Skocz do zawartości

annihilator

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O annihilator

  • Urodziny 05/11/1985

Osobiste

  • Motocykl
    KTM-LC4 640
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1278832

Informacje profilowe

  • Skąd
    POLSKA

Osiągnięcia annihilator

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja miałem używaną głowice i poza nią reszta była spoko
  2. Powiem ci ze jak wymieniłem pierwszą głowice to może zrobiłem z 1000 km i padła w tym samym miejscu ale doszliśmy do wniosku ze szkoda kupować kolejną i wsadziliśmy normalną nie high flow i działa a jest taniej
  3. Pęknięcia były od strony rozrządu miedzy gniazdami zaworowymi .Te głowice tak mają bo została zwiększona średnica zaworów a miejsca tam już było i tak mało.
  4. Na 100% pęknięta głowica przy trzonku zaworowym miałem już dwa takie przypadki w lc4
  5. Cz hałasuje bo posiada suche sprzęgło i stąd się wydobywają odgłosy metalicznego stukotu.
  6. a i to ci się przyda http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...roducts_id=1950
  7. no fakt jeżyk przyjazny :biggrin: jeśli macie coś jeszcze na temat exc-r to bardzo proszę o zamieszczanie .pozdrawiam :notworthy:
  8. Witam! zamieszczam link do stronki jak regulować zawory w exc-r może się komuś przyda . http://www.crosseinsteiger.de/03366e99f10d...hlepphebel.html
  9. ten fiolet jest od podgrzewania wału przy montażu korby
  10. możliwe ze padł czujnik halla kolega miał podobne objawy w ktm-e
  11. http://isohunt.com/torrents/enduro to ten link sixdays
  12. tu jest sporo nawet sixdays2007 CHILE DVD ładna jakość a ten film co jawą pomykali nosił nazwę prywatne śledztwo
  13. Witam! mam pytanie jakie są luzy zaworowe w lc4 rocznik 2004? i jak się do tego zabrać? Proszę o informacje
  14. Witam! jestem posiadaczem ktm-a lc4 640 rocznik 2004 .I mam pytanie czy jest ktos na forum kto moze napisać jak krok po kroku pozbyć się systemu EPC?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...