Skocz do zawartości

Koniec 2T??


Rekomendowane odpowiedzi

no ogarnijcie sie troche... jakis koles napisal bzdury a wy w to wierzycie i snujecie teorie. po pierwsze nie ma takich klas jak 125 czy 250 tylko mx1 mx2 mx3 w europie i sx/mx i lites w ama. po drugie dwusuwow nikt oprocz ktma nie produkuje a takich decyzji nie podejmuje sie z dnia na dzien i bez konsultacji z wladzami federacji.

jasna sprawa jest ze na torach szybsze sa czteropaki i nie prorownujcie tu endurocrossu bo to specyficzne zawody w ktorych startuja nawet motocykle trialowe. mowie o normalnych zawodach mx. gdyby bylo inaczej to nikt by sie nie przesiadal na 4t. oczywisie sa wyjatki takie jak blazusiak ktory cale zycie jezdzil na 2t i bardziej moze mu odpowiadac konfiguracja lzejszego dwusuwa. to jest tez na reke ktma bo to idealny zawodnik do promowania ich 2t. a to wlasnie ze ktm pozostal jeszcze przy ich produkcji to tylko czysta kalkulacja, nisza rynkowa po wycofaniu sie WSZYSTKICH innych marek. wydusza ostatnie grosze az ludzie przestana to kupowac i tez zatrzymaja produkcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  mb11 napisał:

no ogarnijcie sie troche... jakis koles napisal bzdury a wy w to wierzycie i snujecie teorie. po pierwsze nie ma takich klas jak 125 czy 250 tylko mx1 mx2 mx3 w europie i sx/mx i lites w ama. po drugie dwusuwow nikt oprocz ktma nie produkuje a takich decyzji nie podejmuje sie z dnia na dzien i bez konsultacji z wladzami federacji.

jasna sprawa jest ze na torach szybsze sa czteropaki i nie prorownujcie tu endurocrossu bo to specyficzne zawody w ktorych startuja nawet motocykle trialowe. mowie o normalnych zawodach mx. gdyby bylo inaczej to nikt by sie nie przesiadal na 4t. oczywisie sa wyjatki takie jak blazusiak ktory cale zycie jezdzil na 2t i bardziej moze mu odpowiadac konfiguracja lzejszego dwusuwa. to jest tez na reke ktma bo to idealny zawodnik do promowania ich 2t. a to wlasnie ze ktm pozostal jeszcze przy ich produkcji to tylko czysta kalkulacja, nisza rynkowa po wycofaniu sie WSZYSTKICH innych marek. wydusza ostatnie grosze az ludzie przestana to kupowac i tez zatrzymaja produkcje.

http://www.yamaha-motor.pl/products/motorc...ition/yz125.jsp a to co???? :bigrazz:

Po drugie czteropaki są szybsze? a czemu to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Po drugie czteropaki są szybsze? a czemu to ?

 

z tego co doczytałem na motox to nie chodzi o vmax tylko 4 paki nie zrywają tak przyczepności jak 2t co ułatwia przyśpieszanie (nie tracisz czasu na koło kopiące dziure )

 

ale moge sie mylić :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  ZIGGI napisał:

Model 2008 :icon_razz:

"W 2009 roku poznasz legendarnego YZ125 z nową kanapą i złotą oprawą łańcucha" czy aby napewno ? :biggrin:

http://www.motorbikes.be/en/Husqvarna_WR_125_2009.aspx i to ? :biggrin:

 

  michoa napisał:

z tego co doczytałem na motox to nie chodzi o vmax tylko 4 paki nie zrywają tak przyczepności jak 2t co ułatwia przyśpieszanie (nie tracisz czasu na koło kopiące dziure )

 

ale moge sie mylić :D

Na 2t się trudniej jezdzi poprostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  rafael napisał:

"W 2009 roku poznasz legendarnego YZ125 z nową kanapą i złotą oprawą łańcucha" czy aby napewno ?

 

Ty weź się zdecyduj na jakąś markę... raz pokazujesz YAMAHĘ raz HUSKĘ

 

 

 

  rafael napisał:

Na 2t się trudniej jezdzi poprostu

 

Bo 4T jest bardziej grzeczny. 2-pak wymaga więcej koncentracji i respektu dla jego mocy.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  ZIGGI napisał:

Ty weź się zdecyduj na jakąś markę... raz pokazujesz YAMAHĘ raz HUSKĘ

Bo 4T jest bardziej grzeczny. 2-pak wymaga więcej koncentracji i respektu dla jego mocy.

Bo mowa była że tylko ktm ma 2t a ja Ci chce pokazać że nie tylko ktm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motorcycle.com/specs/yamaha/off...009/yz/125.html

 

w europie mogą byc sprzedawane 2t wyprodukowane tylko w europie bo te z poza europy nie przechodzą jakiś tam norm związanych ze spalinami

Edytowane przez zbychuda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jakim cudem w PL w ofercie Suzuki na rok 2008 jest model RM 125 i 250 2T. Nie wiem jak w sezonie 2009, ale z ciekawości zerknę u dealera.

