pezik Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Pytanie brzmi: Od czego przypasuje takie koło. Moje CBR900RR to rocznik 1999. Może ktoś już robił taką przeróbkę i coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Niestety wiem tylko ze byla robiona z sukcesem, ale zadnych szczegolow. W CBR nie robie wiec sie blizej nie zainteresowalem. Z drugiej strony mozesz pomyslec o zmianie calego przodu z pozniejszej wersji. Moze jeszcze Piotr cos podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jest tylko pytanie po co? Konstruktor celowo oprawił z przodu 16" aby poprawić sterowność motocykla i zmniejszyć moment żyroskopowy przedniego koła. Są robione takie przebudowy i te motocykle poruszają się po naszych drogach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek BANDIT Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czy nie lepiej kupić nową gumę 16" jak kombinować z przekładką koła ?? Pewnie ciężko dostać dobrą używkę 16-to calową ?? Moje skromne zdanie - ja bym koła nie zmieniał i tyle. Tak jak napisał Pan Piotr - koło 16 jest tam celowo zainstalowane, a nie z braku 17-stek na magazynie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Calkowicioe rozumiem chec zmiany kola, bo jezedzilem z 16`` w swoim GS i bardzo szybko stwierdzilem ze to pomylka ( za nerwowy przod ), po czym zmienilem na 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Z tego co pamiętam to od F3 montowali lub jakaś inna Honda (dokładnie nie pamiętam, bo dawno temu tym się interesowałem). Może pomogą tu: http://www.fireblade.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezik Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jest tylko pytanie po co? Konstruktor celowo oprawił z przodu 16" aby poprawić sterowność motocykla i zmniejszyć moment żyroskopowy przedniego koła. Są robione takie przebudowy i te motocykle poruszają się po naszych drogach. Jak to po co? Żeby łatwo kupić torową używaną NOWOCZESNĄ oponę. Jakoś nie widziałem żadnej Diablo supercorsy w rozmiarzę 130/16. Taka prawda, trafić używkę to jest sukces. Niestety kupić coś poczciwego i nowego też nie jest łatwo, bo wybór niewielki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 No pogrzebalem troche i masz - po znajomosci :) F3 95 - 98 jest identyczne, uzywasz swojego dystansu i oski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Na 100% przednie koło od VFR będzie pasowało. Jak dla mnie takie przeróbki są niezrozumiałe - ale jak to się mówi "twój cyrk - twoje małpy". Na stronie www.cbr1000rr.de znajdziesz więcej szczegółów dotyczących przekładki przedniego koła. Jak to po co? Żeby łatwo kupić torową używaną NOWOCZESNĄ oponę. No właśnie, kupowanie używek to jakieś nieporozumienie. Tak jakbyś dla swojego dziecka kupił używane pampersy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 16 calowe kolo w cbr900rr to byla pomylka ale Honda z uporem godnym maniaka upierala sie przy tym do cbr929 ktora weszla chyba w 1999 roku.Narzekanie dziennikarzy na przod w 900rr bylo nieodlaczna czescia kazdego chyba testu tego motocykla.Problem ten byl spotegowany przez bardzo tez agressywna geometrie przodu,konkretnie chodzi o tzw offset czyli dystans pomiedzy osia glowki ramy a plaszczyzna przeprowadzona przez srodek widelcow.Bardzo duzo tunerow w Stanach moglo wyzyc klepiac polki o zwiekszonym offsecie.Zostalo to poprawione przez Honde chyba w 1997 roku ale 16 " obrecz zostala az do cbr929RR. Wybor nowych opon do 16 " obreczy jest niewielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 http://forum.fireblade.pl/topics36/wymiana...ghlight=wymiana Jesli chodz o Fireblade'a to tu pytaj :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 16 calowe kolo w cbr900rr to byla pomylka ale Honda z uporem godnym maniaka upierala sie przy tym do cbr929 ktora weszla chyba w 1999 roku.Narzekanie dziennikarzy na przod w 900rr bylo nieodlaczna czescia kazdego chyba testu tego motocykla.Problem ten byl spotegowany przez bardzo tez agressywna geometrie przodu,konkretnie chodzi o tzw offset czyli dystans pomiedzy osia glowki ramy a plaszczyzna przeprowadzona przez srodek widelcow.Bardzo duzo tunerow w Stanach moglo wyzyc klepiac polki o zwiekszonym offsecie.Zostalo to poprawione przez Honde chyba w 1997 roku ale 16 " obrecz zostala az do cbr929RR. Wybor nowych opon do 16 " obreczy jest niewielki. 929 to zupełnie inny model wprowadzony w 2000 roku pierwszy z 17" obręczą z przodu i na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Sadze ze w Ameryce 900RR byla nazywana 929 stad confusion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Sadze ze w Ameryce 900RR byla nazywana 929 stad confusion. skadze Adamie , 900rr to 900rr a 929 byla od 00'-01' ogolnie sa nazywane fireblade z podaniem rocznika produkcji :icon_idea: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To znaczy ze zle pamietam, bo wydawalo mi sie ze pierwszy model ktory wyszedl byl od razu nazywany 929. Zeby dokladnie to sprawdzic musialbym przeszukac stare pisma z lat 90 tych, a ze mi sie nie chce to przyjmijmy ze ty masz racje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.