dark_rider Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam, Dzięki poprzedniemu właścicielowi posiadam trochę rdzy w banku, której za cholerę nie mogę się pozbyć już kolejny sezon... Uznałem, że założę filtr paliwa i będę unikał wyjeżdżania baku do końca. Chciałbym się dowiedzieć, czy zamontowanie filtra paliwa na drodze do gaźników w motocyklu z podciśnieniowym kranikiem paliwa nie spowoduje jakiś problemów? Z góry dzięki za pomoc. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nie spowoduje problemów Warto tylko najpierw się upewnić czy jest tyle miejsca żeby założyć filtr i czy po założeniu go wężyk nie będzie nigdzie załamany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nie spowoduje problemów Warto tylko najpierw się upewnić czy jest tyle miejsca żeby założyć filtr i czy po założeniu go wężyk nie będzie nigdzie załamany Miejsca jest odpowiednia ilość. Pytanie tylko, że filtr może "leżeć"? Na forum spotkałem się z opinią, że lepiej jakby był w pozycji pionowej (u mnieodpada). Dzięki za odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeżeli cały czas przez kranik będzie przepływało brudne paliwo - może się zapchać kranik lub nie będzie się zamykał. Filterek paliwa to półśrodek, lepszym rozwiązaniem byłoby wyczyszczenie zbiornika paliwa. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeżeli cały czas przez kranik będzie przepływało brudne paliwo - może się zapchać kranik lub nie będzie się zamykał. Filterek paliwa to półśrodek, lepszym rozwiązaniem byłoby wyczyszczenie zbiornika paliwa. Zdaje sobie z tego sprawę, jednak w tym roku już nie będe miał czasu na odrdzewianie. Wiem jak kończą się takie zabiegi na "5 minut" przed sezonem. Rok temu postanowiłem oddać rozrusznik do naprawy. Sezon rozpocząłem w czerwcu :icon_twisted: W tym roku będzie jeszcze półśrodek, a w kolejną zimę wezmę się za odrdzewianie i dokładnie pokrycie baku od wewnątrz jakąś emalią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zadbaj o regularną wymiane filtra paliwa i też nie będzie źle. Ja miałem zardzewiały bak w starej Jawce to filtr dużo pomagał, ale trzeba go było wymieniać często bo dużo syfu sie zbierało. Mój sposób w czyszczeniu baku w ogarze i to sprawdzony to był taki. Wrzucenie do środka takich kamyczków przez wlew, żeby potem nie było problemem wydostać. Wlanie wody i tłuczenie przez kilka godzin. Co jakiś czas zmieniać wode, a po połowie kamienie na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Wrzucasz 20-30 nakretek np 8-10, trzepiesz bakiem az Ci rece odpadna. Duzo przy tym roboty ale sa efekty. Pozniej najlepiej zabezpieczc bak jakims specjalnym srodkiem. TDragon kamyczki? woda? Edytowane 25 Stycznia 2009 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 tan temat akurat byl wielokrotnie poruszany, sam bylem chyba nawet autorem jednego z nich, kupilem juz farbe odporna na paliwo i w ferie zimowe bede sie bawil. tez wrzucalem srobki itd to troche tego wyplynelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Tak dokładnie robiłem to kamyczkami i wodą. Potem tylko trzeba czymś bak przepłukać, może być denaturat. Nie zostawić go z wodą, bo pokryje sie warstewką rdzy. EDIT: Słyszałem o nakrętkach, o łańcuchu i jeszcze wiele innych historii ;). Edytowane 25 Stycznia 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Temat odrdzewiania już przerabiałem. Kamyków, szkła i wszystkiego NIEmetalowego nie polecam ze względu na późniejsze problemy z wyciągnięciem z baku. Śrubki sa oki. Odrdzewianie rok temu zrobiłem. Było oki, ale nie zabezpieczyłem niczym baku i jest to samo :) Wiem ile to roboty i nie chce tracić już na to czasu- walnę filtr, a do tematu profesjonalnie podejdę za rok :) Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Pytanie tylko, że filtr może "leżeć"? Na forum spotkałem się z opinią, że lepiej jakby był w pozycji pionowej (u mnieodpada). ciekawe opinie :bigrazz: filtr może leżeć , wisieć pod ukosem itp :biggrin: ważne tylko żeby zachować odpowiedni kierunek przepływu paliwa jeśli masz mało miejsca to w sprzedaży są też filtry z rożnie "przegiętymi" rurkami wej/wyj (np Filtron takie robi) przy montażu zwróć uwagę żeby wężyk czy filtr nie wystawały ponad dolną krawędź baku (kiedyś tak założyłem - ale były jaja :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 (edytowane) no różnie może być.. mi sie na razie nie udało dobrać pasującego filtra. miejsca mam tyle, że może leżec tylko zaraz pod bakiem. efekt- jak paliwa mniej niż połowa baku to nie przelatuje przez filtr.. :/ w sobote właśnie czyściłem gwoździkami i malowałem bak farbą corr-active. 4h roboty, razem z przerwami :) efekty zobaczymy.. Edytowane 26 Stycznia 2009 przez jwolansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ........... efekt- jak paliwa mniej niż połowa baku to nie przelatuje przez filtr.. :/............. dokładnie takie "jaja" miałem na myśli - co ja się wtedy namęczyłem bo paliwa nie miałem za dużo w baku i totalny zonk - jak zdejmiesz wężyk na postoju to paliwo leci a jak podłączysz filtr itp to zachowuje się jakby nie było paliwa. eeeech człowiek był "średnio doświadczony" :biggrin: wtedy w mechanice to i szukałem przyczyn chyba z tydzień a pomysły co mogło się zepsuć do dzisiaj mnie śmieszą ha ha ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 no właśnie mam podobny problem :-)....właśnie założyłem filtr paliwa do CBR 125 2005 , ( syf w baku) i paliwo raz jest raz nie ma !!!!????? jak odepnę wężyk z paliwem przy baku to pompuje jak ....... jak założę to leci , za chwilę nie..... jak potrząsnę motorem to znów leci i tak wkółko ..... już miałem kupować nowy kranik bo czyszczenie go też nic nie dało ... ale zauważyłem że jak lekko odchylę przód żeby paliwo kapało to w ułamek sek. filtr napompowany do pełna .... jak założę go spowrotem to dupa ..... nie nadąża pompować podczas jazdy ????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 sprzęt z 2005r i syf w baku ? mój ma 32lata i lata bez filtrów...umyj ten zbiornik a nie cudujesz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.