Różnicę jaką odczuwałem pomiędzy 2T i 4T w enduro-4T rwał od samego dołu, wtedy kiedy potrzebowałem delikatnie operowac gazem to 4T niechętnie się słuchał, pracuje tak zero-jedynkowo, to samo z hamowaniem silnikiem. Dwusów miał jakby dwa oblicza, raz sterowanie przepustnica, a dwa -to podwojne oblicze silnika. jedno to gdy zawór wydechowy jest przymknięty i mozna finezyjnie grać gazem gdy potrzeba delikatnosci, a drugie oblicze-po otwarciu zaworu zmiana dźwięku silnika, ryk i piekło.

W zasadzie w 4T wystarczy dobrze operowac gazem, w 2T trzeba celować obrotami żeby trafić na miekką lub ostrą charakterystykę.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to z JAPONCOW tylko Yamaha jeszcze dala modele 2009 yz250 i yz125. A wiadomo,ze z 4t nie chodzi TYLKO o osiagi. Jak to sie mowi "biznes is biznes". Serwisy,az zacieraja rece jak przyjdzie jakis z czteropakiem po wybuchu;). Najgorsze sa te sciemy o "ekologii". Zawsze to jest glownym powodem zmian a jak sie czlowiek przyjzy dokladnie to wtedy dopiero widac, ze jest to przykrywka. Akurat nie mowie tu o 4t vs 2t bo to akurat wiadomo,ze 4t jest zdecydowanie bardziej ekologiczne. Dwupaki staly sie malo konkurencyjne wobec 4t. Przepraszam,ale nie trzeba bylo przydzielac im jako konkurencje czteropakow o przewaznie 2 x wiekszej pojemnosci. Troche chore moim zdaniem,ze 125 2t startuje z AZ 250 4t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  adoado0 napisał:

Z tego co mi wiadomo to z JAPONCOW tylko Yamaha jeszcze dala modele 2009 yz250 i yz125. A wiadomo,ze z 4t nie chodzi TYLKO o osiagi. Jak to sie mowi "biznes is biznes". Serwisy,az zacieraja rece jak przyjdzie jakis z czteropakiem po wybuchu;). Najgorsze sa te sciemy o "ekologii". Zawsze to jest glownym powodem zmian a jak sie czlowiek przyjzy dokladnie to wtedy dopiero widac, ze jest to przykrywka. Akurat nie mowie tu o 4t vs 2t bo to akurat wiadomo,ze 4t jest zdecydowanie bardziej ekologiczne. Dwupaki staly sie malo konkurencyjne wobec 4t. Przepraszam,ale nie trzeba bylo przydzielac im jako konkurencje czteropakow o przewaznie 2 x wiekszej pojemnosci. Troche chore moim zdaniem,ze 125 2t startuje z AZ 250 4t.

yamaszka ma całą game yz i narazie nie zapowiada konca produkcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa wszystko modele wyprodukowane w 2008 roku. chyba na zlom tego nie wyzuca, nie? najlepiej widac to odnosnie nowych rozwiazan na 2009 - nowe obicie kanapy, smiech na sali. gdyby ktos jeszcze powaznie myslal o 2t to produkowali by tak jak ktm 144cm bo niby po jakiego grzyba produkowac cos co z zalozenia jest slabsze niz pozwalaja przepisy??? dlatego ze juz to wyprodukowali wczesniej. no ale widze wystarczy mala reklama i juz wszyscy sie grzeja na model "2009" z nowa kanapa...

 

co do konkurencyjnosci 2t 4t to zaden srednio rozgarniety zawodnik nawet nie mysli o startach na 2t na zawodach mx, i nie mowie tu o pseudo zawodnikach z polski tylko o tych ktorzy tworza opinie marki. oczywiscie ze czasami w testach porownawczych mowia ze jest zabawa na 2t ale w sporcie chodzi o wyniki a nie zabawe. a tu porownania nie ma zadnego, szczegolnie w zawodach supercrossu ktory ma najwiekszy wplyw na klienta w stanach, a to glowny rynek zbytu japonskich marek.

Edytowane przez mb11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

my mowimy czy nadal są produkowane 2t czy nie a ty piszesz coś o obiciach siedzeń... obicie czy nie ale na 2009 jest?? jest... więc pogadane

W stanach klasa mx2 poza motocyklami 2t do 150 i 4t do 250 zostanie uzupełniona 250 2T :eek: mowią że to szaleństwo ale sie sprawdza,pozatym amerykanie sa nastawieni w mx na 2t więc raczej nie przestaną ich produkować

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze o mechanizmie funkcjonowania, to ze sa dostepne w sieciach to nie znaczy ze produkuja, a to ze jedyna modyfikacja jest kanapa od 450 i brak jakiejkolwiek modyfikacji silnika to tylko znak ze nikt juz nie rozwija 2t, tylko pozbywa sie resztek.

 

amerykanie sa nastawieni na 2t?? piszesz tu o profesjonalistach, wsrod ktorych od dobrych kilku lat nikt juz na 2t nie startuje? czy o amatorach, gdzie sprzedaz nowych crossow to 85% 4t i 15 2t (w roku 2008 kiedy jeszcze wszystkie firmy mialy w ofercie dwuduwy) ?? jezeli 15 % wyraza ogolny kierunek to tylko pogratulowac zdolnosci analitycznych ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...