Boa Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Z ciekawości zapytam, czy są jacyś użytkownicy? Ew osoby, które miały do czynienia z tym sprzętem :buttrock: Chętnie posłucham opinii (ergonomia, komfort jazdy, spalanie, osiągi, serwis und viele mehr :icon_twisted: )organoleptycznych :icon_mrgreen: Pozdro. Boa. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Chętnie też posłucham opinii o XB12R ;) Fenomenalny sound :eek: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Boa poczytaj w temacie ogólnym Buell, łącznie z linkami i wsio będziesz wiedział...Pozdr. Desmoquatraciak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Ja też choruję na to moto :bigrazz: tylko w wersji 12. Chcę w przyszłości kupić ten motocykla jako drugie moto po sportowym Ducati który niestety też jest narazie w przyszłości :bigrazz: Ma silnik z H-D więc chciałbym się pobawić trochę w tunning tego silnika. Rynek H-D w USA jest ogromny i myślałem żeby sprowadzić jakieś akcesoryjne głowice itp. może ktoś coś już przerabiał taki silnik lub zna go z H-D? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Chcesz przerabiać silnik HD czy silnik Buella? Jeśli HD to można by podłubać ale po co jak można kupić Buella. Mam Sporta 1200 i Bułkę 12R i powiem Ci że z tego i z tego można czerpać OGROMNĄ przyjemność z jazdy!! A co do zmian to można w nieskończoność niemal dłubać. Ja pozmieniałem obydwa. Gorąco polecam zmiany - czyli przesiadkę na HD/Buell!! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Bułki są wporzo jako drugie moto. Latałem XB9R kolegi i morda mnie się cieszyła cały czas. :biggrin: Niezły pocisk na miasto, poręczny i super jazda no i ten huk z wydechu..... :buttrock: :buttrock: Ale osobiście wolałbym dobrze pogrzebanego Sporta 1200, w końcu klasyczna linia bardziej mi pasuje bo brzuch nie przeszkadza. :biggrin: Zajrzyjcie w dział Customów, tam kolega B&T Customs pisze o swoim obecnym projekcie extremalnej przeróbki Bułki 12. :buttrock: Edytowane 4 Marca 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starky Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 W zeszłym roku sprawiłem sobie XB9SX z 2006 roku. Zabawka jest świetna, zamienił bym ja w przyszłości na XB12S. Wymieniłem wydech na Jardina, dźwięk jest niesamowity, planuję w przyszłości zmienić moduł i filtr powietrza. Dołączam się do apelu maarp-a i gorąco polecam zmiany - czyli przesiadkę na Buell/HD!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 (edytowane) Marcin! Tak jak piszesz! Jak będę miał swoją w Wawie to się wymienimy bo nie miałem okazji testowac xb9 a Ty wypróbujesz xb12 na RACE KIT'cie! Nota bene podoba mi się Twoja Bułeczka - zdrowy okaz! Tylko koniecznie zmień tę odmę! Edytowane 24 Marca 2009 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Fenomenalny sound :eek: Ja pie*dole! Gada kosmicznie :icon_eek: :lalag: Ja mam zamiar dorwać kowala od siebie, który posuwa lightingiem - zobaczymy co powie na temat tej maszyny :bigrazz: Ogólnie wy*ebioza na maxa :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Widzę, że nie tylko mnie urzekło :buttrock: :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Widzę, że nie tylko mnie urzekło :buttrock: :D Oj nie, nie :wink: Piękna maszyna :lalag: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Aaatam Youtube. Bułki trza na żywo posłuchać. Wtedy dopiero ciarki idą po plecach. :biggrin: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Wiesz- skoro już na YT chwyciło za serce, to na żywo może być tylko lepiej ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 (edytowane) a ja mam takie pytanie, moze jest dla kogos glupie ale chcialbym sie dowiedzec :icon_razz: na tym filmiku widac wyraznie jak kolo odkręca manetke to tył moto wyraźnie sie ugina, domyślam że od wzrostu obrotów silnika :icon_rolleyes: i teraz pytanie czy w kazdym moto z poprzecznie ulozonym walem takie cos sie dzieje? i dlaczego tak nie jest w iksjocie albo bandziorku? pewnie dlatego ze to nie 1200ccm :icon_biggrin: ale czy to zalezy tylko od pojemnosci silnika? slyszalem tez o jakims bmw (moto) ktore mialo podłużnie ułożony wał i przy odkręcaniu manetki na postoju przechylał sie na bok :icon_mrgreen: ps. a ten sound zakur*isty i zgodze sie ze na zywo jeszcze lepszy, ostatnio mialem okazje spotkac takiego jak stalem przed swiatlami, specjalnie ruszylem pozniej zeby uslyszec jego wygar, no wrazenia nie do opisania :icon_razz: Edytowane 9 Lipca 2009 przez Szynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 i dlaczego tak nie jest w iksjocie albo bandziorku? pewnie dlatego ze to nie 1200ccm :icon_biggrin: ale czy to zalezy tylko od pojemnosci silnika? bo japsi mają lepsiejsze zawiechy, to ich tak nie dogina :icon_twisted: a tak poważnie to efekt AFAIR działania momentu żyroskopowego wału, uzależniony od wirujących mas. a że post-harleyowskim v2 są one sporo większe, to efekty bardziej widoczne bmw ze wzdłużnym wałem owszem, wychyla się, ale na postoju. podczas jazdy efekt nie jest zauważalny jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.