Ryjek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam oddałem cylinder do znajomego po to tylko aby sprawdził za pomocą płyty do planowania czy głowica nie jest odkształcona. Niestety nie wiem czemu próbował poddać ją planowaniu :banghead: Co się okazało jeden z zaworów ssących wystaje minimalnie poza krawędzie głowicy przez co ta część zaworu która "spotyka" się z tłokiem została delikatnie przetarta. Zawór nie puszcza, ale czy można to tak zostawić, czy konieczna będzie raczej zmiana zaworu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 To zalezy od tego czy czesc walcowa grzybka ( tam gdzie plaszczyzna grzybka schodzi sie z jego powierzchnia stozkowa trzyma wymiar z serwisowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 I w ten prosty a brutalny sposób poznałeś różnicę pomiędzy znajomym a serwisem. Serwis bierze na siebie odpowiedzialność za wykonaną pracę a znajomy teraz ma to głęboko w .... Zawór należy wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Dzięki za odpowiedzi. Nie sprawdzałem jaką wartość ma część stożkowa ale wydaje mi się że będzie odbiegała od normy :banghead: . Co do znajomych to faktycznie nie warto nikomu nic powierzać lepiej oddać do serwisu albo zrobić samemu- po prostu kosztowna nauczka. Mam nadzieję że nie trzeba zmieniać wszystkich zaworów w takim przypadku jeśli pozostałe są nie ruszone. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Domyslam sie ze chodzi o pieciozaworowa glowice Yamahy w ktorej srodkowy zawor wystaje ponad powierzchnie glowicy.Z ciekawosci sprawdzilem ceny zaworow,,,,,,,,czy ten silnik ma tytanowe zawory ? Cholernie drogie.Tytanowych zaworow nie mozna docierac poniewaz uszkodzeniu ulega powloka ochronna i taki dotarty zawor ulega szybkiemu zniszczeniu.Z tego co sie orientuje to nalezy poswiecic nowy zawor na dotarcie gniazda czy tez gniazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Nie widzę tego, ale pewnie zawór jest do wymiany. Taki nadcięty szybko się wypali obawiam się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 No niestety wole nie ryzykować bo zamierzam jeszcze trochę tym motorem pojeździć tak więc wymienię ten zawór na nowy. Właśnie buszuje po necie próbując znaleźć jakieś przystępne ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.