Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Już kiedyś zbudowałem i jakoś nie miałem problemów po zdemontowaniu zegarów. W regulaminie nie widziałem nic na temat usuwania niewygodnych dla Pana postów. Nie ja tu jestem od tego tylko Pan, więc niech Pan pokaże wszystkim jaką mądrością Pan włada. i. Spam – posty niezgodne z omawianym tematem lub nie wnoszące nic do tematu i po dyskusji Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 NATOMIAST na schemacie F3 wyraźnie widać trasę sygnału: z czujnika prędkości na prędkościomierz, z prędkościomierza do modułu kontrolnego zaworu powietrza (air valve control relay) i z tego modułu na zawór powietrza (air control solenoid) nie wiem jakie klapki to otwiera, nie miałem nigdy F3, ale jak widać obecność zegarów nie jest obojętna. Dla dociekliwych (i tych którzy nie umieją korzystać z googli) stronka ze schematami: http://www.motoinfo.yoyo.pl/ Tak więc: jeśli kolega ma instalację od F3 lub też F3 na papierach F2, to niech sprawdzi najpierw jakie sygnały wychodzą z czujnika prędkości i z zegarów i jeśli będą podobne po prostu podepnie czujnik prędkości pod moduł sterowania tym tajemniczym zaworem z pominięciem zegarów. To jest przekombinowanie bo ten motocykl tak samo jak F3 i wiele wiele innych bez zegarów jeździ normalnie. Pani w przedszkolu mi powiedziała- widocznie zna sie na motocyklach. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 no ladne jaja , w f2 szarpie, a w rr jakos nie :icon_razz: a przepasc technologiczna jest ogromna... czekam na szczegoly bo jestem ciekawy , moze sie czegos jeszcze naucze :crossy: Poczytaj post #18 to może czegoś się dowiesz. A teraz jako znawca Hondy powiedz nam jaki to model CBR 600 F2 i co to przejściówka F2/F3 W motocyklach Hondy nigdy nie było przepaści technologicznej. Wypada użyć terminu "postęp technologiczny" Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 no ladne jaja , w f2 szarpie, a w rr jakos nie a przepasc technologiczna jest ogromna... czekam na szczegoly bo jestem ciekawy , moze sie czegos jeszcze naucze Co ma przepaść technologiczna do rodzaju konstrukcji? Zapewne są dwa różne rozwiązania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam Moim zdaniem temat do kosza, posty które nic nie wnoszą do tematu prócz obrażania i pojawia się wątek satanistyczny, panowie trochę kultury bo te dwie strony postów nic nawet nie przybliżyły pytania, poza tym kolega który robił przeróbkę powinien pisać w tym temacie po to aby w razie potrzeby mógł udzielić odpowiedzi a nie kolega kolegi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nie mam hondy, ale interesuję się bardzo, bardzo amatorsko mechaniką, staram się o ile mogę sam naprawiać motocykl i choć świetnie radziłem sobie z dwusuwami, to japońce są jakby poza zasięgiem, dlatego każde rady bardziej oblatanych w temacie są dla mnie niezwykle cenne. Chciałbym kiedyś doczekać momentu kiedy własnoręcznie wyreguluję zawory i z piwkiem w ręku będę wsłuchiwał się w melodię z tłumika. BTW Panie Piotrze, jak to w końcu jest? Sam nie odłączę zegarów, bo na cholere. Nie zamierzam udoskonalać czegoś co w swej istocie powinno być doskonałe i niezawodne, ani nic kombinować, ale zaintrygował mnie temat i jak to w końcu jest z tymi zegarami? Ma to związek z przerywaniem przy dużych prędkościach czy nie, jeśli tak to czy przerywanie ma związek z zapłonem, czy z dozowaniem paliwa, a może jeszcze co innego? Pozdro! P.S. Chłopaki zaciśnijcie trochę zwieracze, to nie forum przy piwie, ani gej party - tylko dział o mechanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) Bo Piotr jest nie omylny, a jak się myli to znaczy że ma doczynienia z gówniarzami!!! A wracając do pytania, z tą przypadłością jest jak z dowcipem o pająku i rosyjskich naukowcach- zła diagnoza. F2 ma chwyt powietrza z przodu pozbywając sie plastików zepsuto zaprojektowany opływ powietrza. Reszta wynika z logiki. Edytowane 17 Lutego 