i w porownaniu z motocylowymi te sa po prostu jak z gumy, mozna je reka lekko ugiac. juz mi nie zalezy na tak szybkim wkrecaniu sie na obroty bo szkoda zeby sie z tlokiem spotkaly... nie chodzilo mi o ekonomie, tylko mozliwosc modyfikacji zeby bylo inaczej niz fabryka dala...;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 W jednej z gazet o autach, widziałem kiedyś Golfa I GTI z wstawionymi gaźnikami od motocykla właśnie. Skoro go opisywali to musiało to dobrze jeżdzić i sie sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Nie byloby duzych roznic, bo musialbys sam lepic kolektory ssace, gdybys zrobil krotkie jak w moto zyskalbyc co prawda gore, a stracil dol, ktory dla samochodu jest podstawa. Poza tym sam zauwazyles - zmiana jednego elementu pociaga za soba nastepne, niekonczace sie zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 znajomy ma 126 z silnikiem uno 1.0 pod kjs-y zasilanie - bateria gaźników od yamahy xj 600 wydech także motocyklowy nie wiem ile z tego wycisnął ale chodzi i wkręca się fajnie (doznania słuchowe) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Jakie będą efekty nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz. Można spekulować, domyślać się itp. Jak bardzo chcesz grzebać a wiem że chcesz to zrobić dla własnej satysfakcji to zdobądź zapasowy kolektor ze szortu i spasuj to razem. W razie niepowodzenia założysz seryjne na miejsce i po kłopocie. Za kilka złociszy na pewno wyrwiesz coś ze zwłok na szrocie. :biggrin: Pomysł masz ciekawy i niezłą wizje. Sam marzę o tym żeby wrzucić turbinkę do jakiegoś moto. Ot tak - dla własnej satysfakcji, zobaczyć co z czym i do czego. Pewnie i tak by się rozsypało ale miałbym co wspominać. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Jeżeli masz dużo czasu, zrobisz to precyzyjnie a średnica gardzieli pasuje do średnicy wlotu w głowicy to możesz z powodzeniem robić. Silnik stanie się dużo żwawszy i zyska sporo na momencie obrotowym ale zapomnij o przekraczaniu dopuszczalnych obrotów dla tego silnika bo ma za słabe sprężyny zaworowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.