Rafał.89 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Poprzedni właściciel mojej Hondy paskudnie przyspawał oparcie pasażera które się ułamało, więc macie jakieś sposoby na pozbycie się tergo lub zatuszowanie? Wrzucam perę fotek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2ffa259f0f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...20952ee4cf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...42ed97db23.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9b6d3dba55.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 A dalej chesz mieć te przyspawane prety ? ja bym je odcioł spawy zeszlifował delikatnie pilnikiem pospawał 2 raz i potraktował srebrzanka spawy. Nierzucało by sie tak w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Poprzedni właściciel mojej Hondy paskudnie przyspawał oparcie pasażera które się ułamało, więc macie jakieś sposoby na pozbycie się tergo lub zatuszowanie? Niezły kowal :banghead: Niestety ale cudów nie ma. Możliwe są tylko 2 wyjścia: kupno drugiego niepokiereszowanego detalu, lub mozolne opiłowanie spawów szlifierką kątową i pilnikiem i ponowne chromowanie lub malowanie. Inaczej się nie da zamaskować lub bezboleśnie usunąć. :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Też tak myślałem żeby zeszlifować tylko z tym chromowaniem gorzej bo u mnie to drogo jak cholera, a pomalowanie np. hammeritem to za bardzo się rzuca w oczy (placki takie z farby) :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Spawam w osłonie Argonu ,ja bym to odcioł ,nierówności zeszlifował , na nowo pospawał w osłonie argonu spoiwem kwasoodpornym (chromowo-niklowym) następnie drobny papierek ścierny a na końcu szlifierka kontowa z tarczą filcową i specjalna pasta polerska do kwasówki.W połowie lutego będę na Lubelszczyźnie mógłbym ci to zrobić, jeśli nie masz się kogo czepić. Edytowane 31 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 To ty wszędzie ze sobą sprzęt wozisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Nie no bez przesady ale tak pod takim względem że mógłbyś mi to przekazać ale i pocztą mi ludzie tłumiki przysyłają jak w drugim końcu Polski mieszkają jak zdecydują się na przeróbkę.Sprzęt mam na Mazowszu. Edytowane 31 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Czy mechanik zawsze będzie się kojarzył z prostakiem nieznającym polszczyzny? Czy nie chodziliście do szkoły? ORTOGRAFIA!!! Edytowane 31 Stycznia 2009 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 ślusarz/spawacz a nie mechanik :icon_razz: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamesko Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ciężko się czyta kolegę Edzia. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Widzę że co niektórzy nie za wiele mają do powiedzenia na temat ,najlepiej przychodzi im ocena innych.Może panowie -co niektórzy ,nie zauważyliście że na tym forum i w tym temacie forumowicz zakładający nowy temat oczekuje podpowiedzi w kwestii wiedzy fachowej a takie uwagi zapewne są mile widziane na innych forach dotyczącuch waszych problemów."Każdy jest w czymś dobry i każdy ma jakąś piętę Achillesową" Edytowane 31 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Edzio dobrze mowi. Odciac to w cholere, wyszlifowac, wypolerowac. Nastepnie pospawac ladnie TIGiem i nawet szlifowac nie trzeba, bo spaw po TIGu jest poprostu ladny (oczywiscie o ile nie bedzie tego robil ten sam "fachowiec" co za pierwszym razem, bo to nawet nie jest pospawane tylko posmarkane) Edytowane 31 Stycznia 2009 przez JERY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Dzięki za pomoc , edziu niedługo się do ciebie zgłoszę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Ten koleś tego nie pospawał tylko osmarkał spawarką. musisz to oczyścić, usunąć stary spaw, spasowac elementy od nowa i dać do profesjonalnego spawacza. I pamiętaj o głównej zasadzie ślusarstwa - spawów się NIE OBRABIA!!! :buttrock: Jak zostanie zespawane tak musi zostać - bez piłowania, upiększania itd. A jeśli spawacz zrobi nieestetyczny spaw to jest z niego tania łachudra a nie spawacz. Jedynie można drucianą szczotką usunąć okruchy i zanieczyszczenia spawu. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Ja bym to odcioł Delikatnie oszlifował tak żeby tego nie przegrzać I wtedy okaże się co dalej z tym zrobić Jeśli nie ma kraterów po spawach to polerować Jeśli będą dziury to spawać Najlepiej wyciąć kawałek i wspawać nowy Tak Będzie pewniej Mówię to jako były spawacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.