Skocz do zawartości

1200 swap do suzuki gsxr 750 89r


Paweł B
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a no tak racja:))

czyli gdysplanujemy głowice ,tłoki oryginał"

to zmiejszymy komore spalania qa co za tym idzie mnie paliwa , mniej powietrza czyli będzie mniej palic?

gdy większe cisnienie spalania to siła z jaką mieszanka wybuchnie to bardziej "odbije tłoka do dołu

wychodzi na to że mniej spali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko poco zwiekszać ciśnienie spreżenia skoro jest ono na odpowiednim poziomie? Przecież zmianie ulegnie bilans cieplny. Wolał bym osobiście dziergać kanały w głowicy. Zmiana pojemnosci napewno poprawiła stosunek średnica tłoka/skok ale mocno zaburzyła wywazenie wału. Pytanie teraz czy szukać oszczedności cieżaru w korbowodach czy raczej zabrac sie za przeciwwage wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im większa kompresja tym lepiej, przeciez silnik jest silniejszy

odpowiednio większa by niewywołało to spalania stukowego bądź samo zapłonu, a zndażało sie gdy miałem jeszce wsk 3 :)

gdy się rozgrzała dolewałem coraz większer ilosci ropy

rekord to 50 na 50 :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko tyle zę wsk lepiej szła od dołu a nie od góry :)

od góry lepiej szła wysokoobrotowa 4

np bandit ma silnik 1200 większa komora spalania, chyba ale niejestem pewien czy większa kompresja niż w 750

dlategio ze 750 miałe o wiele mniejsza komore spalania niz 1200 to trzeba była ja krecic

to znaczy ze b12 ma kipska góre?

mnie się wydaje że raczej moment idzie równo

niema dziur jak w 750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł teoretycznie będzie mniej palił bo sprawność się podniesie, z tym że tak jak Wueska pisał więcej można namieszać niż pomóc, japońce są już mocno wysilone, podnoszenie jeszcze wyżej stopnia sprężania zmusi do jazdy na wysokooktanowym paliwie(nie mówię tu o 98), co innego prlowski sprzęt gdzie można było naprawdę mocno zmniejszyć komorę spalania i dużo to pomagało a co innego japoniec gdzie stopień sprężania i tak jest bardzo wysoki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska powinieneś projektować silniki.

Czy wał Bandita jest kuty- nie znam jego procesu produkcji, wydaje mi sie że nie jest. Ale to nie problem bo mamy coś takiego:

gixy045mj0.th.jpg

Kuty wał do GSXR1100. Ten silnik ma przynieść przede wszystkim doświadczenie, i w praktyce pokazać gdzie są błędy. Co można poprawić, co trzeba poprawić itp. Zdj. lock-up'a

gixy043gc5.th.jpg

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie sprzęgło:)

mnie się wydaje że wogule olejaki miały kute wały zarówno 750siatka jak i bandit ,fajnie było by się dowiedziec z kąś jak naprawdę było

poszukam na necie

Edytowane przez Paweł B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam nie kazdy wał. Samochodowe sa głównie odlewane i potem odlew na gorąco jest prasowany. Technologia dziwna ale wielkoseryjna. parametry zbliżone do odkuwki.

 

Na zdjeciach widać ze trzeba sporo sie nagimnastykować jesli chodzi o wyważenie. Na poczatek zwazył bym tłoka z pierscieniami i sworzeniem chodzi mi o róznice wagi pomiedzy tym tuningowym a seryjnym. Do 5g obciazenia beda miescić sie w błedzie projektowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w sumie jest chyba dobre rozumowanie żeby większe tłoki zbliżyć do wagi zastępowanego- ma sens.

 

A co ciśnieia, graniczne bezpieczne to 12,5:1

B12 ma 9,5:1, GSXR 1100 ma 10,0:1, a GSXR 750 10,9:1

 

A jeśli chodzi o planowanie to nie sądze by mniej palił bo komore napełnia mieszanka aż do DMP i nie sądze żeby 1mm robił różnice w napełnianiu, co innego w GMP gdzie i tak przestrzeń jest bardzo ograniczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym paleniem chodziło mi o to że przez planowanie zwiększyłoby się sprężanie a co za tym idzie sprawność silnika, większa sprawność= mniejsze spalanie

 

zresztą to tylko takie teoretyzowanie:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo trudniej bedzie spreżyć mieszanke. W pewnym momencie rozrzad nie dostarczy juz odpowiedniej ilości mieszaniny w stosunku do obrotów i silnik zacznie opadać z mocy, w motocyklu który ma wyższe spreżenie efekt ten nastapi szybciej.

 

DLatego motocykle małej pojemnosci w których masa tłoków jest mniejsza skok tłoka tez maja wyszy stopień sprezania zeby miec moment obrotowy dostepny nizej, maja za to bardz ostre czasy rorzadu zeby wykorzystać potencjał małego skoku i niskiej wagi tłoków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...