KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Uuuuuuu słabe parametry ...... słabe :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Uuuuuuu słabe parametry ...... słabe :bigrazz: Mi osobiscie by one nie przeszkadzaly, jak wiesz, jezdze nieco spokojniej. Nie kupie go jednak, spalane ma o 0,5 la za wysokie :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Jak na nowy samochod to parametry sa tragiczne, juz 100 razy wole ML 400 CDI... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) Jaka moc? Jakie parametry? Przecież tu chodzi o coś zupełnie innego. Chirurg i hormony mogą zrobić z faceta kobietę. Będzie miał wygląd i parametry a jednak... Takie pomysły poprawiają mi samopoczucie. Zawsze marzyłem o starym 911. Dzisiaj marka Porshe zniknęła z listy moich trudnych do zrealizowania celów. Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez shuy Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 (edytowane) pieprzony tucznik. Niedługo trzeba będzie kategorii C żeby poprowadzić gejowską terenówke. hihi :icon_biggrin: Edytowane 30 Kwietnia 2009 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Nowoczesne diesle to przyszłość. ciągników rolniczych :P Nowoczesne diesle wcale nie są bardziej ekonomiczne od nowoczesnych benzynowców tylko ten moment obrotowy powoduje, że wśród leniwych kierowców wykształciło się coś takiego jak fałszywe odczucie niesamowitych osiągów diesli a tak naprawdę charakterystyka osiągów takiego silnika ma więcej wspólnego z przedwczesną erekcją niż ze sportem. Jest moda na diesle i tyle. Mało brakowało a małolitrażowe benzynowe turbokompresory pokazałyby środkowy palec dieslom ale .... życie :P Poza tym ekologia prędzej czy później dobierze się do dupy wszystkim protagonistom diesli bo pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. A przyszłość nie ma nic wspólnego z ropą naftową. A wracając do Cayenne'a to faktycznie nóż w plecy dla całej legendy porsche. Do tej pory Cayenne było może groteskowo brzydkie ale przynajmniej jechało a tutaj ... żałość. Osiągi na poziomie mojej starej Mazdy Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Mnie to najbardziej zadziwia że .... po jakiś 10k KM trzeba z 0.5 L oleju wlac tak te nowe Diesle chleją to ...... no ale pomęczyłem "grata" licznikowe 240 km/h bez problemu ..... a jeszcze miałem co wcisnąc :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Mam w domu benzynowke, diesla starej generacji i nowoczesnego na CR. I ze wszyztskiego najlepiej jezdzi mi sie nowym. Chwilowa turbodziura, po ktorej nastepuje bardzo przyjemny "but" 310 Nm. W benzynowkach tego nie ma.No i syk turbiny to juz osobna bajka :D Co do Porsche - nigdy mi sie cayenne nie podobało, ze wsadzili do niego diesla to nie ma sie co dziwic - taki trend dziś panuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 (edytowane) Nowoczesne diesle wcale nie są bardziej ekonomiczne od nowoczesnych benzynowców Pod jakim wzgledem ? ? ? tylko ten moment obrotowy powoduje, że wśród leniwych kierowców wykształciło się coś takiego jak fałszywe odczucie niesamowitych osiągów diesli Leniwych ? ? ? Trzeba trache szybciej wychlowac skrzynia bo masz powiedzmy o minimum 2000 - 2500 rpm. mniej niz w benzynie. tak naprawdę charakterystyka osiągów takiego silnika ma więcej wspólnego z przedwczesną erekcją niż ze sportem. Trzeba przyznac, ze tu mnie powaliles :biggrin:. benzyna ma sprawnosc ca. 30 %, diesel ca 40 % wiec jakos Cie nie kumam, moze mnie zle matematyki uczono ale dla mnie 30 jest < od 40. Myle sie ? Jest moda na diesle i tyle. Mało brakowało a małolitrażowe benzynowe turbokompresory pokazałyby środkowy palec dieslom ale I owszem MOZE by i pokazaly tylko jak przekalkulujesz koszty takiego pojazdu to poza pasjonatami nikt tego nie kupi - bo bedzie ZA DROGIE. Edytowane 4 Maja 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 (edytowane) A golfik 1.4 TSI ? Ziooom. Pamiętajmy że cena nie gra roli. będzie dłubane w benzynie tak długo jak z czarnego złota będą robić benzynke. A jak wszyscy wsiądą na ropniaki to cena jej przeskoczy cene benzyny i wtedy tylko zamożni klienci, naprawde, będą jeździć dieselkami. Paradoks. Równowaga popytu i padaży. Chyba już widać. Benzyna nie zginie. Będą w niej dłubać. Ja bym wchodził raczej w silnik na powietrze. Ta idea mi się podoba najbardziej. Tutaj link http://darmowa-energia.eko.org.pl/ genialne ! W dodatku, gdyby, zasilane z elektrowni wiatrowej było to jeźdźimy bardzo tanio. Genialne rozwiązanie dla ludzi zamieszkujących głębokie peryferia, najlepiej w wietrznej okolicy. Edytowane 4 Maja 2009 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 nie ma co porównywać różnych turbodiesli z benzynami - to bez sensu - jesli porownywać - miałem okazję być na testach nowego passata cc, i byly miedzy innymi 2 egzemplarze praktycznie blizniacze, 20 TDI 170 koni i 20 TSI 200 koni, oba dzieki bogu z recznymi skrzyniami, ta sama pojemnosc, oba silniki turbo - takie porownanie ma sens, nie wiem jak spalanie, osiagi w cyferkach itd - to ze strony producenta, ale wrazenia z jazdy ta benzyna sa zniewalajace, od okolo 2 tys obr do pona5 wgniata w fotel, w dieslu trzeba sie nawajchlowac, krotka uzytecznosc mocy itp ... do tego dochodzi komfort - benzyna po prostu cichsza, z gadki z ludzmi mozna bylo wywnioskowac ze uwazaja ze ta nowa benzyna bije diesle na glowe kilka cyferek ze strony producenta: 2.0 TSI 200 km Pojemność, l/cm3 2,0 l/1984 Moc max., kW (KM) przy obr./min. 147 (200)/5100 - 6000 Max. moment obr., Nm przy obr./min. 280/1700 - 5000 Prędkość maksymalna, km/h 237 Przyspieszenie (sek.), 0-80 / 0-100 km/h 5,4/7,6 Zużycie paliwa w l/100 km cykl miejski 11,0 Zużycie paliwa w l/100 km poza miastem 6,1 Zużycie paliwa w l/100 km średnio 7,9 Średni poziom emisji CO2, g/km 186 2.0 TDI 170 km Pojemność, l/cm3 2,0 l/1968 Moc max., kW (KM) przy obr./min. 125 (170)/4200 Max. moment obr., Nm przy obr./min. 350/1750-2500 Prędkość maksymalna, km/h 227 Przyspieszenie (sek.), 0-80 / 0-100 km/h 6,2 / 8,6 Zużycie paliwa w l/100 km cykl miejski 7,4 Zużycie paliwa w l/100 km poza miastem 4,6 Zużycie paliwa w l/100 km średnio 5,6 Średni poziom emisji CO2, g/km 146 cena auto praktycznie identyczna, za dieslem moze przemawiac minimalne mniejsze zuzycie paliwa, no i mniejsza emisja, ale cyfry z osiagow bija diesla na leb ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 TDik ciągnie druta TSI. Powiedzmy sobie prawde prosto oczy, turbodiesle są dla skąpych i mniej zamożnych ludzi :icon_biggrin: Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 cena auto praktycznie identyczna, za dieslem moze przemawiac minimalne mniejsze zuzycie paliwa, no i mniejsza emisja, ale cyfry z osiagow bija diesla na leb ... Nie powiedziałbym, że jest minimalnie mniejsze. W praktyce wyjdzie jakieś 2,5-3l mniej na 100km. Na każdy 1000km mamy więc 25l, dalej licząc na każde 10.000 mamy 250l a na 100.000 km mamy 2500l, mnożąc to w uproszczeniu x 4zl to daje 10.000PLN oszczędności w ciągu roku dla niektórych. Zakładając, że kupuje się takie auto na 250.000km przebiegu oszczędzamy łącznie 25.000 PLN. Mało? Nie sądzę. W końcu to 1/4 wartości samochodu.... i starczy na dokładkę do następnego tak, żeby był 3.0TDi :) a wtedy 2.0 TSI tylko smród powącha :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 3.0TDi smile.gif a wtedy 2.0 TSI tylko smród powącha jesli porównujemy, to podobne silniki - 3.0 benz w turbinie obleci 30 diesla w turbinie i koniec - glupota wg mnie jest porownywanie totalnie innych silnikow - gdzie 30 do 20 porownywac ?????? dla mnie roznica zadna - robie srednio samochodem okolo 5-8 tysiecy rocznie, wiekszosc moich znajomych robi srednio 15-25 tys, jeszcze jedno - choc tu nie jestem pewien to przeglady diesli jak i materialy ekploatacyjne sa drozsze niz do benzyny - ale jak mowie - info niepotwierdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 TDik ciągnie druta TSI. Powiedzmy sobie prawde prosto oczy, turbodiesle są dla skąpych i mniej zamożnych ludzi :icon_biggrin: No , przejechac matizem 1000km (5,6l / 100km) a przejechac jakąś mazdą (modelu nie znam ,duza fura, 2008 około 150KM w dieslu , wyszło 5l/100km ) to w ogóle nie czuć róznicy , totalnie nic , w ogóle ten sam komfort jazdy rozpierdalającym sie benzyniakiem co przestronną i elegancka puszką , a predkosc podróżowania , Paaanie toz to mazda z tym dizlem to mulisko straszliwe... Powiedżmy szczerze , benzyna nigdy nie bedzie miec takiego buta od dołu ze spalaniem 5L/100km. No ale jak wiochmen wpie**oli gaz do trzylitrowej bejcy to pierdoli że benzyniak jest kul a dizel be tylko w jego wypadku benzyniakiem jest bejca na gaz a dizlem traktor. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.