Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi ramami to nie tak Sherman. Problem dotyczył zarówno K5, jak i K6. I oba modele posiadają fabrycznie dokładnie tą samą ramę. Akcja serwisowa polegała na tym, że ramę wzmacniano specjalną "wklejką" od spodu - podczas oględzin można od razu ją zauważyć, gołym okiem. Był to jednak typowy recall, nie montowali tego od razu po wyjeździe z fabryki, tylko podczas akcji serwisowej, stąd nie każdy egzemplarz ma to wzmocnienie. Ja miałem K6 z USA, bez tego wzmocnienia i nic się z ramą nie działo.

 

Rudy jak chcesz szczegóły o K5 K6 to pytaj, nawinąłem tym sprzętem z 30 kkm, więc cośtam cośtam powiedzieć mogę, choć nie mam porównania z dychą.

 

O, a wzmocnienie ramy w Gixie wygląda tak:

 

aaatcz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladna, bardzo ładna Yubasku, choć nie tania ale łapie się w granicach mych możliwosci, choć za tą kase mozna by wytarmosić mniej piękną 06-07 a co ostatecznie zdecyduje to sie okaże jak zniknie z mego garażu SP-1 . Nie myslcie, ze mam złe zdanie o VTR ale sie poprostu znudziła, auto traktuje jak koniecznosc, moto jak przyjemnosc, a ta szybko sie nudzi, 2,5 sezonu na sp starczy.

Więcej info, więcej info ! Proszę ! Pzdr.

 

Fat, zajeiste dzieki, nie wiedziałem nawet jak to wzmocnienie wygląda, wygląda dość komicznie ale ważne, że daje rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomarańczowa to ma jakiś problem z kolorem ramy po prawej pod zbiornikiem

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Za taką kasę to uważam naprawdę rewelacyjny wybór.

Porównajcie sobie ile trzeba zapłacić za litra z konkurencji w tych samych rocznikach...kawa wychodzi najkorzystniej! Do tego ten rocznik jest wyjątkowo mocny. To moto fruwa!

Nie wiem czy 20 kantów to średnia cena za roczniki od 2008, ale bardzo dużo modeli wokół tej właśnie cyfry oscyluję.

Jak trafi się pewna sztuka z tego rocznika i nie kosztuje 3 dych, to nie ma nad czym się zastanawiać.

 

Pozdr.

Edytowane przez Djobeł

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Djobeł ma rację :) dlatego popierniczam kawką 08

jeszcze się silnik nie zatarł, rama nie pękła i ma zaj....te hamulce :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dziewuchę da się wyrwać?

 

hmmm, nie wiem, nie próbowałem

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przez blisko rok miałem ZX10R 2007... Motocykl kupiłem po półtora rocznej przygodzie z ZX9R :) Odnośnie osiągów - Dycha to wariatka, na 1 faktycznie ciągnie ponad 160 km/h! Motocykl bardzo wygodny jak na sporta, stosunkowo lekki, dobrze składa się w zakręty :) Heble też niczego sobie, miałem założone stalowe oploty i przy normalnej jeździe, trasa - miasto radziły sobie świetnie :) Niewątpliwie zalętą po założeniu szybki double-bubble jest znakomita ochrona przed waitrem :) Dycha jest też bardzo ekonomiczna ;) Kiedyś w trasie lecąc z plecakiem oraz kolegami posiadającymi nakedy, przy lajtowej jeździe czyli prędkościach około 120-130 km/h spalanie wychodziło w okolicach 5 litrów :) W mieście latając "normalnie" około 6,5-7 litrów a przy ostrzejszej jeździe 8-9 litrów... Co do pękających ram - widziałem zdjęcia pęknięc (tylko po dzwonach!) w okolicach główki ramy - na to trzeba zwrócić uwagę przy zakupie. "Same z siebie" raczej nie pękały :P Ogólnie motocykl godny polecenia, aczkolwiek naprawdę mocny więc trzeba uważać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj więcej - dobrze opisane :-)

Poważnie zaczynam rozważać dychę jako kolejne moto jeśli nie kupię V-ki.

Podoba mi się zwłaszcza to dzikie zachowanie, większość właścicielki twierdzi, że kawa jest zdrowo po**bana, a ja właśnie takiego motocykla poszukuje dla siebie :-)

Czy poprzednie modele dychy tj 2004-2005 były równie udane jak następca?

 

Poproszę użytkowników o parę komentarzy!

 

Pozdr

Djobeł

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

04-05 to ponoć najbardziej dziki wypust.

Dzieś na forum zagraniczym o tym czytałem. Ponoć zbyt wielu ludzi "stawało na głowie" - motocykl był ponoć za szybki i kawasaki wprowadziło pewne ograniczenia w silnikach w nowszych rocznikach. Czytałem też że w USA zx10r mają obciętę kilkanaście koni z powdu rozporządzeń prawnych dotyczących hałasu.

 

Freaking beast:

Edytowane przez samonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie jak jest z ramami w 04-05 , na facebooku niedawno podłączył sie Gościuniu ktory lata na sp-1 , chwile popisalismy, twierdzil, ze mial zx10r 04 i wlasnie rama mu peka, odradza, psy wiesza na dyszce, ale wiem, ze co człowiek to opinia, ale wole sie upewnic, a moze ktos z was chce sie zamienic : dycha na sp-1 - dopłace rzecz jasna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...