tomek szabla Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Prośba do Was.Czy wiecie jak prawidłowo odpalać ten motor.Miałem wcześniej Yamahe i czy zimna czy ciepła paliła z rozrusznika na dotyk.Ten motor, z dzisiejszym przebiegiem 160 km i 5 mh, pali jak mój pierwszy husaberg.Normalnie na zimnym silniku przy włączonym ssaniu nie MA SZANS odpalić silnika z guzika (aku załadowane na ful.)podczas jazdy to jak mu się umyśli..., albo zapali z guzika albo nie, a jak mu daje z kopa to w miarę pali.Nie wiem czy techniki odpalania KTM są inne niż u YAMAHY? Dodam że mam Akropovica, jeśli chodziło by o zestrojenie gaźnika.Użytkownicy wiedzą jakie te motory są wysoki więc nie muszę chyba pisać jak przyjemne jest kopanie 530 stki jak braknie drzewa kolo ciebie...HELP :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Prośba do Was.Czy wiecie jak prawidłowo odpalać ten motor.Miałem wcześniej Yamahe i czy zimna czy ciepła paliła z rozrusznika na dotyk.Ten motor, z dzisiejszym przebiegiem 160 km i 5 mh, pali jak mój pierwszy husaberg.Normalnie na zimnym silniku przy włączonym ssaniu nie MA SZANS odpalić silnika z guzika (aku załadowane na ful.)podczas jazdy to jak mu się umyśli..., albo zapali z guzika albo nie, a jak mu daje z kopa to w miarę pali.Nie wiem czy techniki odpalania KTM są inne niż u YAMAHY? Dodam że mam Akropovica, jeśli chodziło by o zestrojenie gaźnika.Użytkownicy wiedzą jakie te motory są wysoki więc nie muszę chyba pisać jak przyjemne jest kopanie 530 stki jak braknie drzewa kolo ciebie...HELP :lalag: Mam 450 z 2008 i nigdy nie miałem żadnych problemów z odpalaniem z rozrusznika. Odkręcam paliwo, przekręcam manetkę raz - na chwilkę, włączam ssanie, odpalam z rozrusznika - jak jest zimny to czasami dwa trzy razy muszę guzik dusić. Może masz coś pokręcone przy mieszance (za dużo paliwa) lub wolnych obrotach? Ja mam mieszankę ustawioną na 2 do 2,25 obrotu śrubki (w stosunku do zalecanego 1,75) - dla 530 SIX days zalecają 1 obrót (czyli tak 1,25-1,5 powinno być O.K.). Ewentualnie coś Ci się psuje w samym rozruszniku. To ma po prostu działać. Nie ma tu żadnych magicznych 'sposobów'. pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 może miałeś regulowany gaźnik dla temperatury ~20*C a przy temperaturze w okolicach ~0*C jest już inny skład mieszanki ponieważ powietrze gęstnieje + większa wilgotność jeśli trochę na plusie. Wydech też robi różnicę. Generalnie to ja ze strzała nożnego odpalam swoją LC4 400 Jak nie chce palić na zimno na ssaniu, a bez pali to stawiałbym na zbyt bogatą mieszankę. Sprawdź też filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) Dzięki chłopaki. Wydaje mi się że jest słaby akumulator, bo jak go teraz załadowałem to na zimnym silniku na ssaniu trochę pokręcił i odpalił, jednak w terenie jak już pare razy użyje rozrusznika to tak jak by mu brakowało prądu bo już kręci wolniej i nie pali.Wtedy go zalewa i trzeba się okopać, że się jeździć odniechciewa.Może to być też spowodowane temperaturą.Jest koło 0 - 5 st.C. Tylko czemu najdroższe enduro ma takie kaprysy? Yamaha czy to mróz czy upał pali na dotyk i nie ma tu mowy o kręceniu gaźnikiem.Spróbuje tak jak radzicie pobawić się składem mieszanki, o defekcie rozrusznika nie ma mowy- to nowy motor.Generalnie problem staram rozwiązać się sam, bo szkoda czasu na wożenie motocykla do serwisu, a prawdopodobnie to jakaś błahostka.Boję się tylko, że do wydechu AKROPOVICA trzeba inaczej zestrajać gaźnik, a jednocześnie mam nadzieję że jeśli tak, to salon wydając motocykl też o tym wiedział. Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie niech napisze Jak coś zdziałam i nie zepsuje to się pochwale. Edytowane 12 Lutego 2009 przez tomek szabla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 seryjnie ten motor ma wiele blokad, upewniłeś się czy wszystkie wyciągnąłeś, mój znajomy tez nie dawno kupił ten sam motor i jego pali na zimnym czy ciepłym bez zadnego probemu, guziczek i od razu. a jak nie to zawieź motor do serwisu ktm niech chłopaki tam kombinują co ty sie bedziesz męczył jak masz gwarancje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 WItam Kumpel kupil KTMa exc 530 i rowniez wsadzil wydech akry. Tylko ze on w komplecie od dilera dostal komplet do gaznika dzieki ktoremu mozna odblokowac ten motocykl, dysze iglice itp. Mial problem ze na zimnym palil ok ale na cieplym nie chial palic. Widocznie potrzebujesz przestrojenia gaznika. Na forum thumpertalk znalazlem jak gosciu ma ustawiony gaznik pod ten wydech (wersja amerykanska jak sie nie myle wiec moga sie roznic): KTM TECH TORQUE SPECS 530 WITH AKRO EXHAUST dysza paliwowa - 42 iglica - OBDTR 5 ząbek dysza główna –188 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annihilator Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 a i to ci się przyda http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...roducts_id=1950 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) jeśli masz problemy z odpalaniem to na 100% do zmiany dysza w gaźniku lub regulacja tylko, a przy zmianie wydechu to podstawa, a z niskich obrotów jak gwałtownie dodasz gazu to dławi się? strzela w wydech? Edytowane 12 Lutego 2009 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 , a z niskich obrotów jak gwałtownie dodasz gazu to dławi się? strzela w wydech? nie, nie dławi się i w rurę nie bije. Dziś wróciłem z serwisu KTM i wiele się nie poprawiło.Luzy zaworowe zostały skorygowane, ustawione obroty silnika.Ktm jest zalany takim olejem, i serwisant stwierdził, że olej jest za gęsty i to wyjaśnia sprawę ciężkiego palenia moto w niskich temperaturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 a co ma olej do odpalania...przez to conajwyzej bedzie wolniej kręcił ale zapalić musi, Ktm-y bardzo ładnie palą i nie potrzeba do tego żadnych technik, poprostu kopiesz lub wciskasz guzik. na 100% masz gaźnik do regulacji, miałem 3 nowe 530-stki i każda miała tą usterke, po regulacjach gaźnika jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 a co ma olej do odpalania...przez to conajwyzej bedzie wolniej kręcił ale zapalić musi Niekoniecznie. Przerabiałem to i z przycisku nie szło bo rozrusznik ciągnął ale bez przekonania a z kopa owszem. Co do nowego wydechu to się zgadzam, gaźnik wymaga dostrojenia, to jest pewne i nie rozumiem czemu nie zrobiono tego w serwisie :rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.