Skocz do zawartości

Buell XB9r oraz XB9s


Rekomendowane odpowiedzi

Z ciekawości zapytam, czy są jacyś użytkownicy?

Ew osoby, które miały do czynienia z tym sprzętem :buttrock:

 

Chętnie posłucham opinii (ergonomia, komfort jazdy, spalanie, osiągi, serwis und viele mehr :icon_twisted: )organoleptycznych :icon_mrgreen:

 

 

Pozdro.

Boa.

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też choruję na to moto :bigrazz: tylko w wersji 12.

 

Chcę w przyszłości kupić ten motocykla jako drugie moto po sportowym Ducati który niestety też jest narazie w przyszłości :bigrazz:

 

Ma silnik z H-D więc chciałbym się pobawić trochę w tunning tego silnika. Rynek H-D w USA jest ogromny i myślałem żeby sprowadzić jakieś akcesoryjne głowice itp. może ktoś coś już przerabiał taki silnik lub zna go z H-D?

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chcesz przerabiać silnik HD czy silnik Buella? Jeśli HD to można by podłubać ale po co jak można kupić Buella. Mam Sporta 1200 i Bułkę 12R i powiem Ci że z tego i z tego można czerpać OGROMNĄ przyjemność z jazdy!! A co do zmian to można w nieskończoność niemal dłubać. Ja pozmieniałem obydwa.

Gorąco polecam zmiany - czyli przesiadkę na HD/Buell!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bułki są wporzo jako drugie moto. Latałem XB9R kolegi i morda mnie się cieszyła cały czas. :biggrin: Niezły pocisk na miasto, poręczny i super jazda no i ten huk z wydechu..... :buttrock: :buttrock: Ale osobiście wolałbym dobrze pogrzebanego Sporta 1200, w końcu klasyczna linia bardziej mi pasuje bo brzuch nie przeszkadza. :biggrin: Zajrzyjcie w dział Customów, tam kolega B&T Customs pisze o swoim obecnym projekcie extremalnej przeróbki Bułki 12. :buttrock:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W zeszłym roku sprawiłem sobie XB9SX z 2006 roku.

Zabawka jest świetna, zamienił bym ja w przyszłości na XB12S. Wymieniłem wydech na Jardina, dźwięk jest niesamowity, planuję w przyszłości zmienić moduł i filtr powietrza.

Dołączam się do apelu maarp-a i gorąco polecam zmiany - czyli przesiadkę na Buell/HD!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin! Tak jak piszesz!

Jak będę miał swoją w Wawie to się wymienimy bo nie miałem okazji testowac xb9 a Ty wypróbujesz xb12 na RACE KIT'cie!

Nota bene podoba mi się Twoja Bułeczka - zdrowy okaz! Tylko koniecznie zmień tę odmę!

 

 

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Aaatam Youtube. Bułki trza na żywo posłuchać. Wtedy dopiero ciarki idą po plecach. :biggrin: :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie, moze jest dla kogos glupie ale chcialbym sie dowiedzec :icon_razz:

 

na tym filmiku

widac wyraznie jak kolo odkręca manetke to tył moto wyraźnie sie ugina, domyślam że od wzrostu obrotów silnika :icon_rolleyes:

 

i teraz pytanie czy w kazdym moto z poprzecznie ulozonym walem takie cos sie dzieje?

i dlaczego tak nie jest w iksjocie albo bandziorku? pewnie dlatego ze to nie 1200ccm :icon_biggrin:

ale czy to zalezy tylko od pojemnosci silnika?

 

slyszalem tez o jakims bmw (moto) ktore mialo podłużnie ułożony wał i przy odkręcaniu manetki na postoju przechylał sie na bok :icon_mrgreen:

 

ps. a ten sound zakur*isty i zgodze sie ze na zywo jeszcze lepszy, ostatnio mialem okazje spotkac takiego jak stalem przed swiatlami, specjalnie ruszylem pozniej zeby uslyszec jego wygar, no wrazenia nie do opisania :icon_razz:

Edytowane przez Szynka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dlaczego tak nie jest w iksjocie albo bandziorku? pewnie dlatego ze to nie 1200ccm :icon_biggrin:

ale czy to zalezy tylko od pojemnosci silnika?

 

bo japsi mają lepsiejsze zawiechy, to ich tak nie dogina :icon_twisted:

a tak poważnie to efekt AFAIR działania momentu żyroskopowego wału, uzależniony od wirujących mas. a że post-harleyowskim v2 są one sporo większe, to efekty bardziej widoczne

bmw ze wzdłużnym wałem owszem, wychyla się, ale na postoju. podczas jazdy efekt nie jest zauważalny

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...