2009 przez baba_zanetti 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Poczytaj post #18 to może czegoś się dowiesz. " czyli co ??F2 mozna jezdzic z zerwana linka licznkia czy trzeba na lawecie wracac?? WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 bardzo mądrze babo ! Hunter - zegary, ich brak, problemy z modólem = zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu jednakże w tym przypadku z elektryką nic wspólnego to nie ma. - takie moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nie mam hondy, ale interesuję się bardzo, bardzo amatorsko mechaniką, staram się o ile mogę sam naprawiać motocykl i choć świetnie radziłem sobie z dwusuwami, to japońce są jakby poza zasięgiem, dlatego każde rady bardziej oblatanych w temacie są dla mnie niezwykle cenne. Chciałbym kiedyś doczekać momentu kiedy własnoręcznie wyreguluję zawory i z piwkiem w ręku będę wsłuchiwał się w melodię z tłumika. BTW Panie Piotrze, jak to w końcu jest? Sam nie odłączę zegarów, bo na cholere. Nie zamierzam udoskonalać czegoś co w swej istocie powinno być doskonałe i niezawodne, ani nic kombinować, ale zaintrygował mnie temat i jak to w końcu jest z tymi zegarami? Ma to związek z przerywaniem przy dużych prędkościach czy nie, jeśli tak to czy przerywanie ma związek z zapłonem, czy z dozowaniem paliwa, a może jeszcze co innego? Pozdro! P.S. Chłopaki zaciśnijcie trochę zwieracze, to nie forum przy piwie, ani gej party - tylko dział o mechanice. W zależności od prędkości moduł steruje zaworem który powoduje różnice ciśnienia w komorach pływakowych gaźników przez co motocykl płynnie przyspiesza mając optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną a jednocześnie nawet katowany pali sporo mniej i nie jest tak podatny na zalania jak wtryskowy F4 ale to tylko takie chwilowe zboczenia konstruktorów Hondy w tamtym okresie. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietekgpz Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 W zależności od prędkości moduł steruje zaworem który powoduje różnice ciśnienia w komorach pływakowych gaźników przez co motocykl płynnie przyspiesza mając optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną a jednocześnie nawet katowany pali sporo mniej i nie jest tak podatny na zalania jak wtryskowy F4 ale to tylko takie chwilowe zboczenia konstruktorów Hondy w tamtym okresie. I dlatego taki zawór istnieje TYLKO w tytułowej CBR. Chwilowo oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 W zależności od prędkości moduł steruje zaworem który powoduje różnice ciśnienia w komorach pływakowych gaźników przez co motocykl płynnie przyspiesza mając optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną a jednocześnie nawet katowany pali sporo mniej i nie jest tak podatny na zalania jak wtryskowy F4 ale to tylko takie chwilowe zboczenia konstruktorów Hondy w tamtym okresie. A czy dałoby się, nawet kosztem zwiększenia zużycia paliwa, tak wyregulować gaźniki, żeby wszystko "chodziło" bez licznika prędkości, ale zaznaczam - przy zwiększonym zużyciu paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezik Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) zaznaczam że dało by się to osiągnąć, odpinasz zegary i robisz dziure w baku :) Edytowane 17 Lutego 2009 przez pezik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Oczywiście , że się da. Wystarczy wywalić oryginalne gaźniki i zamontować tam "CR"y ze stożkami bez airboxu, obniżyć głowicę i zrobić korektę kanałów wylotowych. Potem tylko wywalić szybkościomierz i można trenować starty. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbens Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 zaznaczam że dało by się to osiągnąć, odpinasz zegary i robisz dziure w baku :) Dokładnie, wtedy zużycie paliwa znacznie wzrasta i moto chodzi bez zegarów. Czyli to czego oczekujesz drogi kolego motocyklisto HunterM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi